Kupiliby¶cie toyotę z przebiegiem 250 ty¶ km?

Data: 2015-11-04 09:12:29
Autor: zhbick
Kupiliby¶cie toyotę z przebiegiem 250 ty¶ km?
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:n1bpen$t1r$1@dont-email.me...

Kupiliby¶cie rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?

poczekałbym jeszcze z 10 lat aż jej przebieg spadnie do 183 tys

Data: 2015-11-04 09:23:40
Autor: AL
On 2015-11-04 09:12, zhbick wrote:
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup

Kupiliby¶cie rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?

poczekałbym jeszcze z 10 lat aż jej przebieg spadnie do 183 tys

ale pewnie musieliby j± z US sprowadzić :)

Data: 2015-11-04 13:05:36
Autor: adam
Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 ty ś km?
W dniu 2015-11-04 o 09:12, zhbick pisze:
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup

Kupiliby¶cie rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?

poczekałbym jeszcze z 10 lat aż jej przebieg spadnie do 183 tys

:) :) :)

do¶wiadczenie pokazuje, że wszystkie auta jeżdż± gdzie¶ tak do wieku około 7 - 10 lat, i wtedy uzyskuj± około 170 - 190 tys przebiegu.
Potem to już tylko stoj± na parkingu.

Data: 2015-11-04 13:11:37
Autor: sirapacz
Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 ty ś km?

do¶wiadczenie pokazuje, że wszystkie auta jeżdż± gdzie¶ tak do wieku
około 7 - 10 lat, i wtedy uzyskuj± około 170 - 190 tys przebiegu.
Potem to już tylko stoj± na parkingu.
a gdzie tam na parkingu. ko¶ciół blisko i dziadek jeĽdził do niego tylko, a ponieważ jest ateist± to nie jeĽdził często.

Data: 2015-11-04 06:21:09
Autor: Pszemol
"sirapacz" <newsy@sircomp.pl> wrote in message news:n1cslo$f55$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Teraz się sytuacja zmienia, bo auta maj± bazy danych
które można odszukać w sieci po VIN i w tych bazach
przy przegl±dach/naprawach, serwis wpisuje km/mile
z licznika. Widzisz więc historie i ciężko cofn±ć licznik.

Data: 2015-11-04 13:28:00
Autor: Chris
W dniu 2015-11-04 o 13:21, Pszemol pisze:
[...]

To fakt

z licznika. Widzisz więc historie i ciężko cofn±ć licznik.

ROTFL ....

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2015-11-04 06:30:13
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:n1ctlf$ref$1node1.news.atman.pl...
[...]

Co Cię tak ¶mieszy? Wytłumacz, wyprowadĽ mnie z błędu :-)

Data: 2015-11-04 13:34:19
Autor: RadoslawF
Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 ty ś km?
W dniu 2015-11-04 o 13:30, Pszemol pisze:

doświadczenie pokazuje, że wszystkie auta jeżdżą gdzieś tak do wieku
około 7 - 10 lat, i wtedy uzyskują około 170 - 190 tys przebiegu.
Potem to juĹĽ tylko stojÄ… na parkingu.
a gdzie tam na parkingu. kościół blisko i dziadek jeździł do niego
tylko, a ponieważ jest ateistą to nie jeździł często.

Teraz siÄ™ sytuacja zmienia, bo auta majÄ… bazy danych
które można odszukać w sieci po VIN i w tych bazach
przy przeglÄ…dach/naprawach, serwis wpisuje km/mile

To fakt

z licznika. Widzisz więc historie i ciężko cofnąć licznik.

ROTFL ....

Co Cię tak śmieszy? Wytłumacz, wyprowadź mnie z błędu :-)

Mnie fakt że osobnik gardłujący za nową teslą pyta się o jakiegoś
starocia ze sporym przebiegiem. Kup sobie nowego w salonie.

Pozdrawiam

Data: 2015-11-04 06:37:50
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:n1cu08$rbd$1node1.news.atman.pl...
[...]

Oh tak, usenet :-) Utrzymajmy ten wÄ…tek na poziomie technicznym...
To, dla kogo ten samochód szukam niech pozostanie drugorzędną sprawą.

Data: 2015-11-05 10:48:48
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-11-04 o 13:37, Pszemol pisze:

[...]

Jak ktoś jest bardzo aktywny, dużo pisze to różni ludzie wcześniej
czy później zwrócą uwagę że kręci gardłując za jednym a do kupienia
szukając innego. A tłumaczenie że pyta o samochód dla kolegi
z pracy który to kolega jest całkowitym analfabetą i sam nie
spyta ani nie przeczyta tylko wywołują uśmiech u czytających.

Pozdrawiam

Data: 2015-11-05 07:05:49
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:n1f8lt$9b3$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie mówiłem o koledze z pracy, ale jeśli wywołałem uśmiech
u Ciebie to cieszÄ™ siÄ™ jeszcze bardziej.

Data: 2015-11-06 13:40:10
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-11-05 o 14:05, Pszemol pisze:
[...]

Bez różnicy kolega, koleżanka, za pracy lub nie czy ktoś
z rodziny. :-)

Pozdrawiam

Data: 2015-11-06 07:36:09
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:n1i734$9gc$1node1.news.atman.pl...
[...]

No tak, usenet przecież, czyli każdy powód będzie dobry aby
próbować komuś zaserwować argument personalny zamiast
odnieść się do omawianego tematu... no nie? Oj Radku, Radku...

Data: 2015-11-06 19:58:30
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-11-06 o 14:36, Pszemol pisze:
[...]

To nie szkoła i nie ma tu obowiązku trzymania się tematu
jaki zadała pani nauczycielka.
Naprawdę trzeba ci takie podstawowe sprawy wyjaśniać ?
Może zacznij się zachowywać jak dorosły zamiast chować się
za wmawianiem argumentĂłw personalnych.
Oj Przemku, Przemku....

Pozdrawiam

Data: 2015-11-06 13:17:58
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:n1it8g$s37$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jak na razie to Ty siÄ™ zachowujesz niedojrzale.
W jakim celu oceniasz to jakiego samochodu szukam?
Co to ma z byciem człowiekiem "dorosłym" wspólnego?
To co robisz w tym wątku to nic innego jak dziecinniada właśnie.

Data: 2015-11-07 14:37:14
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-11-06 o 20:17, Pszemol pisze:

[...]

sprawÄ….

[...]

Ciebie naśladuje.

W jakim celu oceniasz to jakiego samochodu szukam?

W tym samym w jakim ty oceniasz uĹĽywanie smartfona niĹĽ
od Apla.

Co to ma z byciem człowiekiem "dorosłym" wspólnego?

Wypierasz się dorosłości ?

To co robisz w tym wątku to nic innego jak dziecinniada właśnie.

Dziecinada to jest to co ty robisz na grupach, nie tylko na tej
jednej. Ale rób tak dalej, co się będziesz dorosłymi przejmował.
Wszak sam wiesz lepiej.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2015-11-04 13:34:20
Autor: Chris
[...]

A co za problem przed przegl±dem/serwisem zmienić stan licznika.

Data: 2015-11-04 06:39:54
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:n1cu1c$rr0$1node1.news.atman.pl...
[...]

Oczywi¶cie żaden... i każdy to oczywi¶cie robi ... :-)

Data: 2015-11-04 13:40:13
Autor: Chris
W dniu 2015-11-04 o 13:39, Pszemol pisze:
[...]

Handlarz czemu nie ..

Data: 2015-11-04 06:45:07
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:n1cucc$rv8$2node1.news.atman.pl...
[...]

Ile procent aut na rynku jest w posiadaniu u handlarzy co robi±
autem 50tys km rocznie?

WyobraĽ sobie typowego użytkownika - co jaki¶ czas jeĽdzisz
z autem na przegl±d gwarancyjny, potem pogwarancyjny...
Tam Ci odnotowuj± przebieg z licznika - je¶li sam nie masz
maszynki do cofania licznika w domu i nie zrobisz tego u siebie
to raczej małe szanse że przed każdym odwiedzeniem licznika
zapłacisz znajomemu oszustowi za cofanie licznika w aucie...
To wymaga dosyć dużej przebiegło¶ci i dobrego planowania na przyszłosć :-)

Data: 2015-11-04 13:47:37
Autor: Chris
W dniu 2015-11-04 o 13:45, Pszemol pisze:
[...]

W USA jest troszkę inaczej niż w PL, tam każdy serwis ma odnotowany przebieg, w PL masz tylko ze stacji diagnostycznej i to chyba też nie zawsze bo na razie nie ma musu tylko jest zalecenie. Ale tu się mogę mylić bo dawno w tym nie siedziałem. Wiem że jak robiłem przegl±d tydzień temu to wpisali przebieg do tego dostałem certyfikat wydrukowany o przegl±dzie i wpisie do bazy.

Data: 2015-11-04 16:36:53
Autor: Budzik
Kupiliby¶cie toyotę z przebiegiem 250 ty¶ km?
Użytkownik Chris actchris@gazeta.pl ...

[...]

U nas w serwisach autoryzowanych tez odnotowuj±.
A na przegl±dzie to juz obowi±zek.

Data: 2015-11-05 08:10:03
Autor: Chris
W dniu 2015-11-04 o 17:36, Budzik pisze:
[...]

Zależy w jakich, jak jeĽdziłem z Volvo to nic nie maj± odnotowanego.

A na przegl±dzie to juz obowi±zek.

Dopiero od 1 stycznia 2014 nie mówi±c o tym że wymiana licznika jest dalej dozwolona więc dobry handlarz sobie poradzi.

Data: 2015-11-05 09:27:08
Autor: Budzik
[...]

Wymiana licznika tak, ale wtedy masz informację, ze było 100 -> 200 a potem nagle 75.

Data: 2015-11-05 11:07:32
Autor: Chris
W dniu 2015-11-05 o 10:27, Budzik pisze:
[...]

Przegl±d 100ty¶, w rok przejechane 50ty¶, kupuję licznik ze stanem 110tys i jestem 40ty¶ do przodu a wszystko jest legalne :)

Data: 2015-11-05 07:09:06
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:n1f9q2$adr$1node1.news.atman.pl...
[...]

- ile taki licznik, z konkretnym stanem, kosztuje?
- ile kosztuje przełożenie go do Twojego auta?
- o ile zmienia cenę sprzedaży auta między 110 a 150k km na liczniku?

Obawiam się, że nie opłaca się skórka za wyprawkę.
Co innego gdy możesz cofn±ć licznik podł±czaj±c wtyczkę,
co innego gdy musisz rozkręcić pół deski rozdzielczej,
wybrać zegary, potem jeszcze resetować ostrzeżenia
o poduszkach powietrznych i borykać się z ewentualnymi
problemami bo co¶ po drodze uszkodziłe¶ i teraz nie działa.
Czas to pieni±dz - handlarz jak najmniej czasu chce na
przygotowanie auta do sprzedaży po¶więcić.

Data: 2015-11-05 14:31:47
Autor: Chris
W dniu 2015-11-05 o 14:09, Pszemol pisze:
[...]

http://allegro.pl/ford-mondeo-mk4-licznik-zegar-2-0-tdci-i5445247389.html

40zł

- ile kosztuje przełożenie go do Twojego auta?

2 ¶rubki plus 4-pack żeby się nie nudzić :)

- o ile zmienia cenę sprzedaży auta między 110 a 150k km na liczniku?

Sporo, w 4 lata to na szybko 160 tys przebiegu.

Obawiam się, że nie opłaca się skórka za wyprawkę.

Opłaca bo jest legalne.

Co innego gdy możesz cofn±ć licznik podł±czaj±c wtyczkę,

Ale to już nie jest legalne.

co innego gdy musisz rozkręcić pół deski rozdzielczej,

Zazwyczaj sam licznik prosto się wymienia.

[...]

Wyjęcie kostki, wsadzenie do drugiego licznika nie zepsuje ci nic w ucie.

Data: 2015-11-05 08:35:59
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:n1flp2$nrf$1node1.news.atman.pl...
[...]

I sam sobie w domu ustawisz to co wy¶wietla?
Czy będziesz płacił komu¶ za ustawienie nowego licznika?

- ile kosztuje przełożenie go do Twojego auta?

2 ¶rubki plus 4-pack żeby się nie nudzić :)

Nie wszystkie auta maj± tak prosto.

- o ile zmienia cenę sprzedaży auta między 110 a 150k km na liczniku?

Sporo, w 4 lata to na szybko 160 tys przebiegu.

Obawiam się, że nie opłaca się skórka za wyprawkę.

Opłaca bo jest legalne.

I legalne jest niepoinformowanie kupuj±cego że licznik
i jego stan nie sa oryginalne? Jeste¶ pewny?

Co innego gdy możesz cofn±ć licznik podł±czaj±c wtyczkę,

Ale to już nie jest legalne.

Z jakiego artykułu? Czy z tego samego paragrafu
wymiana licznika na taki co wskazuje inna liczbę
nie jest przypadkiem również nielegalna? Doczytaj...

Być może w Mondeo.

Data: 2015-11-05 15:59:39
Autor: Chris
W dniu 2015-11-05 o 15:35, Pszemol pisze:
[...]

Handlarze robi± to za grosze, max 50zł

- ile kosztuje przełożenie go do Twojego auta?

2 ¶rubki plus 4-pack żeby się nie nudzić :)

Nie wszystkie auta maj± tak prosto.

Ale większo¶ć ma prosto.

[...]

Sprzedawca może o tym nie wiedzieć :)

[...]

Licznik to czę¶ć samochodu traktowana tak samo jak np. klocki albo dywaniki. Czy wymiana dywaników w aucie jest nielegalna?

[...]

To powiedz mi czy jak by¶ teraz miał dwie takie same Toyoty na placu tylko jedna ma 90tys a druga 250tys czy były by w tej samej cenie?

Ta z 90ty¶ była by zdecydowanie tańsza.

Wyjęcie kostki, wsadzenie do drugiego licznika nie zepsuje ci nic w ucie.

Być może w Mondeo.

W większo¶ci co znam sama wymiana licznika jest prosta.

ps. Spadam po młodego do szkoły ... do jutra :)

Data: 2015-11-05 09:08:32
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:n1fqtr$stu$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czyli z 40zł na Allegro zrobiło się już teraz 100zł i wycieczka
do handlarza po nie-całkiem-legaln± usługę.

- ile kosztuje przełożenie go do Twojego auta?

2 ¶rubki plus 4-pack żeby się nie nudzić :)

Nie wszystkie auta maj± tak prosto.

Ale większo¶ć ma prosto.

Fajnie.

[...]

Wiesz co, zaczynasz mnie bawić tym udawaniem niewini±tka.

[...]

I tu się mylisz.

Artykuł przeczytaj który mówi o fałszowaniu przebiegu.
Je¶li jest dobrze napisany to nie powinno być prawnej
róznicy w legalno¶ci czynu pomiędzy zmian± fizyczn±
licznika (informuj±cego o przebiegu) a cofnięciem stanu
oryginalnego licznika.

?

Data: 2015-11-05 17:10:04
Autor: Budzik
[...]

Czyli wiesz ale udajesz ze nie wiesz.
To juz jest oszustwo.

Data: 2015-11-05 17:10:02
Autor: Budzik
Kupiliby¶cie toyotę z przebiegiem 250 ty¶ km?
Użytkownik Chris actchris@gazeta.pl ...

Obawiam się, że nie opłaca się skórka za wyprawkę.

Opłaca bo jest legalne.

Legalne?
A co powiesz, jak kupuj±cy zapyta, czy to oryginalny przebieg czy moze cos było majstrowane?

Data: 2015-11-06 08:35:45
Autor: m4rkiz
[...]

wymienic mozna

Co innego gdy możesz cofn±ć licznik podł±czaj±c wtyczkę,
Ale to już nie jest legalne.

zmienic tez mozna i nie jest to nielegalne

nielegalne jest oszustwo czyli stwierdzenie ze ten samochod
ma taki przebieg jaki widac po zmianie jaka by ona nie byla,
ze przebieg nie byl zmieniany czy ze liczniki sa oryginalne
i nie wymieniane

slowem wprowadzenie w blad kupujacego - ale jak dlugo kupujacy
sobie cos domniemuje czy zaklada nie pytajac i nie otrzymujac
jednoznacznej odpowiedzi tak dlugo handlarza posadzic nie
mozna

dlatego niemieckie podejscie podoba mi sie nieco bardziej

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-11-06 06:18:58
Autor: Pszemol
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:n1hl8u$po2$1$m4rkiznews.chmurka.net...
[...]

Jakie jest to "niemieckie podej¶cie"?

Data: 2015-11-06 13:31:49
Autor: J.F.
Kupiliby¶cie toyotę z przebiegiem 250 ty¶ km?
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:n1i5n5$8u9$1@dont-email.me...
[...]

dwuletnia gwarancja, ktora musi udzielic takze komis na uzywane auto ?

No coz, efekt jest taki, ze podjezdzasz takim wozkiem i uslyszysz "z przebiegiem ponad 200kkm nie skupujemy".
Albo "cena 1k euro ... sprzeda sie Polakom"

J.

Data: 2015-11-05 17:10:03
Autor: Budzik
[...]

I tak co roku przed przegl±dem?

Data: 2015-11-07 08:36:27
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:n1evda$uik$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zobacz jak to wygl±dać może, na przykładzie tej toyotki:
http://www.carfax.com/VehicleHistory/p/Report.cfx?vin=4T4BE46K77R001449&partner=CDM_U
Nawet drobiazgi jak wymiana oleju s± odnotowane razem z przebiegiem!

Data: 2015-11-04 16:36:53
Autor: Budzik
[...]

Ale auto handlarz to ma najczesciej od kogo¶ i pcha dalej.

Ale zaciekawili¶cie mnie - gdzie mozna np. sprawdzic fiata?

Data: 2015-11-04 13:00:27
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA548AE7A1CBDFbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Już my¶lałem że napiszesz:
"Ale zaciekawili¶cie mnie - gdzie mogę cofn±ć licznik w moim fiacie?" LOL

Data: 2015-11-04 21:37:05
Autor: Budzik
Kupiliby¶cie toyotę z przebiegiem 250 ty¶ km?
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

[...]

hihihihi
W dupie to mam - zawsze sprzedawałem uczciwie swoje samochody, wiec nie widze powodu do cofania.
Dbam o auto, jezdze bardzo delikatnie wiec mysle, ze kupno auta ode mnie to dobry interes, nawet jak ma prawde na liczniku :)

Kupiliby¶cie toyotę z przebiegiem 250 ty¶ km?