Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Kupilem zepsuty telefon w PLAY

Kupilem zepsuty telefon w PLAY

Data: 2011-06-13 17:10:50
Autor: Bydlę
Kupilem zepsuty telefon w PLAY
On 2011-06-13 15:41:46 +0200, Swierszcz <nie@wiem.pl> said:

Witam,

w sobote przedluzylem umowe w salonie PLAY. Wybralem nowy telefon, ktory nastepnego dnia okazal sie byc niesprawny.

To problem. Chyba pierwszy na tej planecie.

 Co moge zrobic?

Wyrzucić, kupić nowy, korzystać ze starego, naprawić nowy, zgłosić niezgodność towaru z umową, skorzystać z gwarancji...

 Nie widzi mi sie oddawanie telefonu na gwarancji, w koncu jest nowy.

Piękne.
Ale bez sensu.


 Czy mam podstawy do rzadania

Tylko u Stokrotki.


Abonament przedlozalem na firme,

To gwarancja jednak.
(I Stokrotka)

--
Bydlę

Kupilem zepsuty telefon w PLAY

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona