Kupilem uzywany monitor LCD i ...

Data: 2009-03-27 22:44:17
Autor: topek
Kupilem uzywany monitor LCD i ...
No wlasnie, niby wszystko ok, jak sie patrzy na wprost to praktycznie tego nie widac.
Patrzac z gory widac to bardziej.
I pratkycznie tylko na bialym tle.

Patrz fotka:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8cc541d8563bbaab.html

Monitor jest dla mamy, bo ma wielkiego bydlaka CRT 21".
Jest podstawa do reklamowania u sprzedawcy? (prywatna osoba)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-03-27 23:29:03
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:49cd48b7$1news.home.net.pl...
[...]

Zapytaj sprzedającego

Data: 2009-03-28 07:45:53
Autor: Paw
Kupilem uzywany monitor LCD i ...

Patrz fotka:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8cc541d8563bbaab.html

wyglada na mocne ucisniecie ramki monitora/matrycy, moze podczas pakowania albo transportu, na pewno podstawa do reklamacji...

Data: 2009-03-28 09:19:46
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-03-28 07:45, Użytkownik Paw napisał:

[...]

Pod warunkiem że kupił z gwarancją.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-28 10:02:52
Autor: Flo
RadoslawF pisze:

wyglada na mocne ucisniecie ramki monitora/matrycy, moze podczas pakowania albo transportu, na pewno podstawa do reklamacji...

Pod warunkiem że kupił z gwarancją.

Jeśli kupił jako konsument w sklepie z używanym sprzętem (specjalistycznym lub komisie) to ma pełne 2 lata z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-03-28 17:28:35
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-03-28 10:02, Użytkownik Flo napisał:

Pod warunkiem że kupił z gwarancją.

Jeśli kupił jako konsument w sklepie z używanym sprzętem (specjalistycznym lub komisie) to ma pełne 2 lata z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy.

A jeśli kupił od osoby prywatnej to nie ma.
Jeśli kupił od firmy ale sprzęt jest używany to 2 letnia
gwarancja też zdaje się nie jest obowiązkowa.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-28 17:36:03
Autor: Mariusz Kruk
Kupilem uzywany monitor LCD i ...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RadoslawF"
Jeśli kupił od firmy ale sprzęt jest używany to 2 letnia
gwarancja też zdaje się nie jest obowiązkowa.

Gwarancja w ogóle nie jest obowiązkowa. Gwarancja jest _dobrowolnym_
zobowiązaniem.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ "Dizajnem"  moge  się  kierować przy wyborze
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. telewizora czy żony.  (Artur 'Zmechu' Proko-

Data: 2009-03-28 15:00:31
Autor: Michal Bien
topek pisze:
[...]

Praktycznie czy nie widać. Bo LCD, zwłaszcza starsze miały takie kąty
widzenia, że przy patrzeniu na jasne powierzchnie >100 stopni wychodziły
cuda.

Jest podstawa do reklamowania u sprzedawcy? (prywatna osoba)

Jak na wprost jest OK, cena przyzwoita (kupowałeś używany sprzęt  od
osoby fizycznej, więc musiałeś liczyć się z brakiem 10-dniowego
ustawowego odstępnego) możesz IMHO pomęczyć sprzedawcę o obniżenie ceny
 itp. ale do sądu w razie odmowy nie ma co z tym iść - nie udowodnisz, że
uszkodzenie powstało przed przejściem na Ciebie ryzyka uszkodzenia
sprzętu. Niech żyje Poczta Polska i traktowanie przez nią przesyłek -
właśnie po kupnie PVR wysyłam swój stary tuner - z ~3 kg w fabrycznym
opakowaniu zrobiło się 4,8 kg (ważyłem do mniej niż 5 kg), całość
zajmuje tyle, że do środka zmieściłoby się 4 takie tunery, a nabywca z
Allegro mi narzeka że drogo za przesyłkę - w sumie machnąłem ręką i
spuściłem mu 10 zł z przesyłki, choć pewnie dopłacę do tego ponad drugie
10 za samą opłatę pocztową, nie mówiąc o pakowaniu. Człowiek jest z
jakiejś wioski (ludzie z DC itp. nie gadają tylko płacą), więc pewnie
każda złotówka się dla niego liczy - niech mu idzie na zdrowie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938

Data: 2009-03-28 17:31:24
Autor: Paw

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisał w wiadomości
topek pisze:
[...]

miałem takiego fujitsu i nic podobnego się nie działo, kąty wg producenta
były 150/130
http://hosting02.imagecross.com/image-hosting-06/11DSCF0038.JPG
http://hosting02.imagecross.com/image-hosting-06/5639DSCF0053.JPG
http://hosting02.imagecross.com/image-hosting-06/6265DSCF0122.JPG