Kupiłem bubla - co wolno mi a co sprzedawcy?

Data: 2009-12-29 05:51:47
Autor: dexter74
Kupiłem bubla - co wolno mi a co sprzedawcy?
4-go grudnia kupiłem odtwarzacz DVD.
Po 4 dniach wyszło, że ma parę wad.
Oddałem do sklepu, o zwrocie kasy sprzedawca nie chciał słyszeć.
Przyjął sprzęt do serwisu. W zgloszeniu napisałem, że domagam się
zwrotu pieniędzy.
Po kilku dniach otrzymałem poleconym pismo, że na zwrot kasy liczyć
nie mogę. "w chwili, gdy reklamowany produkt powróci z serwisu
zapraszamy do sklepu w celu wymiany na nowy model lub inny produkt z
naszej oferty w cenie pierwotnego zakupu".

I teraz pytanie - jeśli się okaże, że odtwarzacz ma te same wady,
ktore miał i pozostałe egzemplarze tego modelu też - czy sprzedawca
musi mi zwrócić kasę, czy może wcisnąć mi coś innego?

Data: 2009-12-29 15:35:49
Autor: P.H.

Użytkownik "dexter74" <dexter74@gmail.com> napisał w wiadomości news:f0978205-41da-4bb2-a55a-af4b5eff630ak23g2000yqa.googlegroups.com...
4-go grudnia kupiłem odtwarzacz DVD.
Po 4 dniach wyszło, że ma parę wad.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
a te wady to działanie niezgodnie z instrukją czy działanie niezgodnie z Twoimi oczekiwaniami?

Data: 2009-12-29 16:22:48
Autor: Jingiel
[...]

A jakie to są konkretnie wady???

Jingiel

Data: 2009-12-29 09:52:46
Autor: dexter74
On 29 Gru, 16:22, Jingiel <x...@xxxxx.pl> wrote:
> I teraz pytanie - je li si oka e, e odtwarzacz ma te same wady,
> ktore mia i pozosta e egzemplarze tego modelu te - czy sprzedawca
> musi mi zwr ci kas , czy mo e wcisn mi co innego?

A jakie to s konkretnie wady???

Jingiel

Oj, długo wymieniać ;-)
Ma złącze USB - z trzech pendrive'ów odczytuje tylko jeden, drugiego
nie widzi wcale a trzeci jest widoczny, ale zawartość nie daje się
odczytać.
Niektórych filmów nie da się "przewinąć" lub skoczyć do konkretnego
czasu.
Zdjęcia - przeglądanie to mordęga - wczytanie foty trwa bardzo długo a
ich jakośćjest delikatnie mówiąc tragiczna.
Na liście plików widać nieistniejące pliki (oczywiście nie do
otwarcia, bo realnie ich tam nie ma...).
I parę mniejszych wad.

Data: 2009-12-29 19:18:35
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-12-29 18:52, Użytkownik dexter74 napisał:

[...]

W instrukcji nie podali jak sformatowane pendrivy widzi
i do jakiej wielkości ?
Z mojego doświadczenia nie rozpozna sformatowanego pod NTFS.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-29 19:56:50
Autor: Maseł
dexter74 wrote:
Oj, długo wymieniać ;-)
Ma złącze USB - z trzech pendrive'ów odczytuje tylko jeden, drugiego
nie widzi wcale a trzeci jest widoczny, ale zawartość nie daje się
odczytać.

Pewnie odczytuje tylko FAT i to do 4 GB

Niektórych filmów nie da się "przewinąć" lub skoczyć do konkretnego
czasu.

Wiele odtwarzaczy tak ma na DIVX'ach. Z filmami DVD powinien sobie
radzic bezblednie

Zdjęcia - przeglądanie to mordęga - wczytanie foty trwa bardzo długo a
ich jakośćjest delikatnie mówiąc tragiczna.

Wiele odtwarzaczy tak ma na DIVX'ach. BTW - telewizor CRT nie jest
prystosowany do wyswietlania statycznych obrazow w wysokiej rozdzielczosci

Na liście plików widać nieistniejące pliki (oczywiście nie do
otwarcia, bo realnie ich tam nie ma...).

Patrz punk piierwszy - problem z formatem/wielkoscia napedu...

I parę mniejszych wad.

Podaj te wady - bo jak na razie to nie widze podstaw do przyjecia
reklamacji...

Pozdro

Maseł

Data: 2009-12-29 21:26:33
Autor: Andrzej Lawa
dexter74 pisze:

Ma złącze USB - z trzech pendrive'ów odczytuje tylko jeden, drugiego
nie widzi wcale a trzeci jest widoczny, ale zawartość nie daje się
odczytać.

A skąd wiesz, że to nie wina urządzenia zewnętrznego?

Niektórych filmów nie da się "przewinąć" lub skoczyć do konkretnego
czasu.

Niektóre filmy mają taką blokadę i "grzeczne" odtwarzacze tego
przestrzegają. Ja mam linuxa i mam gdzieś regiony czy blokady przewijania :D

Zdjęcia - przeglądanie to mordęga - wczytanie foty trwa bardzo długo a
ich jakośćjest delikatnie mówiąc tragiczna.

Ale działa.

Na liście plików widać nieistniejące pliki (oczywiście nie do
otwarcia, bo realnie ich tam nie ma...).

Może ukryte albo masz uszkodzoną strukturę logiczną dysku.

Data: 2009-12-30 00:40:11
Autor: Michał Gut
Kupiłem bubla - co wolno mi a co sprzedawcy?
wg tego co czytam to pitolisz.

masz sprzet z ktorego funkcjami sie nie zapoznales, nie uzywales nigdy dvd ani nie wyswietlales zdjec a pretensje masz do sprzedawcy.
jakbys ruszyl troche makówką (tak wiem ze to bardzo ciezkie u niektorych osob) to zobaczylbys roznice pomiedzy wczytywaniem zdjec zywcem wyjetych z aparatu (1-2MB sztuka) a zdjecie przeskalowane do normalnego rozmiaru (120-200kB czyli 0,12 do0,2MB). wzialbys takze pod uwage nosnik z ktorego czytasz zdjecia, ale najwiecej problemu dla dvd stanowia DUZE pliki a nie nawet czytnik.
obraz bedzie migal na tubowym starym tv bo tam jest przeplot 25 razy na sekunde (co daje 50 linii). Na lcd bedzie lepiej o niebo.
przewijanie dvd i divx - to nie jest magnetowid szpulowy.

na jego miejscu grzecznie wyslalbym ciebie na drzewo

ps. nie lubie ignorantow

pozdrawiam
sir

Kupiłem bubla - co wolno mi a co sprzedawcy?