Kupiłem akumulator!

Data: 2012-06-24 16:41:44
Autor: jacek
Kupiłem akumulator!

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:js4c1j$o30$59usenet.news.interia.pl...
Kura przestała ostatnio dziobać ziarno na skutek wysranego akumulatora.
Poszedłem do supermarketu i kupiłem najtańszy jaki znalazłem o właściwych
parametrach. Jakiś JENOX. Bliskie porównanie nowego i starego (z ASO
Skody) wykazało, że różnią się tylko naklejką. ROTFL.

I kupujcie frajerzy drogie akumulatory po ASO czy innych magicznych
sklepach.

ja juz dawno wyleczylem sie z tanich akumulatorow
Owszem dziala ale trafi sie kilka dni kiedy nie zadziala
akurat kiedy bardzo potrzebny i w takim momencie ze zeby zalatwic co sie chcialo
trzeba naprawde przeplacic

Obudowy moze i te akumulatory maja podobne ale prad rozruchu juz chyba nie
Duzo szybciej traca tez swoja pojemnosc.
Ja kupilem na allegro ale z odbiorem osobistym

Cena z allegro a zakup jak w sklepie czyli sprzedawca wymontowal stary zalozyl nowy
sprawdzil mi ladowanie i prad rozruchu
bylo to przed ta zima i wcale nie zaluje ze byc moze przeplacilem
w porownaniu do noname
choc znana firma Centra tez nie polece choc mialem poprzednia serie byc moze terazniejsza jest lepsza

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-06-24 16:46:45
Autor: jacek
Kupiłem akumulator!

Użytkownik "jacek" <jac_ek@prom.pl> napisał w wiadomości news:js78qh$63n$1inews.gazeta.pl...

I kupujcie frajerzy drogie akumulatory po ASO czy innych magicznych
sklepach.

jeszcze jedno dodam
Proby reklamacji akumulatora ktory nie chcial mi w zimie zapalic mimo ze wrocilem
w nocy z dlugiej trasy konczyly sie tym ze go podladowywano
Byc moze jest sposob by wymusic wymiane
Z prespektywy czasu bardziej sie czuje frajerem po kupnie najtanszego aku niz uzywanego teraz

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-06-24 16:53:54
Autor: J.F.
Kupiłem akumulator!
Dnia Sun, 24 Jun 2012 16:46:45 +0200, jacek napisał(a):
[...]

A ile wytrzymal ten tani, a ile ten obecny ? Bo to z akumulatorami tak bywa, ze dziala, dziala, a potem przestaje.
Z drogimi tez tak bywa.

J.

Data: 2012-06-24 19:40:43
Autor: jacek
Kupiłem akumulator!

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1px0dr2ef6kpf$.13d3u8e127zgx.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 24 Jun 2012 16:46:45 +0200, jacek napisał(a):

A ile wytrzymal ten tani, a ile ten obecny ?

Bo to z akumulatorami tak bywa, ze dziala, dziala, a potem przestaje.
Z drogimi tez tak bywa.

Jezdzilem dlugi czas z Boschem i kupilem pozniej jakis tani ktory od pierwszej zimy
sprawial klopot.Dzialal OK do -15 ponizej praktycznie nie odpalal pomimo ze to benzyniak.
Jakies dluzsze krecenie tez odpadalo
Obecny aku zakupiony przed zima wiec ciezko powiedziec ale zima pomimo ze teraz odpala diesla dzialal rewelacja
Pewnie tez juz nie ta solidnosc co starszych
Nikt pewnie nie robi testow czy akumulator da deklarowany prad i pojemnosc
i jak szybko te parametry traci

pozdrawiam
Jacek

Kupiłem akumulator!