Kupiłem film projesjonaly ISO 160 i nie wiem jak go używać

Data: 2009-05-30 22:20:01
Autor: awygo
Kupiłem film projesjonaly ISO 160 i nie wiem jak go używać

Użytkownik "zdzichu" <zdzichu@brak-adresu.brak-adresu.pl> napisał w wiadomości news:gvrro5$hgo$1atlantis.news.neostrada.pl...
posiadam manualny aparat, w którym ma do wyboru
czułości 100,200 oraz 400.

Nie można w nim ustawić korekty ekspozycji? Np. + lub - 1/3?

Data: 2009-05-30 22:23:58
Autor: JA
On 2009-05-30 22:20:01 +0200, "awygo" <awygo@gazeta.pl> said:

posiadam manualny aparat, w którym ma do wyboru
czułości 100,200 oraz 400.

Nie można w nim ustawić korekty ekspozycji? Np. + lub - 1/3?

Przypuszczam, że skoro czułość można ustawiać ze skokiem 1 EV to tym bardziej korekcji tam nie będzie. Poza tym w manualnej ekspozycji nie używa się korekcji, bo po co?
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Kupiłem film projesjonaly ISO 160 i nie wiem jak go używać