Kupiłem sobie Airbusa !!!

Data: 2010-03-18 14:30:54
Autor: MH
Kupiłem sobie Airbusa !!!
Jutro będę go sklejał !!

MH

--

Data: 2010-03-18 20:29:24
Autor: Polok_prawdziwy
Kupiłem sobie Airbusa !!!
MH wrote:

Jutro będę go sklejał !!

ZEJAK...!?
ze abir..., amirb..., KACENIEŁOPOLONE...!!!

- ABIBUSA sem kupiłeś...!?

ŁOJEZUSICKUśWINTY I MARYNOMATKOJEGONIGDYPOSPARCENIEWYMOLESTOWANO...!!!

- tośty teroski BURżUŁ jest, bo ino BURżUŁY włosne fruwace majom...!

Toci teroski zazdroscem, bo abibusa kupować nieplanowołem...

Nochebaze rynkizbytu namoje kierpce, łoscypki, lacie i inkse fyrlacki
poszeżem, ido Abezerbedżanu, Mongomli abo inksej Gruzji moje wyroby
psedować bedem...

Atoby i radem dało, bo pseca my teroski WIELGIE PSYJOCIELE SOM i ŁO
WOWOLNOść NASOMIWASOM tam walcymy...

Psypominos sem, jak nas MONDRY, WIELGI I STRATEG PSEBIEGŁY, PON Prezydemt
łokrutne wojenne manewry tam pseprowadzoł...?

Taminazod z komurkom lotoł, a syćkie inkse zanim nadonzyć niepotrafiły...

A Kacapy, łod tej grozy łod nasego Prezydemta bijoncej zestrachu gacie sem
kidały...!

Takich tomy MENżUW momy...!!!

Aletam...

- nadrugi tydzień strasne bizmesy u mojich kumuw Pepikuw u Pragi robić
bedem, a u Bratysławy jakiesik targi łoscypkuw i fyrlacek majom toi tam
wstompić musem...

Wdrodze powrotnej cheba udomisiem dociem podjechać - bydymy mogły siem tym
twojim lipuxem zajońć...

Bryckem jus sem zminiłem, bo ta staro łokrutnie łobklupano była i robić siem
jej niełopłacało...

Psedały myjom i jus jom teroski Litwioże na Litwie prostujom...

Ale jesce siem zameldujem...

Data: 2010-03-19 00:36:41
Autor: MH
Kupiłem sobie Airbusa !!!
MH wrote:

> [...]

- tośty teroski BURżUŁ jest, bo ino BURżUŁY włosne fruwace majom...!

Toci teroski zazdroscem, bo abibusa kupować nieplanowołem...
...RVA
Hah  , a dyć zem Cim radził cobesymy syćkie , znacysiem jo , i
łocywistałocywistość i Ty łucnnili jakiejsik strośliwe łocówłotfozenie syćkim
gupielokom na ppz .. , pzrp ,, Q..rva , s tom mowom , ciongle ciencko mi idzie..
Najwonniesym jez , ze wis łoco mniem siem roschodzi... A tych syćkich awemarynów
abo jakisik tam , to cosik pedzieć Ci musem !!  A wdu7pie tech ciurlików mom !!

MH

Data: 2010-03-19 13:50:00
Autor: raff
Kupiłem sobie Airbusa !!!
Ja tez se kupilem Arbusa.

Zaraz se go pokroje i zjem.

R.

Data: 2010-03-19 20:49:56
Autor: MH
Kupiłem sobie Airbusa !!!
Ja tez se kupilem Arbusa.

Zaraz se go pokroje i zjem.

=================

Uważaj na pestki!! Najwięcej jest pod lotkami ...

MH

Data: 2010-03-19 21:22:18
Autor: raff
Kupiłem sobie Airbusa !!!
MH pisze:
Ja tez se kupilem Arbusa.

Zaraz se go pokroje i zjem.

=================

Uważaj na pestki!! Najwięcej jest pod lotkami ...

MH

Ciekaw jestem jak ty go potem posklejasz...

R.

Data: 2010-03-19 21:26:33
Autor: MH
Kupiłem sobie Airbusa !!!
MH pisze:

> Ciekaw jestem jak ty go potem posklejasz...

=========

Zabandażowałem go !!!  Jest teraz bardziej lotny !!

MH

--

Kupiłem sobie Airbusa !!!