Kupiłem jeżdżące i w miarę wyglądające autko za 1500 zł

Data: 2013-01-21 13:22:24
Autor: Ergie
Kupiłem jeżdżące i w miarę wyglądające autko za 1500 zł
Użytkownik "Koziołek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50fd2fd6$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...

Dla potomności - da się. Ale do włożenia później jest sporo ;)
Fiat Punto SX55, rocznik '96.

Przepraszam za nieco spamu, ale założyłem mu mały dzienniczek - usterki, wkładana kapusta (znaczy: dieńgi), paliwo. Będą też zdjęcia strucla, tylko wyzdrowieję:
http://fiatpuntokoszty.blox.pl

Po co zakładać usterkowego Bloga dla auta które się nie psuje?

Dobra żartowałem. Zajrzałem na bloga - Co do wycieraczki tylnej szyby to standard w tym modelu jak jest długo nieużywana to się ośka w obudowie zapieka i po włączeniu pali się silniczek.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-01-21 13:23:28
Autor: Maciek
Dnia Mon, 21 Jan 2013 13:22:24 +0100, Ergie napisał(a):

Po co zakładać usterkowego Bloga dla auta które się nie psuje?

Pomylka. Nie psuje sie Granada :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-21 13:28:20
Autor: Bartek
Użytkownik "Ergie" <ergie@spam.pl> napisał w wiadomości news:kdjbu0$tsa$1node1.news.atman.pl...
[...]

pali? jescze takiego uszkodzonego nie widzialem. wystarczy rozebrać, wybic oczywiscie co trzeba, nowy o-ring, smar, i 5 silniczkow uratowanych. zaden nie byl spalony:)
jedynie jednemu zaszkodzilem troche zbyt intensywnym uzywaniem mlotka co zakonczylo sie uszczerbieniem obudowy zaklejonej poxilina;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2013-01-21 14:04:22
Autor: Ergie
Użytkownik "Bartek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdjc8v$u5i$1@node1.news.atman.pl...

[...]

A ja dwa spaliłem i trzeciego już nie montowałem tylko jeździłem bez.

A przy okazji pasują silniczki od SC, ale trzeba trochę podpiłować taki kołnierz. A jak szukałem to silniczki to SC były prawie o połowę tańsze.

Pozdrawiam
Ergie

Kupiłem jeżdżące i w miarę wyglądające autko za 1500 zł