Kupiłem 5 tygodniowego owczarka niemieckiego...

Data: 2009-04-20 16:32:41
Autor: Tzva Adonai
Kupiłem 5 tygodniowego owczarka niemieckiego...
Napatrzeć się na niego nie mogę...

Data: 2009-04-20 09:27:37
Autor: Mariusz Merta
a co na to towarzystwo przyjaciol zwierzat ? czy oni wiedza co z ciebie za zilko adolfina ?
poza tym ss mani tez sie lubowali w szkoleniu tych psow...
wiadomo w jakim celu...
inna sprawa, fakt ze nie moze mowic to sie nie poskarzy ze go niecnie
wykorzystujesz...choc jak dorosnie to dobrana bedzie z was para ;-)
poza tym, prosze pamietac, ze taki pies musi miec mozliwosc wybiegania
sie
przynajmniej 2 godziny dziennie...to moze tutaj ja odtechne...
no i pies to nie zabawka, to powazny obowiazek...
to nie marchewka...
Mariusz Merta

Data: 2009-04-20 11:01:56
Autor: mwisniewski2008
On 20 Kwi, 16:32, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
Napatrzeć się na niego nie mogę...

Chcialbym pogratulowac i zyczyc udanego....tylko nie bardzo wiem,
jak ?

Moze:  Pies cie jebal !   ???

Data: 2009-04-20 15:30:26
Autor: Mariusz Merta
prosze pana, to tylko zwierze, co ono winne ze je ten czlowiek (??) kupil
ja mu juz zaczynam wspolczuc...psu znaczy sie...
Mariusz Merta

Data: 2009-04-20 16:36:53
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
Napatrzeć się na niego nie mogę...

-- -- -- -- -- -- -- -

Mozna miec tylko nadzieje, ze jak dorosnie, to sie role odwroca,
lajdaku...

Data: 2009-04-20 16:39:47
Autor: Tzva Adonai
Kupiłem 5 tygodniowego owczarka niemieckiego...
Mozna miec tylko nadzieje, ze jak dorosnie, to sie role odwroca,
lajdaku...

To będzie jak dotąd pierwsza istota w moim życiu, która bez wahania skoczy za
mną w ogień...

Data: 2009-04-20 08:11:43
Autor: mwisniewski2008
On 20 Kwi, 16:39, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
> [...]
> lajdaku...

To będzie jak dotąd pierwsza istota w moim życiu, która bez wahania skoczy za

W ogien - na pewno nie...ale do jaj ci skoczy, jak sie przekona, jaki
z ciebie sukinsyn...

Bedziesz  z nim robil "bestiality"  ty zboczencu !

Data: 2009-04-20 17:13:19
Autor: Tzva Adonai
Kupiłem 5 tygodniowego owczarka niemieckiego...
Bedziesz  z nim robil "bestiality"  ty zboczencu !

Nie każdy jest tobie podobny, idioto...

Data: 2009-04-20 17:42:09
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości
> Bedziesz z nim robil "bestiality" ty zboczencu !

Nie każdy jest tobie podobny, idioto...

Wiadomo, twoje brązowe (parchate) oczko stęsknione czeka na chuja z kością

Data: 2009-04-20 17:46:04
Autor: Tzva Adonai
Kupiłem 5 tygodniowego owczarka niemieckiego...
Wiadomo, twoje brązowe (parchate) oczko stęsknione czeka na c**a z kością

Możesz sobie pomarzyć, kałmucki pedale...

Data: 2009-04-20 17:31:53
Autor: bolek

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:72a3.000000ce.49ec8933newsgate.onet.pl...
Mozna miec tylko nadzieje, ze jak dorosnie, to sie role odwroca,
lajdaku...

To będzie jak dotąd pierwsza istota w moim życiu, która bez wahania skoczy za
mną w ogień...

Ale poczeka aż skoczysz.

Data: 2009-04-20 17:28:14
Autor: mkarwan

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:49ec888c$0$29463$f69f905mamut2.aster.pl...
Tzva Adonai wrote:
Napatrzeć się na niego nie mogę...

-- -- -- -- -- -- -- -

Mozna miec tylko nadzieje, ze jak dorosnie, to sie role odwroca,
lajdaku...

Czemu reaguje na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?
Reagując na jego listy akceptujesz to co on robi?

Data: 2009-04-20 18:54:20
Autor: HaMMeR

Tzva Adonai wrote:
[...]

-- -- -- -- --

Panie mkarwan, mam nadzieje jedynie, ze zwrot do mnie w trzeciej
osobie liczby pojedynczej jest tylko Panskim przeoczeniem...

Data: 2009-04-20 17:27:49
Autor: wekon

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> wrote in message news:72a3.000000cd.49ec8789newsgate.onet.pl...
Napatrzeć się na niego nie mogę...

Tylko gumę żebyś zakładał, bo go jeszcze zarazisz.

wekon

PS. Przepraszam, że odpisałem. Więcej nie będę. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4021 (20090420) __________

Data: 2009-04-20 08:33:51
Autor: mwisniewski2008
On 20 Kwi, 17:27, "wekon" <wekona...@op.pl> wrote:
"Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote in message

> [...]

Tylko gumę żebyś zakładał, bo go jeszcze zarazisz.

wekon

PS. Przepraszam, że odpisałem. Więcej nie będę.

http://www.eset.pllubhttp://www.eset.com

To pies niech gume zaklada...

Data: 2009-04-20 18:38:17
Autor: MH
Kupiłem 5 tygodniowego owczarka niemieckiego...
Napatrzeć się na niego nie mogę...

On , czy ona? Snujesz już jakieś plany/pomysły ??

MH

Data: 2009-04-20 18:58:26
Autor: raff
MH pisze:
Napatrzeć się na niego nie mogę...

On , czy ona? Snujesz już jakieś plany/pomysły ??

MH

Tego jeszcze nie wolno w Polsce. Moze w Holandii...

R.

Data: 2009-04-20 19:36:57
Autor: MH
Kupiłem 5 tygodniowego owczarka niemieckiego...
Napatrzeć się na niego nie mogę...

Kupiłeś go w Kucharach Żydowskich ??

http://www.oligarchia.pl/pl/mojepsy.php?lang=1&a_type=-1&own=0&list=all

MH

Data: 2009-04-21 11:09:12
Autor: raff
Tzva Adonai pisze:
Napatrzeć się na niego nie mogę...

Tu jest Kupa:

http://tinyurl.com/cv7hqx

R.

Data: 2009-04-21 11:21:03
Autor: MH
Tzva Adonai pisze:
> Napatrzeć się na niego nie mogę...
> Tu jest Kupa:

http://tinyurl.com/cv7hqx

No nieee !! Czyż Kupa nie mógł skarcić zwierzątka jakąś swoją mniejszą protezą ?!

"Ze zdjęć rentgenowskich wynika, że pozostałe kończyny zwierzęcia także nosiły
ślady uderzeń oraz wynaturzeń mogących być skutkiem niedożywienia i braku ruchu."

Kurde , czyżby siostra Kupy , ta 11-latka od robienia pały na przystankach autobusowych nie miała już wzięcia i kasy do domu nie donosi ?!

MH

Data: 2009-04-21 11:30:37
Autor: raff
[...]

Główny bohater dramatycznych wydarzeń ma się dziś dobrze. Przebywa pod opieką Ewy Nawalny, wiceprezes ŁTOnZ, która zwróciła się do sądu o zmianę adopcji z czasowej na bezterminową.

Czyli Kupa ma wlasciwa opieke. To dobrze.

R.

Data: 2009-04-21 12:23:24
Autor: MH
> [...]

Czyli Kupa ma wlasciwa opieke. To dobrze.

Ufff !! Kamień spadł mi z serca ...

MH

--

Kupiłem 5 tygodniowego owczarka niemieckiego...