Kupiłem Desire

Data: 2012-03-02 14:30:09
Autor: Amir
Kupiłem Desire
> Na początek mam pytanie do użytkowników Desire. Czy ten telefon ma tak
kiepski głośnik, czy po prostu mój egzemplarz nadaje się do naprawy? W
porównaniu do N8 to tragedia. Prawdę mówiąc to nie miałem jeszcze tak
kiepskiego głosu w słuchawce jak w tym telefonie. Jest jakiś taki
metaliczny, jakby rozmówca siedział w puszcze po konserwie.
Telefon jest jeszcze na gwarancji więc mogę go oddać do remontu jeśli to
wina głośniczka.

Pewnie dlatego,że używany kupiłeś, nie stwierdziłem u siebie takich nieprawidłowości.

Ciekawym zaskoczeniem był komentarz jednego znajomego japończyka, jak zapytałem
o używane iphony:)

odpowiedział
'Są u nas dostępne, ale kupują je tylko obcokrajowcy'

Osobiście również podziwiam osoby kupujące używaną elektronikę,
bo kosztów (strancony czas i nerwy) jest więcej niż róznica w cenie nowego.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-03-02 13:32:10
Autor: Waldek Godel
Kupiłem Desire
Dnia Fri, 2 Mar 2012 14:30:09 +0100, Amir napisał(a):

Osobiście również podziwiam osoby kupujące używaną elektronikę,
bo kosztów (strancony czas i nerwy) jest więcej niż róznica w cenie nowego.

Serio? Ciekawa teoria... I jaka odkrywcza, nowatorska i nietuzinkowa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2012-03-02 14:44:38
Autor: Chris
Kupiłem Desire
Amir nabazgrał(a):

Osobiście również podziwiam osoby kupujące używaną elektronikę,
bo kosztów (strancony czas i nerwy) jest więcej niż róznica w cenie
nowego.

Ja kupiłem swojego Desire HD za 950 zł a miał 3-miesiące (stan nówka sztuka, właściciel potrzebował navigacji i padło na AM a wtedy nie było nawet bety) a cena nowego to było ok 2000 zł ... tak więc czasami się opłaca :)

Data: 2012-03-02 14:51:43
Autor: Amir
Kupiłem Desire
> [...]

Ja kupiłem swojego Desire HD za 950 zł a miał 3-miesiące (stan nówka sztuka, właściciel potrzebował navigacji i padło na AM a wtedy nie było nawet bety) a cena nowego to było ok 2000 zł ... tak więc czasami się opłaca :)

Czasami tak:)

osobiście po prostu się wyleczyłem.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-03-02 16:15:59
Autor: Błażej
Kupiłem Desire
> [...]

wina głośniczka.

Pewnie dlatego,że używany kupiłeś, nie stwierdziłem u siebie takich nieprawidłowości.

W takim razie muszę go oddać do naprawy

Osobiście również podziwiam osoby kupujące używaną elektronikę,
bo kosztów (strancony czas i nerwy) jest więcej niż róznica w cenie nowego.

Jeden lubi używane żony, a drugi używaną elektronikę, a jeszcze trzeci
używane samochody.

--
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2012-03-03 01:38:30
Autor: cpt. Nemo
Kupiłem Desire

Użytkownik "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jiqi12$7on$1inews.gazeta.pl...

Osobiście również podziwiam osoby kupujące używaną elektronikę,
bo kosztów (strancony czas i nerwy) jest więcej niż róznica w cenie nowego.

Znaczy sie jakich kosztow ?
Bo wspolczesna elektronika jesli juz pada to zazwyczaj w pierwszym okresie uzywania, potem raczej juz dziala caly czas :)

Nemo

Data: 2012-03-03 10:23:51
Autor: J.F.
Kupiłem Desire
Dnia Sat, 3 Mar 2012 01:38:30 +0100, cpt. Nemo napisał(a):
[...]

To bylo dawno temu.
Teraz to nie wiadomo czy 3 lata przetrwa :-)

J.

Kupiłem Desire