Kupiłem opony całoroczne

Data: 2011-11-01 10:52:23
Autor: to
Kupiłem opony całoroczne
....do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to będzie się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.

Koniec przekazu.

Data: 2011-11-01 12:01:14
Autor: Przemysław Czaja
Kupiłem opony całoroczne

UĹĽytkownik "to"

...do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to będzie
się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.

Koniec przekazu.

Kupiłem maskotkę zapachową do auta używanego w zasadzie w mieście. Tak śmierdziała, że wywaliłem do pierwszego napotkanego śmietnika a miała być "new car" - noooo...jeśli teraz nowe auta tak śmierdzą, to współczuję wszyskim posiadaczom salonowych aut :)

-.- -- - -. .. . -.-.

Data: 2011-11-01 11:12:14
Autor: to
Kupiłem opony całoroczne
begin Przemysław Czaja
[...]

Też miałem coś takiego, ale nie była to maskotka, tylko makietka głośniczka. Trafiła w to samo miejsce, co Twoja maskotka. Cuchnęła mieszanką chińskiego plastiku i mydełka do kibla.

Data: 2011-11-01 12:05:51
Autor: Artur Maśląg
Kupiłem opony całoroczne

UĹĽytkownik "to"

[...]

..-- . .-. -- .. . -.- .- -- .. ..- .-.-.-

;)

Data: 2011-11-01 21:38:13
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kupiłem opony całoroczne

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:j8ojrs$atj$1mx1.internetia.pl...

UĹĽytkownik "to"

[...]

.-- . .-. -- .. . -.- .- -- .. ..- .-.-.-

;)

..-- - ..- -- .. / . -- - - ..-- ..

:P

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-11-01 21:49:02
Autor: Lewis
Kupiłem opony całoroczne

[...]

Teraz jestem ciekaw czy któryś z Was napisał to samodzielnie bez użycia "translatora".

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-01 21:57:51
Autor: Artur Maśląg
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 21:49, Lewis pisze:

[...]

-- .- .-. -- .. ... .-- . ..... -..- . ..-.
-- ... ...--

Data: 2011-11-02 18:53:03
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kupiłem opony całoroczne

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:j8pmht$acq$1mx1.internetia.pl...

Teraz jestem ciekaw czy któryś z Was napisał to samodzielnie bez użycia
"translatora".

mmm ffpmpp pppmffmmpffm fmppffmmmpppfmmpmfmmmfmpppfpffffm fmpppf mmfppffmm ffppmfmppmfmppf?

Data: 2011-11-03 10:05:40
Autor: Mirek Ptak
Kupiłem opony całoroczne
Dnia 2011-11-02 18:53,  *Kuba (aka cita)* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Teraz jestem ciekaw czy który¶ z Was napisał to samodzielnie bez użycia
"translatora".

mmm ffpmpp pppmffmmpffm fmppffmmmpppfmmpmfmmmfmpppfpffffm fmpppf
mmfppffmm ffppmfmppmfmppf?

24|242 74|\/| 60|2523 :)

|*02|)|24'//!4|\/| - |\/|!|23|<
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-11-02 19:18:39
Autor: Lewis
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 21:57, Artur Maśląg pisze:
-- .- .-. -- .. ... .-- . ..... -..- . ..-.
-- ... ...--

No dobra na kat.A kiedyś wymagali znajomości morsea ;P
SQ4JEX
161:P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-01 21:51:55
Autor: Artur Maśląg
Kupiłem opony całoroczne

[...]

.-- - ..- -- .. / . -- - - ..-- ..

:P

-. -- -   - -- -   .-- -.-- ... -- .. .-..- -- - .-.-.- .-.-.- .-.-.-

:)

Data: 2011-11-01 13:00:22
Autor: Marcin Kiciński
Kupiłem opony całoroczne
jeśli teraz nowe auta tak śmierdzą, to współczuję wszyskim posiadaczom
salonowych aut

Coś w tym jest, wprawdzie nie wszystkie nowe, ale np. w Renault "zapach" jest niezbyt przyjemny, dużo lepiej pod tym względem wypada np. Fiat.

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-11-01 12:03:12
Autor: to
Kupiłem opony całoroczne
begin Marcin Kiciński
CoĹ› w tym jest, wprawdzie nie wszystkie nowe, ale np. w Renault "zapach"
jest niezbyt przyjemny, dużo lepiej pod tym względem wypada np. Fiat.

Bo w Renaulcie śmierdzą żaby, podjadane przez mechaników podczas zmiany.

Data: 2011-11-01 13:48:02
Autor: Papkin
Kupiłem opony całoroczne

CoĹ› w tym jest, wprawdzie nie wszystkie nowe, ale np. w Renault
"zapach" jest niezbyt przyjemny, dużo lepiej pod tym względem wypada
np. Fiat.

peugeot 308 smierdzi nawet po kilku latach tak ze mam odruch wymiotny

cos nie "halo" taka znana marka a takie tworzywa? Moze trzeba 10lat sezonowac w garazu z otwartymi oknami?

Data: 2011-11-01 17:44:27
Autor: .Peeter
Kupiłem opony całoroczne
"Papkin" wrote:
peugeot 308 smierdzi nawet po kilku latach tak ze mam odruch wymiotny

Clio waliło klejem od nowości przez jakieś 5 lat. Pewnie dlatego,
ĹĽe francuzi majÄ… popuste nosy, za duĹĽo cebuli, czosnku, ĹĽab i perfum
zamiast prysznica. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-11-01 15:43:36
Autor: megrims
Kupiłem opony całoroczne
...- -- .. . ... -- ..
- .. - .- .-- .
-.. -- - -... .-. -- .. . ..-- ..

Data: 2011-11-01 16:02:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kupiłem opony całoroczne
Hello megrims,

Tuesday, November 1, 2011, 3:43:36 PM, you wrote:

..- -- .. . ... -- ..
- .. - .- .-- .
-.. -- - -... .-. -- .. . ..-- ..

Ale dlaczego titawę? Co to ma wspólnego z tematem?

--
Best regards,

Data: 2011-11-01 12:10:15
Autor: J.F.
Kupiłem opony całoroczne
Dnia 01 Nov 2011 10:52:23 GMT, to napisał(a):
...do auta używanego w zasadzie tylko w mie¶cie. Ciekawe, jak to będzie się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne s± już co¶ warte.

W miescie trudno sprawdzic, chyba ze Zakopane, BB, albo Szczecin :-)

Pojedz w gory ... albo ustawmy jakies przeciaganie liny na parkingu.

J.

Data: 2011-11-01 04:47:22
Autor: ptoki
Kupiłem opony całoroczne
On Nov 1, 12:10 pm, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

W miescie trudno sprawdzic, chyba ze Zakopane, BB, albo Szczecin :-)

Pojedz w gory ... albo ustawmy jakies przeciaganie liny na parkingu.

Masz na mysli ze nie widac roznicy miedzy zimowka a caloroczna w
miescie?
Chyba wlasnie o to chodzi.
Skoro nie widac roznicy to oszczedzamy na wymianach.
Tylko ciekawi mnie ich trwalosc.

zimowka w lato: 20kkm
zimowka w zime: 30kkm
letniowka w lato: 30kkm
letniowka w zime: ???
caloroczna w lato: ???
caloroczna w zime: ???

Jak kszaltuje sie ich trwalosc?

Data: 2011-11-01 04:53:25
Autor: BearBag
Kupiłem opony całoroczne

zimowka w lato: 20kkm
na jednych zrobiłem 55ty¶ i wiecej niz pol bieżnika jest.

zimowka w zime: 30kkm
Daj spokoj, 100ty¶ spokojnie da sie zrobić.

letniowka w lato: 30kkm
Zalezy jak kto jezdzi ale 80-100tys to srednia w tym kraju na opony.

letniowka w zime: ???
Jeszcze dłuzej o ile auto bedzie dalej w cało¶ci :)

caloroczna w lato: ???
caloroczna w zime: ???
Nie jeżdze, siostra miała w seicento i po roku brak zuzycia,
przynajmniej mniej niz 1mm.

Data: 2011-11-01 11:59:50
Autor: to
Kupiłem opony całoroczne
begin BearBag
zimowka w lato: 20kkm
na jednych zrobiłem 55tyś i wiecej niz pol bieżnika jest.

zimowka w zime: 30kkm
Daj spokoj, 100tyś spokojnie da sie zrobić.

letniowka w lato: 30kkm
Zalezy jak kto jezdzi ale 80-100tys to srednia w tym kraju na opony.

letniowka w zime: ???
Jeszcze dłuzej o ile auto bedzie dalej w całości :)

To auto o którym mówię zrobiło 110 tys. w 8 lat. Letnie nadają się już do wyrzucenia, na zimówkach można by jeszcze trochę pojeździć, jeśli ktoś lubi ośmioletnie opony zimowe. ;)

Data: 2011-11-01 18:27:06
Autor: Cavallino
Kupiłem opony całoroczne
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:

zimowka w zime: 30kkm
Daj spokoj, 100ty¶ spokojnie da sie zrobić.

Nie da się, bo się za bardzo zestarzej±.
Moje auto ma 85 kkm, na dwóch kompletach opon - oba s± do wymiany już.

Data: 2011-11-02 10:50:31
Autor: Robert_J
Kupiłem opony całoroczne
letniowka w lato: 30kkm
Zalezy jak kto jezdzi ale 80-100tys to srednia w tym kraju na opony.

Je¶li weĽmiesz pod uwagę wszystkich "oszczędzaczy" to pewnie tak :-). Ja wła¶nie wyrzuciłem drugi komplet Bridgestone, każdy przejechał 3 sezony letnie, czyli w sumie ok. 50-60 tys. Oczywi¶cie na siłę mógłbym jeszcze je zostawiać, ale zostało może milimetr ponad znacznik :-).
Natomiast faktem jest że przez ten sam czas miałem tylko jeden komplet zimówek, wła¶nie je wyrzuciłem razem z drugim kompletem letnich :-).

Data: 2011-11-02 08:40:43
Autor: ptoki
Kupiłem opony całoroczne
On Nov 2, 10:50 am, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:
> [...]

Natomiast faktem jest że przez ten sam czas miałem tylko
jeden komplet zimówek, wła¶nie je wyrzuciłem razem z drugim

O wlasnie, czyli podobnie jak u mnie.
Troche sie zdziwilem tym co napisal BearBag ale jak widze jednak nie
jezdze az tak drastycznie dla opon.
Moje dwa komplety (zima/lato) po 80 tysiacach juz powoli wolaja o
zmiane. czyli wychodzi jakies 30-50kkm per komplet (w zaleznosci jak
sie te km rozloza miedzy dwa zestawy).

Data: 2011-11-01 11:58:14
Autor: to
Kupiłem opony całoroczne
begin ptoki
Skoro nie widac roznicy to oszczedzamy na wymianach.

....a przede wszystkim oszczędzamy sobie trochę zachodu dwa razy w roku w postaci targania opon, intelektualnych dysput z gumiarzami itp.

Tylko ciekawi mnie ich trwalosc.

To jest dla mnie kolejny argument na plus. Auto używane w mieście robi relatywnie małe przebiegi, więc w przypadku dwóch kompletów opon szybciej zużyją się one "wiekowo" niż "bieżnikowo".

Data: 2011-11-01 11:13:25
Autor: to
Kupiłem opony całoroczne
begin J.F.
W miescie trudno sprawdzic, chyba ze Zakopane, BB, albo Szczecin :-)
Pojedz w gory ... albo ustawmy jakies przeciaganie liny na parkingu.

Ale to jest auto do miasta, więc po co mam je sprawdzać w górach? ;) Jak się będą sprawdzać w mieście, to w zupełności będzie mnie to satysfakcjonowało. ;)

Data: 2011-11-01 13:04:47
Autor: Marcin Kiciński
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 12:13, to pisze:
begin J.F.

[...]

Dokładnie. W górskim teście całoroczne pewnie przegrają z zimówkami.
Ja teraz mam zimówki "miejskie" - takie niewiadomoco, bo one są głównie do jazdy po błocie pośniegowym i wodzie, a jak spadnie więcej śniegu to sobie nie radzą (w porównaniu do "prawdziwych" zimówek).

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-11-01 15:20:36
Autor: Artur Maśląg
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 13:04, Marcin Kiciński pisze:
[...]

Nie wszyscy mieszkają na nizinach czy też na terenach względnie
płaskich, co nie znaczy, że wielosezonowe w terenach o większych
różnicach nachylenia dróg nie będą się dobrze sprawowały.

Ja teraz mam zimówki "miejskie" - takie niewiadomoco, bo one są głównie
do jazdy po błocie pośniegowym i wodzie, a jak spadnie więcej śniegu to
sobie nie radzÄ… (w porĂłwnaniu do "prawdziwych" zimĂłwek).

Jak spadnie więcej śniegu to sobie wiele "prawdziwych" zimówek też nie
radzi.

Data: 2011-11-01 15:02:10
Autor: kogutek
Kupiłem opony całoroczne

Jak spadnie wiÄ&#65533;cej Ĺ&#65533;niegu to sobie wiele "prawdziwych" zimĂłwek teĹĽ nie
radzi.

Opony to może i by sobie poradziły. Kierowcy sobie nie radz±.

Data: 2011-11-01 16:59:26
Autor: Marcin Kiciński
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 16:02, kogutek pisze:

Opony to może i by sobie poradziły. Kierowcy sobie nie radz±.

To też :) Ale mam tak± jedn± górkę, gdzie na Michelin Alpin wyjeżdżałem bez problemu, nawet jak dzieciaki pojeĽdziły tam wcze¶niej na sankach, a obecne Uniroyale dadz± radę tylko z dużego rozpędu, co nie zawsze jest możliwe. Podobnie na mojej w±skiej uliczce często mijaj±c się z innym autem na Michelinach wjeżdżałem w zaspy i wyjeżdżałem z nich bez problemu, a teraz na Uniroyalach już taki kozak nie jestem (spróbowałem raz - wprawdzie wyjechałem ale już więcej nie ryzykuję).

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-11-01 19:33:40
Autor: J.F.
Kupiłem opony całoroczne
Dnia 01 Nov 2011 11:13:25 GMT, to napisał(a):
begin J.F.
W miescie trudno sprawdzic, chyba ze Zakopane, BB, albo Szczecin :-)
Pojedz w gory ... albo ustawmy jakies przeciaganie liny na parkingu.

Ale to jest auto do miasta, więc po co mam je sprawdzać w górach? ;) Jak się będ± sprawdzać w mie¶cie, to w zupełno¶ci będzie mnie to satysfakcjonowało. ;)

A potem przyjdzie do miasta prawdziwa zima i bedziesz zmienial kola przy
-20. Choc nie - kola pozniej zmienisz, przy -20 bedziesz jezdzil
komunikacja publiczna :-)

J.

Data: 2011-11-02 07:34:13
Autor: masti
Kupiłem opony całoroczne
Dnia pięknego Tue, 01 Nov 2011 19:33:40 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

[...]

dobrze, żę moje opony o tym nie wiedziały.
I jakoś jeździły również po górach, takich małych: Alpy się nazywają.
Vredersteiny Quatracki

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-03 10:13:15
Autor: J.F
Kupiłem opony całoroczne
UĹĽytkownik "masti"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:3daa9876be5e78c3de84089356805f0f@f650.pl.eu.org...
[...]

I dlatego wlasnie zalecam sprawdzenie w gorach - wtedy bedziesz mial wieksze szanse ze nie zawioda w miescie :-)

Choc praktyke mam odwrotna - to zadna sztuka pojezdzic po dobrze utrzymanych drogach w Alpach, znacznie gorzej jest na nieutrzymanych wroclawskich poboczach.
Na szczescie u nas rzadko jest prawdziwa zima :-)

J.

Data: 2011-11-03 09:57:40
Autor: masti
Kupiłem opony całoroczne
Dnia pięknego Thu, 03 Nov 2011 10:13:15 +0100 osobnik zwany J.F wystukał:

[...]

po asfalcie to żadna sztuka. Mieliśmy chałupę 6km leśną drogą od szosy. Zero asfaltu :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-01 13:22:50
Autor: yabba
Kupiłem opony całoroczne
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4eafcf67$0$2190$65785112news.neostrada.pl...
...do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to będzie
się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.

Koniec przekazu.

Wąż ogrodowy nie sprawdzał się w zimie?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-11-01 12:27:09
Autor: to
Kupiłem opony całoroczne
begin yabba
Wąż ogrodowy nie sprawdzał się w zimie?

Sprawdzał, ale się odwijał. W krótkim czasie zgubiłem 12 węży. Więcej już nie mam. :(

Data: 2011-11-01 13:39:05
Autor: TheWarAgainstTerror
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 11:52, to pisze:
...do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to będzie
się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.

Koniec przekazu.

i dobrze, od lat mam w mieście navigatory i nie potrzeba mi nic innego w tym temacie

Data: 2011-11-01 15:08:06
Autor: Karol Y
Kupiłem opony całoroczne
i dobrze, od lat mam w mie¶cie navigatory i nie potrzeba mi nic innego w
tym temacie

Ja tam namawiać nie będę, ale tak samo. Cztery lata już jeżdżę tak po mie¶cie i jak widać żyję. Zakopać się też mi nigdy nie udało.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-11-01 14:57:58
Autor: kogutek
Kupiłem opony całoroczne
Karol Y <karolyyy@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Ja tam namawiać nie będę, ale tak samo. Cztery lata już jeżdżę tak po mie¶cie i jak widać żyję. Zakopać się też mi nigdy nie udało.

Bo zakopuj± się miszczowie kierownicy na zimówkach Jak znasz ograniczenia to
nie piłujesz żeby wy¶lizgać do lodu pod kołami. Po nieudanej próbie pokonania
za¶nieżonego kawałka drogi na zimowych oponach, jedynce i gazie na maksa.
Miszcz kierownicy dochodzi do wniosku że jak on nie dał rady na zimówkach to
na wielosezonowych nikt nie ma szans. A to Tisznerowska gówno prawda. --

Data: 2011-11-01 16:53:19
Autor: Adampio
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 15:57, kogutek pisze:
Po nieudanej próbie pokonania
za¶nieżonego kawałka drogi na zimowych oponach, jedynce i gazie na maksa.

Noo, w lutym na Nawigatorach II objechalem tylnonapedowcem dwoch miszczów pilujacych na maksa przednimi kołami w swieżym sniegu góra 20 cm głebokim :->

Data: 2011-11-04 20:14:22
Autor: Tomek
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 13:39, TheWarAgainstTerror pisze:
[...]

Kupiłem w tym roku navigatory, mam nadzieję że bedzie dobrze :)

Tomek

Data: 2011-11-01 18:23:20
Autor: Cavallino
Kupiłem opony całoroczne
[...]

A nie dałeś tyle co za 2 komplety np. zimówek i letnich?
Bo takie ceny widywałem za niezłe całoroczne.

Data: 2011-11-01 22:51:07
Autor: to
Kupiłem opony całoroczne
begin Cavallino
A nie dałeś tyle co za 2 komplety np. zimówek i letnich? Bo takie ceny
widywałem za niezłe całoroczne.

Nie było większej różnicy, może 30 zł drożej na sztuce w porównaniu do zimówek tej samej marki (GY).

Data: 2011-11-02 07:14:23
Autor: Cavallino
Kupiłem opony całoroczne
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4eb077db$0$2190$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

A nie dałeś tyle co za 2 komplety np. zimówek i letnich? Bo takie ceny
widywałem za niezłe całoroczne.

Nie było większej różnicy, może 30 zł drożej na sztuce w porównaniu do
zimĂłwek tej samej marki (GY).

Zapodaj konkretne ceny, to sprawdzimy.
Bo dla moich 15 calowych, to zwykłe zimówki i letnie szło kupić ok. 200 zł, ale wielosezonowe zaczynały się grubo ponad 300, z reguły bliżej 400.

Data: 2011-11-02 16:19:17
Autor: to
Kupiłem opony całoroczne
begin Cavallino
Zapodaj konkretne ceny, to sprawdzimy. Bo dla moich 15 calowych, to
zwykłe zimówki i letnie szło kupić ok. 200 zł, ale wielosezonowe
zaczynały się grubo ponad 300, z reguły bliżej 400.

Całoroczne GY kosztowały mnie bodaj 300 zł za sztukę. Zimowe GY najtaniej znalazłem po 280 zł za sztukę. Rozmiar 15".

Data: 2011-11-02 17:36:36
Autor: Cavallino
Kupiłem opony całoroczne
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4eb16d85$0$5812$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

[...]

Trzeba było lepiej poszukać tych zimówek, ja znalazłem 50 zł taniej.
Ale fakt - 300 zł to niezła cena (zakładając że nie była to szerokość 165).
Ja takiej nie widziałem.

Data: 2011-11-02 21:56:38
Autor: to
Kupiłem opony całoroczne
begin Cavallino
Trzeba było lepiej poszukać tych zimówek, ja znalazłem 50 zł taniej. Ale
fakt - 300 zł to niezła cena (zakładając że nie była to szerokość 165).
Ja takiej nie widziałem.

195/65/R15. Może sezon akurat dobry na całoroczne. ;)

Data: 2011-11-01 19:19:44
Autor: Fishman
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 11:52, to pisze:
...do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to będzie
się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.

Użytkowałem przez trzy lata Navigatory 2 w Matizie.
Na śniegu - całkiem niezłe, w zasadzie jak zimówki.
Na suchym - znośnie. Trochę lepiej niż typowe zimówki, choć też zużywają się szybciej niż letnie.
Na mokrym - słabizna. Każde ostre hamowanie kończy się jazdą jak na łyżwach.
Ze względu na ten mankament, raczej drugi raz bym się na nie nie zdecydował, choć gdyby trafiły mi się całoroczne dobrze trzymające się mokrej drogi, to z pewnością bym je kupił.

Fishman

Data: 2011-11-01 19:37:24
Autor: J.F.
Kupiłem opony całoroczne
Dnia Tue, 01 Nov 2011 19:19:44 +0100, Fishman napisał(a):
Użytkowałem przez trzy lata Navigatory 2 w Matizie.
Na ¶niegu - całkiem niezłe, w zasadzie jak zimówki.
Na suchym - zno¶nie. Trochę lepiej niż typowe zimówki, choć też zużywaj± się szybciej niż letnie.
Na mokrym - słabizna. Każde ostre hamowanie kończy się jazd± jak na łyżwach.

A ja w mondeo. I nie narzekam na mokro, raczej na zachowanie na lodzie,
albo sie juz zuzyly i zima nie wyrabiaja ... bo pierwsza byla calkiem
dobra.

Ze względu na ten mankament, raczej drugi raz bym się na nie nie zdecydował, choć gdyby trafiły mi się całoroczne dobrze trzymaj±ce się mokrej drogi, to z pewno¶ci± bym je kupił.

A jaka wygoda jak snieg spadnie w pazdzierniku ..

J.

Data: 2011-11-01 20:45:05
Autor: Fishman
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 19:37, J.F. pisze:
[...]

Może to brak ABS-u i mocne hamulce z przodu, ale koła momentalnie mi się blokowały na mokrym i łapały aquaplaning. A takich co by dobrze jechały na lodzie to jeszcze nie spotkałem ;)

A to tak ;)

Fishman

Data: 2011-11-01 21:45:30
Autor: Lewis
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 20:45, Fishman pisze:

Może to brak ABS-u i mocne hamulce z przodu, ale koła momentalnie mi się
blokowały na mokrym i łapały aquaplaning. A takich co by dobrze jechały
na lodzie to jeszcze nie spotkałem ;)

Nokian Hakkapelitta ;) Ale u nas oficjalnie nie można na takich jeździć :)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-01 22:22:52
Autor: MadMan
Kupiłem opony całoroczne
Dnia Tue, 01 Nov 2011 21:45:30 +0100, Lewis napisał(a):

Nokian Hakkapelitta ;) Ale u nas oficjalnie nie można na takich jeĽdzić :)

Można! I to nawet po drogach publicznych!
Ale tylko w specyficznych warunkach...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-11-01 22:37:29
Autor: Lewis
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 22:22, MadMan pisze:
Dnia Tue, 01 Nov 2011 21:45:30 +0100, Lewis napisał(a):

Nokian Hakkapelitta ;) Ale u nas oficjalnie nie można na takich jeździć :)

MoĹĽna! I to nawet po drogach publicznych!
Ale tylko w specyficznych warunkach...

I z odpowiednim oznakowaniem takiej drogi ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-01 22:44:34
Autor: MadMan
Kupiłem opony całoroczne
Dnia Tue, 01 Nov 2011 22:37:29 +0100, Lewis napisał(a):

Można! I to nawet po drogach publicznych!
Ale tylko w specyficznych warunkach...

I z odpowiednim oznakowaniem takiej drogi ;)

Ee, podczas rajdu nie musi być oznakowania... :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-11-01 22:46:50
Autor: Lewis
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 22:44, MadMan pisze:
[...]

No jak nie? Nie musi być żadnych oznakowań sugerujących że droga jest trasą rajdu żeby tam się żaden Wiesiek ciągnikiem czy inną wywrotką nie zakradł? :P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-01 22:55:39
Autor: MadMan
Kupiłem opony całoroczne
Dnia Tue, 01 Nov 2011 22:46:50 +0100, Lewis napisał(a):

No jak nie? Nie musi być żadnych oznakowań sugeruj±cych że droga jest tras± rajdu żeby tam się żaden Wiesiek ci±gnikiem czy inn± wywrotk± nie zakradł? :P

No baa - http://www.youtube.com/watch?v=o5G1vG_QT7U :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-11-02 12:40:52
Autor: Lewis
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 22:55, MadMan pisze:
Dnia Tue, 01 Nov 2011 22:46:50 +0100, Lewis napisał(a):

No jak nie? Nie musi być żadnych oznakowań sugerujących że droga jest
trasÄ… rajdu ĹĽeby tam siÄ™ ĹĽaden Wiesiek ciÄ…gnikiem czy innÄ… wywrotkÄ… nie
zakradł? :P

No baa - http://www.youtube.com/watch?v=o5G1vG_QT7U :P

No właśnie ten film miałem na myśli :D

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-03 10:16:30
Autor: J.F
Kupiłem opony całoroczne
Użytkownik "Fishman"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Nie ma obowiazku wciskac do oporu na sliskim :-)
Ale u mnie nawet ABS sie rzadko wlacza.

A takich co by dobrze jechały na lodzie to jeszcze nie spotkałem ;)

No i dlatego nie jestem calkiem pewny tej opinii - brak mi porownania z dobrymi zimowkami w tych samych warunkach.

J.

Data: 2011-11-01 21:16:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kupiłem opony całoroczne
Fishman, Tue, 01 Nov 2011 19:19:44 +0100, pl.misc.samochody:
[...]

                                             ^^^^^^^
[...]

Ja tu widzę inny problem.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-11-01 21:26:13
Autor: 'Tom N'
Kupiłem opony całoroczne
Marek 'marcus075' Karweta w <news:1mi8fg3efzjc3.dlgpedaluje.ile.moze>:

Fishman, Tue, 01 Nov 2011 19:19:44 +0100, pl.misc.samochody:

W dniu 2011-11-01 11:52, to pisze:
...do auta używanego w zasadzie tylko w mie¶cie. Ciekawe, jak to będzie
          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne s± już co¶ warte.
Użytkowałem przez trzy lata Navigatory 2 w Matizie.
                                             ^^^^^^^
Ja tu widzę inny problem.

Ja też...  Nie zrozumiałe¶, albo byłe¶ kierowca tira... Twój wybór, trzeciej
bramki nie ma... ;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-01 21:13:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kupiłem opony całoroczne
to, 01 Nov 2011 10:52:23 GMT, pl.misc.samochody:
...do auta używanego w zasadzie tylko w mie¶cie. Ciekawe, jak to będzie się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne s± już co¶ warte.

Koniec przekazu.

Goodyear Vector 4Seasons się sprawdzaj±.

Data: 2011-11-01 21:36:36
Autor: Jacek Osiecki
Kupiłem opony całoroczne
Dnia 01 Nov 2011 10:52:23 GMT, to napisał(a):
...do auta używanego w zasadzie tylko w mie¶cie. Ciekawe, jak to będzie się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne s± już co¶ warte.

Wszystko zależy od tego jakie to opony :)
W gacku Goodyeary 4all seasons sprawuj± się nad wyraz dobrze, zarówno latem
jak i zim±...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-11-04 13:39:43
Autor: Konrad L
Kupiłem opony całoroczne
Do miasta pewnie sie sprawdza... ale swego czasu kolega tez sobie kupil caloroczne i po tym jak pewnego razu zjechal z dorgi do rowu na zatrzymanych kolach szybko zaopatrzyl sie w zimowe :)

Data: 2011-11-04 19:52:09
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kupiłem opony całoroczne

Użytkownik "Konrad L" <pix@o2.pl> napisał w wiadomości news:j90meq$fcg$1node2.news.atman.pl...
Do miasta pewnie sie sprawdza... ale swego czasu kolega tez sobie kupil caloroczne i po tym jak pewnego razu zjechal z dorgi do rowu na zatrzymanych kolach szybko zaopatrzyl sie w zimowe :)

i myslisz, ze jakby wtedy, w tej samej sytuacji i prędkości miał zimówki, to na 100% nie wjechałby do rowu?

Data: 2011-11-04 20:42:05
Autor: Tomek
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-04 13:39, Konrad L pisze:
Do miasta pewnie sie sprawdza... ale swego czasu kolega tez sobie kupil
caloroczne i po tym jak pewnego razu zjechal z dorgi do rowu na
zatrzymanych kolach szybko zaopatrzyl sie w zimowe :)

Mój znajomy jeździł 10 lat na calorocznych i nic mu się nie stało. Kupił nowe zimowe i wjechał do rowu.

Tomek

Kupiłem opony całoroczne