Kupiłem 5 tygodniowego owczarka niemieckiego...

Data: 2009-04-20 17:27:49
Autor: wekon
Kupiłem 5 tygodniowego owczarka niemieckiego...

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> wrote in message news:72a3.000000cd.49ec8789newsgate.onet.pl...
Napatrzeć się na niego nie mogę...

Tylko gumę żebyś zakładał, bo go jeszcze zarazisz.

wekon

PS. Przepraszam, że odpisałem. Więcej nie będę. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4021 (20090420) __________

Data: 2009-04-20 08:33:51
Autor: mwisniewski2008
On 20 Kwi, 17:27, "wekon" <wekona...@op.pl> wrote:
"Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote in message

> [...]

Tylko gumę żebyś zakładał, bo go jeszcze zarazisz.

wekon

PS. Przepraszam, że odpisałem. Więcej nie będę.

http://www.eset.pllubhttp://www.eset.com

To pies niech gume zaklada...

Data: 2009-04-20 17:29:37
Autor: mkarwan

Użytkownik "wekon" <wekonaCUT@op.pl> napisał w wiadomości news:gsi4r2$bgj$1nemesis.news.neostrada.pl...
"Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> wrote in message news:72a3.000000cd.49ec8789newsgate.onet.pl...

Czemu reaguje na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?
Reagując na jego listy akceptujesz to co on robi?

Kupiłem 5 tygodniowego owczarka niemieckiego...