Kupili za duży wieniec Smoleński ;))))

Data: 2011-05-11 10:47:34
Autor: Leprechuan
Kupili za duży wieniec Smoleński ;))))

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:201105102105.UTC.iqc9ag$8el$1tioat.net...
Zasłonił całego Jarosława w trakcie marszu pod Belweder  ;)))

Zennon

Wieniec był ok, to JarKacz jest mikry! ;)

BomBel

Data: 2011-05-11 11:07:34
Autor: WW
W dniu 2011-05-11 10:47, Leprechuan pisze:

[...]

Chyba zacznę nosić kwiaty pod ostatnie miejsce pracy mojego ojca zamiast na jego grób.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-05-11 16:11:15
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-11 11:07, WW pisze:

Chyba zacznę nosić kwiaty pod ostatnie miejsce pracy mojego ojca zamiast na jego grób.

Pozdrawiam
 WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Czyli gdzie? - Pod gmach dzisiejszej giełdy papierów wartosciowych? ;-)

Data: 2011-05-12 18:05:08
Autor: :he®sk:
On Wed, 11 May 2011 19:01:24 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

[...]

> Czyli gdzie? - Pod gmach dzisiejszej giełdy papierów wartosciowych? ;-)
Zakłady mięsne.

 postawliby w koncu temy wielkiemu patriocie pomnik w toruniu,  albo nazwali pkin im. lecha kaczynskiego i niech sobie pis  tam sklada kwiaty nawet codziennie. zauwaz, ze jaroslaw byl
 na grobie brata jedynie 2 razy. tylko wtedy kiedy musial.
 zwykle wykrecal sie chora mamusia albo palpitacja serca.
 boi sie ducha? czyzby jaroslaw byl winny smierci 96 osob? --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2011-05-12 23:39:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-11 19:01, WW pisze:

Chyba zacznę nosić kwiaty pod ostatnie miejsce pracy mojego ojca
zamiast na jego grĂłb.

[...]

Sorry, to był oczywiście tylko żart.

Kupili za duży wieniec Smoleński ;))))