Kupiłem bubla - co wolno mi a co sprzedawcy?

Data: 2009-12-30 00:40:11
Autor: Michał Gut
Kupiłem bubla - co wolno mi a co sprzedawcy?
wg tego co czytam to pitolisz.

masz sprzet z ktorego funkcjami sie nie zapoznales, nie uzywales nigdy dvd ani nie wyswietlales zdjec a pretensje masz do sprzedawcy.
jakbys ruszyl troche makówką (tak wiem ze to bardzo ciezkie u niektorych osob) to zobaczylbys roznice pomiedzy wczytywaniem zdjec zywcem wyjetych z aparatu (1-2MB sztuka) a zdjecie przeskalowane do normalnego rozmiaru (120-200kB czyli 0,12 do0,2MB). wzialbys takze pod uwage nosnik z ktorego czytasz zdjecia, ale najwiecej problemu dla dvd stanowia DUZE pliki a nie nawet czytnik.
obraz bedzie migal na tubowym starym tv bo tam jest przeplot 25 razy na sekunde (co daje 50 linii). Na lcd bedzie lepiej o niebo.
przewijanie dvd i divx - to nie jest magnetowid szpulowy.

na jego miejscu grzecznie wyslalbym ciebie na drzewo

ps. nie lubie ignorantow

pozdrawiam
sir

Kupiłem bubla - co wolno mi a co sprzedawcy?