Kupilem rower

Data: 2009-04-03 21:08:51
Autor: MAX
Kupilem rower
Witajcie

Wlasnie jestem po zakupie rowerka Kellys Magnus, i mam nastepujace pytania:

1. Przednia tarcza delikatnie ociera o klocki hamulcowe. Czy musze z tym isc do regulacji czy klocki sie dotra ?

2. Czy nie powinienem dostac wkladów(zabezpieczeń) do klocków hamulcowych ?

Pozdrawiam

MAX

Data: 2009-04-03 21:22:55
Autor: Wojciech Waga
Kupilem rower
MAX wrote:
[...]

1. trze o jeden klocek czy oba? Jak jeden to wystarczy zacisk przesunąć,    2 minuty roboty.

2. fajnie dostać, ale obowiązku chyba nie ma.

pozdr.
w.

Data: 2009-04-03 21:31:32
Autor: MAX
Kupilem rower
Wojciech Waga pisze:
MAX wrote:
[...]

Przesuwa się na śrubach mocujących ?

Tarcze w stosunku do okladzin sa pod delikatnym kątem nie sa równoległe do tarczy.

2. Czy można dostać te zabezpieczenia ? Jak to się fachowo nazywa ?

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-04-03 21:41:34
Autor: Wojciech Waga
Kupilem rower
Przesuwa się na śrubach mocujących ?

w AVIDach tak, w innych pewnie też podobnie. Zobacz czy któryś otwór na śrubę nie jest czasem podłużny i umozliwia przesuwanie. Ale na mój gust to skoro kupiłeś ten rower to ci to zrobią fachowcy (mieć nadzieję ;) ) za friko.

Tarcze w stosunku do okladzin sa pod delikatnym kątem nie sa równoległe do tarczy.

powinny być, moze zacisk jest poprostu krzywo przykręcony, jeden klocek trze no i nie są równo...

2. Czy można dostać te zabezpieczenia ? Jak to się fachowo nazywa ?

myślę że tak, zapytać zawsze warto
pozdr.
w.

Data: 2009-04-03 21:43:02
Autor: Solar
Kupilem rower
MAX pisze:

Przesuwa się na śrubach mocujących ?
Tarcze w stosunku do okladzin sa pod delikatnym kątem nie sa równoległe do tarczy.

Poluzuj śruby zacisku, zaciśnij klamkę, dokręć śruby.

2. Czy można dostać te zabezpieczenia ? Jak to się fachowo nazywa ?

A po co Ci to? Będziesz ciągle wyjmował koła? W sumie ja wyjmuję w miarę często do samochodu, tych "spacerów" mam kilka i nigdy nie użyłem. :)

"Kobieta może dobrze udawać, że umie myśleć, ale jako osoba płci żeńskiej takiej zdolności nie posiada."
                                  lefebrysta b. Richard Williamson

Data: 2009-04-03 21:47:33
Autor: MAX
Kupilem rower
Solar pisze:
MAX pisze:

[...]

1. Dzieki sprawdze jak będzie większy problem to udam sie do serwisu ...
2. Koło ciągle nie ale w razie zmiany dędki warto mieć chyba takie zabezpieczenie na zaciskach czy nie ?

Pozdrawiam

MAX

Data: 2009-04-03 13:21:31
Autor: player
Kupilem rower
On 3 Kwi, 21:47, MAX <kgs...@icpnet.pl> wrote:

1. Dzieki sprawdze jak będzie większy problem to udam sie do serwisu ....
2. Koło ciągle nie ale w razie zmiany dędki warto mieć chyba takie
zabezpieczenie na zaciskach czy nie ?

Nie, wystarczy żebyś nie zaciskał klamki wtedy ;)

--
pozdr.
jay

Data: 2009-04-03 22:23:10
Autor: MAX
Kupilem rower
player pisze:
[...]

Ok będe pamiętał ;)

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-04-04 20:41:06
Autor: MAX
Kupilem rower
Solar pisze:
MAX pisze:

Przesuwa się na śrubach mocujących ?
Tarcze w stosunku do okladzin sa pod delikatnym kątem nie sa równoległe do tarczy.

Poluzuj śruby zacisku, zaciśnij klamkę, dokręć śruby.

dzięki pomogło ;)

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-04-03 23:53:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kupilem rower
Panie szpajchel, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w <news:1562.0000001f.49d6083cnewsgate.onet.pl> przy ul....

Wiem juz, ze potrzebuje roweru trekingowego. Chyba.

Nie.
Potrzebujesz roweru crossowego.
A co do trekkingów w terenie: piszący tutaj MadMan mi świadkiem (a ja jemu ;-)), że da się jeździć na rowerze trekkingowym w poważnym terenie, w tym po Beskidzie Niskim.

Data: 2009-04-04 17:32:43
Autor: MadMan
Kupilem rower
Dnia Fri, 3 Apr 2009 23:53:30 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

A co do trekkingów w terenie: piszący tutaj MadMan mi świadkiem (a ja jemu ;-)), że da się jeździć na rowerze trekkingowym w poważnym terenie, w tym po Beskidzie Niskim.

To nie był poważny teren. Poza tym masę prowadziłem :P Ostre zjazdy, ostre podjazdy i straszliwie
ch*jowa nawierzchnia (jakieś ogromniaste kamulce...). --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-04-04 20:01:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kupilem rower

A co do trekkingów w terenie: piszący tutaj MadMan mi świadkiem (a ja jemu ;-)), że da się jeździć na rowerze trekkingowym w poważnym terenie, w tym po Beskidzie Niskim.

To nie był poważny teren. Poza tym masę prowadziłem :P Ostre zjazdy i straszliwie
ch*jowa nawierzchnia (jakieś ogromniaste kamulce...).

Coś dla mnie.

zyga

Data: 2009-04-04 23:19:09
Autor: MadMan
Kupilem rower
Dnia Sat, 04 Apr 2009 20:01:09 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Coś dla mnie.

Czemu cię pało nie ma w Bochni?

Data: 2009-04-05 02:01:18
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kupilem rower

Coś dla mnie.

Czemu cię pało nie ma w Bochni?

Bo niemogiem.

zyga

Data: 2009-04-05 00:24:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kupilem rower
Panie Zygmunt M. Zarzecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gr86cn$8vl$1news.interia.pl> przy ul....

Tam nie ma wyciągów.

Data: 2009-04-05 00:24:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kupilem rower
Panie MadMan, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:1s9ij5s9hjmff.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net> przy ul....

napisał(a):

[...]

No dobra. Ty nie jechałeś, ale ja tak.

Data: 2009-04-05 07:47:29
Autor: MadMan
Kupilem rower
Dnia Sun, 5 Apr 2009 00:24:23 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

No dobra. Ty nie jechałeś, ale ja tak.

O k***a, aleś mi dowalił. Idę się powiesić.
:P

Data: 2009-04-05 11:08:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kupilem rower
Panie MadMan, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:1q493n70mdhfu.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net> przy ul....

napisał(a):

No dobra. Ty nie jechałeś, ale ja tak.

O k***a, aleś mi dowalił. Idę się powiesić.
:P

Podrzucę Ci linkę hamulcową w czwartek, wstrzymaj się chwilę.

Data: 2009-04-05 00:25:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kupilem rower
Panie Marek 'marcus075' Karweta, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:lczkgpl378v9$.dlgpedaluje.ile.moze> przy ul....

Beskidzie Niskim.

Wróć!
Beskidzie Małym, a nie Niskim. --

Kupilem rower