Kupiłem Fazera, sprzedaję GS'a 500 (Gdynia)

Data: 2009-12-08 19:40:36
Autor: Marcin N
Kupiłem Fazera, sprzedaję GS'a 500 (Gdynia)
Witam,

Wczoraj kupiłem sobie nowego motóra: Yamaha FZS 600 Fazer. Jako, że pogoda znakomita dzisiaj - właśnie wróciłem z małej przejażdżki.
Pewnie wielu rozbawię - ale to jest SMOK! To mój pierwszy sezon motocyklowy, wiosną kupiłem GS'a 500, a teraz tego. Fazer budzi mój ogromny szacunek, dobrze, że nie kupiłem go pół roku temu, bo różnie mogłoby się to skończyć...

No i jeszcze prywata: sprzedaję mojego gie-esika. Piszę tu o tym, bo sprzęt warty jest polecenia więc bez wstydu (że sprzedaję trupa) mogę go tu zareklamować.

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1647866

Pozdrawiam
MN

Data: 2009-12-09 20:56:58
Autor: Seba
Dnia Tue, 8 Dec 2009 19:40:36 +0100, Marcin N napisał(a):

Fazer budzi mój ogromny szacunek, dobrze, że nie kupiłem go pół roku temu, bo różnie mogłoby się to skończyć...

Ja mojego też lubię - ale żeby aż tak przecenieć jego moc/możliwości -
no dajże spokój.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-12-09 23:02:28
Autor: Marcin N

Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:uegx6sjvtyy3.1sjr9mtmh9wdf$.dlg40tude.net...
[...]

Pojazd, który ma osiągi porównywalne z najlepszymi samochodami sportowymi - nie powinien trafiać do rąk nowicjusza, a jesli już trafia - to im więcej szacunku tym lepiej.

Data: 2009-12-10 08:20:41
Autor: Tytus z fabryki
Kupiłem Fazera, sprzedaję GS'a 500 (Gdynia)
Siemka

*** "Marcin N"
 Fazer budzi mój ogromny szacunek, dobrze, że nie kupiłem go pół roku temu, bo różnie mogłoby się to
 skończyć...

"Seba"
[...]

Slyszalem opinie ze Fazery 600 sa jednymi z najniebezpieczniejszych motocykli na rynku...
Cyt z salonu:
"kupuja go dupki ktorym wydaje sie ze to takie spokojne i latwe moto a to ma 100 koni i jest mala jezdzaca wscieklizna"
I cos w tym jest - z wygladu Fazer nie budzi respektu jak n.p. R6 czy 0,6l GSXR ale w czasie jazdy zaskakuje. Osobiscie jezdzilem Lesiowym rupciem i rzeczywiscie zapierdala to strasznie.
I przesiadka z popularnych 500 to nie tylko skok o 100 ccm.

Data: 2009-12-10 08:51:51
Autor: Seba
Kupiłem Fazera, sprzedaję GS'a 500 (Gdynia)
Dnia Thu, 10 Dec 2009 08:20:41 +0100, Tytus z fabryki napisał(a):

Siemka

Czołem.

*** "Marcin N"
[...]

Alez tak - ale wiesz, ta wścieklizna jest też dobrze ułożona - nie ma
potężnego skoku mocy, która jest niedoogarnięcia. Jak chcesz jeździsz
lajtowo, chcesz to pojedzie mocniej - i to w nim lubię.

I cos w tym jest - z wygladu Fazer nie budzi respektu jak n.p. R6 czy 0,6l GSXR ale w czasie jazdy zaskakuje. Osobiscie jezdzilem Lesiowym rupciem i rzeczywiscie zapierdala to strasznie.

Miło się tym jeździ - to fakt. Dlatego zostaje ze mną na trzeci już
sezon, a może i dłużej. Pożyjemy zobaczymy.

I przesiadka z popularnych 500 to nie tylko skok o 100 ccm.

A być może - nie wiem. To mój pierwszy motocykl.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-12-10 08:46:54
Autor: Seba
Dnia Wed, 9 Dec 2009 23:02:28 +0100, Marcin N napisał(a):

Pojazd, który ma osiągi porównywalne z najlepszymi samochodami sportowymi - nie powinien trafiać do rąk nowicjusza, a jesli już trafia - to im więcej szacunku tym lepiej.

Ależ oczywiście. Tyle, że nie nazwywałbym tego szacunkiem a zwykłym
zdrowym rozsądkiem.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Kupiłem Fazera, sprzedaję GS'a 500 (Gdynia)