Kupili za duży wieniec Smoleński ;))))

Data: 2011-05-10 23:04:06
Autor: Zennon
Kupili za duży wieniec Smoleński ;))))
Zasłonił całego Jarosława w trakcie marszu pod Belweder  ;)))

Zennon

Data: 2011-05-11 10:47:34
Autor: Leprechuan
Kupili za duży wieniec Smoleński ;))))

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:201105102105.UTC.iqc9ag$8el$1tioat.net...
Zasłonił całego Jarosława w trakcie marszu pod Belweder  ;)))

Zennon

Wieniec był ok, to JarKacz jest mikry! ;)

BomBel

Data: 2011-05-11 11:07:34
Autor: WW
W dniu 2011-05-11 10:47, Leprechuan pisze:

[...]

Chyba zacznę nosić kwiaty pod ostatnie miejsce pracy mojego ojca zamiast na jego grób.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-05-11 16:11:15
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-11 11:07, WW pisze:

Chyba zacznę nosić kwiaty pod ostatnie miejsce pracy mojego ojca zamiast na jego grób.

Pozdrawiam
 WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Czyli gdzie? - Pod gmach dzisiejszej giełdy papierów wartosciowych? ;-)

Data: 2011-05-12 18:05:08
Autor: :he®sk:
On Wed, 11 May 2011 19:01:24 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

[...]

> Czyli gdzie? - Pod gmach dzisiejszej giełdy papierów wartosciowych? ;-)
Zakłady mięsne.

 postawliby w koncu temy wielkiemu patriocie pomnik w toruniu,  albo nazwali pkin im. lecha kaczynskiego i niech sobie pis  tam sklada kwiaty nawet codziennie. zauwaz, ze jaroslaw byl
 na grobie brata jedynie 2 razy. tylko wtedy kiedy musial.
 zwykle wykrecal sie chora mamusia albo palpitacja serca.
 boi sie ducha? czyzby jaroslaw byl winny smierci 96 osob? --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2011-05-12 23:39:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-11 19:01, WW pisze:

Chyba zacznę nosić kwiaty pod ostatnie miejsce pracy mojego ojca
zamiast na jego grĂłb.

[...]

Sorry, to był oczywiście tylko żart.

Data: 2011-05-11 16:46:42
Autor: :he®sk:
Kupili za duży wieniec Smoleński ;))))
On Tue, 10 May 2011 23:04:06 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

Zasłonił całego Jarosława w trakcie marszu pod Belweder  ;)))

 smieszni ci jarkowi kibole. sadzili, ze jaroslaw urosl przez noc?
 ciekaw jestem kiedy jaroslaw zlozy kwiatek na grobie lecha.
 jeden, malutki, nawet podwiedly gozdzik. jak dotad nie zaszczycil
 grobu brata. wykrecal sie choroba mamusi, palpitacja serca.  co tu jest grane? czego boi sie prezes PiS? --

Data: 2011-05-12 18:05:08
Autor: :he®sk:
On Wed, 11 May 2011 19:02:08 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
>   grobu brata. wykrecal sie choroba mamusi, palpitacja serca.
>   co tu jest grane? czego boi sie prezes PiS?

tak sadze. duchow przeszlosci. jaroslaw kryje w sobie tajemnice
smolenska. on dobrze wie, ze jest winien tej smierci. to jego
buta i zadza wladzy doprowadzila do tej tragedii. on to wie.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2011-05-13 09:57:37
Autor: WW
W dniu 2011-05-12 18:05, :he®sk: pisze:

tak sadze. duchow przeszlosci. jaroslaw kryje w sobie tajemnice
smolenska. on dobrze wie, ze jest winien tej smierci. to jego
buta i zadza wladzy doprowadzila do tej tragedii. on to wie.

I pewna rozmowa telefoniczna, " ... to od czego masz generała lotnictwa na pokładzie ".

Data: 2011-05-13 17:33:23
Autor: he®sk
On Fri, 13 May 2011 09:57:37 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

I pewna rozmowa telefoniczna, " ... to od czego masz generała lotnictwa na pokładzie ".
  pisalem juz wczesniej: Is fecit, cui prodest.
 podejrzanym jest niechec jaroslawa do odwiedzin grobu
 brata blizniaka. sadze, ze tresc rozmowy jest znana
 od dawna, byc moze zostanie ujawniona tuz przed  wyborami. wtedy: wypad z rp, wypad z wawelu!

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Kupili za duży wieniec Smoleński ;))))