Kupiłem Komputer i sa kłopoty

Data: 2009-05-30 21:51:33
Autor: Jacek Buda
Kupiłem Komputer i sa kłopoty
2 tygodniu podpisałem umowę na raty na kupno komputera
wartość 2200 zł wpłaciłem 300 zł 1800 mam zapłacić ratami
po tygodniu dostałem blankiety z ratami ale nie chodzi mi o to

Sprawa jest taka
po umowie sprzedawca zaczął składać komputer jednak brakowało jedne części
więc montaż się opuźnił

W tem czwartek ten pan przywiózł mi komputer

komputer po godzinie użytkowania zaczyna strasznie śmierdzieć oczy łzawią
zaczyna boleć głowa

W piątek był znowu ten pan wymienił zasilacz
nadal jest to samo
śmierdzi szczypią oczy itd
dzis dzwoniłem do tego pana
zrobił się arogancki twierdzi że tak musi być że zmyślam
że weznie go poniedziałek sprawdzi u siebie
Zaproponowałem mu by oddał do serwisu
mówi że nie da bo nie ma awarii itd
oczywiście telefon do jego szefa mam
nadmieniam że jak kupowałem pierwszy u niego komputer też były problemy
Jakie mam prawa co mogę zrobić
jakie sztuczki prawne
pogrozić mu policją itd
Nad mieniam że jestem osobą niepełnosprawną
dodam ze komputer jest na gwaracjii

Data: 2009-05-31 06:16:02
Autor: januszek
Kupiłem Komputer i sa kłopoty
Jacek Buda napisał(a):

[...]

nadmieniam że jak kupowałem pierwszy u niego komputer też były problemy

Więc trzeci kup już od kogoś innego... Swoją drogą co to za komputer bo nigdy nie słyszałem o tym, by komputer "śmierdział"?

j.

--
www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

Data: 2009-05-31 09:16:14
Autor: Maseł
januszek wrote:
Więc trzeci kup już od kogoś innego...

Jezeli masz taka mozliwosc - czasami sprzedawca jest z jakiegos powodu
narzucony...

Swoją drogą co to za komputer bo nigdy nie słyszałem o tym, by komputer "śmierdział"?

Bo tego sie nie slyszy - to nalezy wyczuc nosem. I uwierz mi - wiekszosc
nowej elektroniki w mniejszym czy wiekszym stopniu musi sie "wygrzac".

Pozdro

Maseł

Data: 2009-06-01 05:48:18
Autor: januszek
Maseł napisał(a):

Jezeli masz taka mozliwosc - czasami sprzedawca jest z jakiegos powodu
narzucony...

Tym bardziej warto znaleźć innego bo taki sprzedawca już z góry pachnie kłopotami...

[...]

Wiara jest mi zupełnie obca bo wolę wiedzę ;) Co konretnie masz na myśli?

j.

--
www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

Data: 2009-05-31 13:51:52
Autor: Andrzej Lawa
Kupiłem Komputer i sa kłopoty
januszek pisze:
Jacek Buda napisał(a):

[...]

nadmieniam że jak kupowałem pierwszy u niego komputer też były problemy

Więc trzeci kup już od kogoś innego... Swoją drogą co to za komputer bo nigdy nie słyszałem o tym, by komputer "śmierdział"?

Może gość jest przewrażliwiony albo ma jakieś problemy neurologiczne -
migające światełka u takich epileptyków potrafią dać jeszcze "lepsze"
skutki.

Data: 2009-05-31 08:03:55
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Sat, 30 May 2009 21:51:33 +0000 (UTC), Jacek Buda napisał(a):

Nad mieniam że jestem osobą niepełnosprawną

No to sprawa prosta: walnij go kulą, albo przejedź wózkiem.
Myślisz, że dla niepełnosprawnych obowiązują inne gwarancje niż dla
zdrowych?

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-05-31 09:06:10
Autor: Maseł
Przemysław Bernat wrote:
Nad mieniam że jestem osobą niepełnosprawną
No to sprawa prosta: walnij go kulą, albo przejedź wózkiem.
Myślisz, że dla niepełnosprawnych obowiązują inne gwarancje niż dla
zdrowych?

Jak niepelnosprawny, to moze komp dofinasowany z jakiegos funduszu i tu
moga zaczac sie schodki, bo wlascicielem jest moze ten wlasnie fundusz,
kory kompa niepelnosprawnemu uzyczyl...

Pozdro

Maseł

Data: 2009-05-31 14:09:09
Autor: Andrzej Lawa
Przemysław Bernat pisze:
[...]

Ja tam podejrzewam trolla...

Data: 2009-05-31 08:29:49
Autor: Rafal M
On 30 Maj, 23:51, "Jacek Buda" <sp9...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

nadmieniam że jak kupowałem pierwszy u niego komputer też były problemy

To po co kupowales drugi raz u Niego?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-05-31 08:35:25
Autor: Tristan
Kupiłem Komputer i sa kłopoty
W odpowiedzi na pismo z sobota 30 maj 2009 23:51 (autor Jacek Buda publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <gvs9p5$p9u$1@inews.gazeta.pl>):

Nad mieniam że jestem osobą niepełnosprawną

Czyżby Menel Komputer z Katowic? Oni są znani z ciulania niepełnosprawnych.
Inna sprawa, że ZTCW to nazwę zmienili teraz na jakieś mniej prasowe:
Komputery czy coś w ten deseń. --
Tristan

Data: 2009-05-31 09:19:17
Autor: Marek Dyjor
Jacek Buda wrote:
[...]

to po diabła kupiłę u tego ...  drugi komputer?

Data: 2009-05-31 10:43:12
Autor: Schweinchen

"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:gvtb1o$e6l$1news.onet.pl...
Jacek Buda wrote:
2 tygodniu podpisałem umowę na raty na kupno komputera
wartość 2200 zł wpłaciłem 300 zł 1800 mam zapłacić ratami

Kazal mu ktos?

oczywiście telefon do jego szefa mam
nadmieniam że jak kupowałem pierwszy u niego komputer też były
problemy

to po diabła kupiłę u tego ...  drugi komputer?
Tez sie zastanawialem, ale znalazlem odpowiedz - jest niepelnosprawny. I to musi byc uszkodzenie psychiczne.
A jak sie watkotworca, czy inny obronca ucisnionych oburzy, to ja bardzo przepraszam. Ale nie za siebie. Tylko za debilizm klienta (niewazne czy niepelnosprawnego czy nie), ktory kupuje po RAZ DRUGI w firmie z ktorej nie byl zadowolony. A nie kupowal najnowszego Lamborgini z limitowanej seri, co by ograniczylo krag sprzedawcow, tylko zwykla ordynarny komputer. Wiec drogi watkotworco, nie szukaj porad na grupie prawnej, tylko pl.rec.psychiatria.

Andy

Data: 2009-05-31 12:04:27
Autor: qwerty
Użytkownik "Schweinchen" <kupa@islam.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gvtfvr$mhk$1@news01.versatel.de...
[...]

Zgadzam się z tobą, ale jednej rzeczy nie uwzględniłeś. Może mieszka w jakiejś małej miejscowości i w promieniu 15 km był tylko ten sklep.

Data: 2009-05-31 12:22:15
Autor: Marek Dyjor
qwerty wrote:
[...]

to mógł kupić przez internet.

Data: 2009-05-31 12:27:12
Autor: Maseł
qwerty wrote:
[...]

Sa jeszcze sklepy Internetowe... wiec jezeli ten konkretny sklep nie byl
narzucony przez 'sile wyzsza' - to faktycznie trudno znalezc
wytlumaczenie...

Pozdro

Maseł

Data: 2009-05-31 14:57:29
Autor: Tristan
Kupiłem Komputer i sa kłopoty
W odpowiedzi na pismo z niedziela 31 maj 2009 12:27 (autor Maseł publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <353eebfb2dcfc5bc3b9b51baf6883e4b@masel.cs.put.poznan.pl>):

Sa jeszcze sklepy Internetowe... wiec jezeli ten konkretny sklep nie byl
narzucony przez 'sile wyzsza' - to faktycznie trudno znalezc
wytlumaczenie...

Dobrze uważaj, żebyś się przypadkiem ty i podobni tobie, nie wypierdolił
kiedyś na swoim wykluczeniu w jakiejś dziedzinie. Bo jak posłuchać
niektórych, to same zdrowe, piękne, bogate i mądre, przede wszystkim mądre.
A może gość się nie zna, może nie jest piękny i bogaty? czy to powód, żeby
bronić sklep-oszusta?

--
Tristan

Data: 2009-05-31 15:42:40
Autor: Maseł
Tristan wrote:
[...]

Na razie to nikt nie broni sklepu. Co wiecej - osobiscie proboje bronic
goscia, ktory pomimo tego, ze juz raz nacial sie na sklepie - wrocil do
niego po raz drugi. Moze po prostu musial, bo jak sam pisal, jest
niepelnosprawny. Swego czasu bylo dosc glosno o firmie, ktora
dostarczala niepelnosprawnym komputery "troche slabsze" od tych ze
specyfikacji, ale ze komputery te byly dofinansowywane przez jakis
fundusz niepelnosprawnych a firma jako jedyna na dosc duzym obszarze
miala umowe z tym funduszem, do tego komputery formalnie byly wlasnoscia
funduszu, wiec byly niezle szopki.

Ja sam w ten sposob kupuje w Komputroniku - tez sie na nich nacialem nie
raz, ale z kilku powodow (placowki w centrach handlowych, dlugo otwarte,
do tego na terenie calego kraju) drobiazgi "na wczoraj" wyklikuje sobie
na ich www wskazujac jako miejsce odbioru punkt najblizej miejsca w
ktorym bede jak oni skompletuja zamowienie.

Tak wiec - przeczytaj moje posty w tym watku, a pozniej, jak bedziesz
pisal do mnie "ty" - napisz to z wielkiej litery.

A co do nieznajomosci zagadnien komputerowych przez goscia (jak ja nie
cierpie grzebac ludziom po profilach, ale specjalnie dla Ciebie):
http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/browse_thread/thread/7ebef9a0490fe4b0/8cd0ac95d2464bac?hl=pl&q=#8cd0ac95d2464bac
http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/browse_thread/thread/ba7fb0e243173719/ee065eca9fe74140?hl=pl&q=#ee065eca9fe74140
- z tego co sam o sobie pisze, to sklep internetowy powinien umiec
"obsluzyc"

Pozdro

Maseł

Data: 2009-05-31 16:21:33
Autor: qwerty
Użytkownik "Maseł" <mmasel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e8f6ba1081c90f8c955f8ee3f7674ff3@masel.cs.put.poznan.pl...
Ja sam w ten sposob kupuje w Komputroniku - tez sie na nich nacialem nie
raz, ale z kilku powodow

Może sprecyzuj te problemy. Dali wadliwy sprzęt? Przecież w każdym sklepie może się to zdarzyć.

Data: 2009-05-31 20:10:43
Autor: Maseł
qwerty wrote:
[...]

Wadliwy sprzet sie wymienia, albo naprawia - to wiem. Jak sie sprzedaje
hurtowe ilosci sprzetu to i pewne ilosc reklamacji na godzine jest tu w
pelni uzasadniona...
Ale ostatnia sytuacja: sprzet dosc egzotyczny - sciagaja 3 tygodnie. A
potem sprzedaja innemu klientowi, bo sie okazalo, ze handlowiec nie
widzial w systemie ze za sprzet zaplacielem karta juz w chwili zlozenia
zamowienia. Platnosc od razu byla w tym wypadku warunkiem przyjecia
zamowienia. Tak wiem - maja tam 2 systemy - jeden do obslugi sklepu
internetowego i tam widza zwykle przelewy i osobny do obslugi kart.
Procedura wewnetrzna mowi jednak, ze handlowiec, jak wygeneruje link
"karciany" to ma monitorowac, czy wplata wplynela. W efekcie kupilem
sprzet gdzie indziej, lepszy i tanszy, ale o ponad miesiac pozniej -
niesmak jednak pozostal...

Pozdro

Maseł

Data: 2009-05-31 20:40:06
Autor: Tristan
Kupiłem Komputer i sa kłopoty
W odpowiedzi na pismo z niedziela 31 maj 2009 20:10 (autor Maseł publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <29d69153ee8fec3b6425990c91a0a4ab@masel.cs.put.poznan.pl>):

Ja sam w ten sposob kupuje w Komputroniku

Buhahahahaha... Kiedyś przez tydzień chciałem kupić MSO 2007 u nich. Dupa.
Nie powiodło się. Odpowiadali na mejle praktycznie wcale, a do tego za
każdym razem odpowiadał inny handlowiec, by ostatecznie ustalić, że się nie
da tego zamówić i że se mam kupić w lokalnym sklepie. Kupiłem. I już więcej
nie chcę słyszeć o wysyłkowym zakupie. Laptopa też rok temu próbowałem kupić przez internet. Po próbie kontaktu z 3
sklepami, poszedłem po prostu do Lokalnego Sklepu i kupiłem z półki. --
Tristan

Data: 2009-05-31 18:14:26
Autor: moje_przedmioty
[...]

Nie trzeba miec umowy z PFRONem aby dostarczać sprzęt
niepełnosprawny idzie do sklepu
dowolnego, wybiera dostarcza FV proformę a PFRON przelewa kase

Data: 2009-05-31 20:03:26
Autor: Maseł
moje_przedmioty wrote:
[...]

Nie zawsze tak bylo. I nie wszyscy niepelnostrawni o tym wiedza.

Pozdro

Maseł

Data: 2009-05-31 10:15:07
Autor: Icek
Kupiłem Komputer i sa kłopoty
komputer po godzinie użytkowania zaczyna strasznie śmierdzieć oczy łzawią
zaczyna boleć głowa

uruchom komputer, zostaw dzialajacy na weekend. Jak pozniej bedzie bardzo
smierdziec to moze byc problem ale watpie.

Moze te lzawiace oczy to od siedzenia godzine przed komputerem a zapaszek
elektroniki sie unosi wiec zwalasz na zapach ?

Jak ktos nie ma stalej stycznosci z komputerem to gapienie sie godzine w
monitor moze prowadzic do lzawienia

Icek

Data: 2009-05-31 11:55:14
Autor: mt
Kupiłem Komputer i sa kłopoty
Tak psychaitra powinien pomoc, mialem podobny przypadek z tego typu pieniaczem kupil ps3 i stwierdzil ze wiatrak dziala za glosno i dzwonil do serwisu sony ktory stwierdzil ze to wada.
Oczywiscie gosc chcial zwrotu polowy pieniedzy bo kupil niesprawny sprzet.  Oczywiscie okazalo sie ze burak tak oblozyl konsole sprzetem ze ta biedna wyla na maxa bo nie miala wentylacji.

Ciezkie przypadki staram sie omijac z daleka.

Data: 2009-05-31 18:55:07
Autor: Jacek Buda
Pisałem w tej grupie po raz ostatni
Nie spodziewałem się takiego poziomu pisania w tej grupie piszą tylko dzieci bez komentarza Do widzenia  --

Data: 2009-05-31 21:01:28
Autor: Jotte
Pisałem w tej grupie po raz ostatni
W wiadomości news:gvujqb$935$1inews.gazeta.pl Jacek Buda
<sp9tcu@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:

Nie spodziewałem się takiego poziomu pisania
w tej grupie piszą tylko dzieci
bez komentarza
A coś sam napisał i na jakim poziomie?

--
Jotte

Data: 2009-05-31 23:06:11
Autor: doslaw
Pisałem w tej grupie po raz ostatni [ot]

to ten sam Jacek Buda zwany Tusuńskim?
http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/browse_thread/thread/6a64e4a5289864b4/5c365e21048e8d6f?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=jacek+buda#5c365e21048e8d6f

http://tinyurl.com/lyonhu

;)

Data: 2009-05-31 21:35:48
Autor:
Cała prawda o doslaw usunto @ totez .zlo.pl
doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał(a):
Jotte pisze:
> [...]
864b4/5c365e21048e8d6f?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=jacek+buda#5c365e21048e8d6f

Cały kraj pisze  o nim  http://www.google.pl/search?hl=pl&q=doslaw_usunto_%40_totez_.zlo.pl&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=
dzieciak z pierszej klasy

Data: 2009-05-31 23:16:34
Autor: Jotte
Pisałem w tej grupie po raz ostatni [ot]
W wiadomości news:gvurfu$gfm$1inews.gazeta.pl doslaw
<doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> pisze:

[...]

Nie wiem, szkoda czasu na sprawdzanie, bo co za różnica?
Analfabeta napisał bez sensu i tyle.

--
Jotte

Data: 2009-06-02 03:35:07
Autor: yes2mike
Pisałem w tej grupie po raz ostatni

A coś sam napisał i na jakim poziomie?

Grunt, to powstrzymać palce od niepotrzebnego naciskania klawiszy.
Tyle, że niewielu posiada takową zdolność...

Data: 2009-06-02 15:58:36
Autor: Jotte
Pisałem w tej grupie po raz ostatni
W wiadomości
yes2mike <yes2mike@gmail.com> pisze:

A coś sam napisał i na jakim poziomie?
Grunt, to powstrzymać palce od niepotrzebnego naciskania klawiszy.
Tyle, że niewielu posiada takową zdolność...
Pewnie, pewnie...
A jeszcze mniej umie rozpoznać kiedy to potrzebne, a kiedy nie. I nawet o swej nieumiejętności nie wiedzą...

--
Jotte

Data: 2009-05-31 22:56:28
Autor: u