Kupiłem samochód z wadą - co robić?

Data: 2009-10-16 09:08:35
Autor: Paweł
Kupiłem samochód z wadą - co robić?
Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb93vd$rru$1inews.gazeta.pl...
Witam, kupiłem na umowę k-s używany pojazd który posiadał wadę ukrytą.
Na umowie była zaniżona wartość pojazdu.
Czy mogę jeszcze coś z tym zrobić? Tzn, zwrócić się do sprzedawcy o
pokrycie  kosztów naprawy?

Naprawić na własny koszt.
Bo sprzedający zapewne jeśli nawet będzie skłonny do odstąpienia od umowy to nie odda więcej pieniędzy niż jest zapisane w umowie.

A tak na marginesie - czy policzyłeś ile zaoszczędziłeś na oszustwie podatkowym? Warto ryzykować? --
Paweł

Data: 2009-10-16 10:30:33
Autor: Piotrek
Kupiłem samochód z wadą - co robić?
To on nalegał na taką kwotę, mnie to było obojętne.

Data: 2009-10-16 10:45:28
Autor: ..::Adam::..
Piotrek pisze:
To on nalegał na taką kwotę, mnie to było obojętne.
to juz wiesz czemu nalegał :(

Data: 2009-10-16 14:38:56
Autor: Paweł
Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb9ava$nh4$1inews.gazeta.pl...
To on nalegał na taką kwotę, mnie to było obojętne.

Jakoś nie żal mi takich ludzi jak Ty.
Kurde, człowieku, skąd się wziąłeś?
Kupujesz od obcego samochód, nie zadajesz sobie trudu by go sprawdzić. I jeszcze na dakładkę jak Ci proponuje przestępstwo to sią zgadzasz.

Jak idziesz ulicą i obcy prosi Cię napadnij na bank i oddaj mi łup to też się zgadzasz bo jest to Ci obojętne? :)

Teraz już jest pozamiatane. Co byś nie zrobił to będziesz w plecy. A przecież wystarczy odrobinę staranności i asertywności by tacy cwaniaczkowie jak ten, co Ci sprzedał auto, nie będą mieli miejsca na rynku. --
Paweł

Data: 2009-10-16 14:45:14
Autor: Agent

Użytkownik "Paweł" <billg@microsoft.com> napisał w wiadomości news:hb9q4s$fi3$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Takiś mądry, mylsisz że zawsze jest okazja podjechać do warsztatu który jest w okolicy i sprawdzi dokładnie auto? Bo ja w to wątpię

Data: 2009-10-16 06:19:41
Autor: badzio
On 16 Paź, 14:45, "Agent" <wprzyjem...@onet.ue> wrote:
Użytkownik "Paweł" <bi...@microsoft.com> napisał w wiadomościnews:hb9q4s$fi3$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Takiś mądry, mylsisz że zawsze jest okazja podjechać do warsztatu który jest
w okolicy i sprawdzi dokładnie auto? Bo ja w to wątpię

Jesli nie ma mozliwosci podjechania do warsztatu to po cholere w ogole
rozwazac zakup tego samochodu?
Aa... juz wiem :) Po to, zeby grupowicze na pms mogli sie pouzalac :P

Data: 2009-10-16 15:39:57
Autor: Jan Strybyszewski
badzio pisze:

Jesli nie ma mozliwosci podjechania do warsztatu to po cholere w ogole
rozwazac zakup tego samochodu?
Aa... juz wiem :) Po to, zeby grupowicze na pms mogli sie pouzalac :P

Wiesz okazja .. szybko bierz pan,  sprzedajacy zaraz jedzie na lotnisko na pol roku do Anglii.... presja i okazja, bierze pan dzisiaj, czy nie, bo o 18:00 jest kupiec ....

.... znamy te numery. Tylko ze ktos jeszcze daje sie nabrac

Data: 2009-10-16 14:48:26
Autor: krzysiek82
Agent pisze:
Takiś mądry, mylsisz że zawsze jest okazja podjechać do warsztatu który jest w okolicy i sprawdzi dokładnie auto? Bo ja w to wątpię

Masz rację, w sumie bez emocji podchodząc do tematu trzeba wtedy odpuścić temat i szukać dalej, ale trzeba brać pod uwagę, że z takim podejściem niewiele się zdziała. Dla mnie podstawa to zobaczyć auto ze spodu bez tego nigdy bym nic nie kupił.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-16 14:56:02
Autor: Jan Strybyszewski
Agent pisze:

Takiś mądry, mylsisz że zawsze jest okazja podjechać do warsztatu który jest w okolicy i sprawdzi dokładnie auto? Bo ja w to wątpię

A ja mysle ze ludzie sa naiwni i wmawiaja sobie ze to okazja... bo porownuja z innymi cenami tylko szkoda ze auto bylo przystankiem a przbieg nie jest 130tys tylko 330tys ale drobiazg.

Data: 2009-10-16 15:52:03
Autor: Paweł
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:hb9pst$4j1$1news.onet.pl...

Takiś mądry, mylsisz że zawsze jest okazja podjechać do warsztatu który
jest  w okolicy i sprawdzi dokładnie auto? Bo ja w to wątpię

A w czym problem?
To ja jestem klientem. Płacę i wymagam. Samochodów używanych są tysiące.
A ja, tak. Kupuję samochody rzadko. Ale zawsze dokładnie sprawdzam co biorę by mieć świadomość ile musze włożyć i w co.
I przy najmniejszej wątpliwości co do uczciwości sprzedającego, dziękuję za współpracę. --
Paweł

Kupiłem samochód z wadą - co robić?