Kupiłem samochód z wadą - co robić?

Data: 2009-10-16 11:46:22
Autor: krzysiek82
Kupiłem samochód z wadą - co robić?
Piotrek pisze:
Witam, kupiłem na umowę k-s używany pojazd który posiadał wadę ukrytą.
Na umowie była zaniżona wartość pojazdu.
Czy mogę jeszcze coś z tym zrobić? Tzn, zwrócić się do sprzedawcy o pokrycie kosztów naprawy?

Wnioskuje, że kupiłeś od osoby prywatnej. A osoba prywatna nie musi się znać na autach. Chyba, że potrafisz udowodnić, że sprzedawca zataił wady   celowo. Odnośnie straszenie go skarbówką to bym sobie darował ponieważ obaj bylibyście winni. Jedyne co może pomóc to szczera rozmowa ze sprzedającym jeśli to nie pomoże to sam wiesz co musisz zrobić (oczywiście jeśli masz pewność, że sprzedawca zrobił to specjalnie)

--
krzysiek82

Kupiłem samochód z wadą - co robić?