Kupilem play fresh bez polaczen przychodzacych

Data: 2009-09-15 14:05:07
Autor: Wincynty
Kupilem play fresh bez polaczen przychodzacych

Użytkownik "counter" <jk@kj.pl> napisał w wiadomości news:h8ludv$hd4$1news.interia.pl...
Wychodzace dzialaja, natomiast kiedy ktos dzwoni do mnie slyszy jakis chory komunikat: "Przepraszamy abonent wybranego numeru nie przyjmuje polaczen przychodzacych" Reklamowac to wysylajac maila do nich, czy jak?

musisz zaaktywować numer - bzdura ale play wymaga - też tak miałem - można to zrobić przez serwis www albo kodem - niestety nie znam

Data: 2009-09-15 14:12:06
Autor: K.Jolina
Kupilem play fresh bez polaczen przychodzacych
musisz zaaktywować numer - bzdura ale play wymaga - też tak miałem - można to zrobić przez serwis www albo kodem - niestety nie znam

od 01.09 tylko osobiście w biurze, ale tylko przychodzące (codzi o MTR)

jk

Kupilem play fresh bez polaczen przychodzacych