Kupiłem jeżdżące i w miarę wyglądające autko za 1500 zł

Data: 2013-01-21 13:35:52
Autor: Bartek
Kupiłem jeżdżące i w miarę wyglądające autko za 1500 zł
Użytkownik "Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> napisał w wiadomości news:50fd2fd6$0$1308$65785112news.neostrada.pl...
Dla potomności - da się. Ale do włożenia później jest sporo ;)
Fiat Punto SX55, rocznik '96.

Przepraszam za nieco spamu, ale założyłem mu mały dzienniczek - usterki, wkładana kapusta (znaczy: dieńgi), paliwo. Będą też zdjęcia strucla, tylko wyzdrowieję:
http://fiatpuntokoszty.blox.pl

zasadniczo nie widzę nic co by naprawde bylo problemem. przednie zawieszenie do sprawdzenia,
do sprawdzenia czemu słabo grzeje, czy zapowietrzony, brak plynu  itp,
szyba... no tu wiele sie zrobic nie da, jesli faktycnzie zniszczona....

reszta to  obudowa, wiec sie trzeba zastanowić czy to warto wogole dotykać.

[blotniki, maska itp]

zamki zapewne sie da uratować,
klamki moze tylko smarować?:)

jak za takie pieniadze, jesli podloga zdrowa itp, to nie jest zle;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Kupiłem jeżdżące i w miarę wyglądające autko za 1500 zł