Kupiliby¶cie toyotê z przebiegiem 250 ty¶ km?

Data: 2015-11-04 11:47:24
Autor: yabba
Kupiliby¶cie toyotê z przebiegiem 250 ty¶ km?
U¿ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:n1bpen$t1r$1dont-email.me...
Kupiliby¶cie rocznik 2010 toyoty z takim du¿ym przebiegiem?

Nie. Musisz skrêciæ licznik do 178 tys. km.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-11-04 11:46:11
Autor: Liwiusz
Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 ty ś km?
W dniu 2015-11-04 o 11:47, yabba pisze:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
> [...]
Kupilibyście rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?

Nie. Musisz skręcić licznik do 178 tys. km.

Ten żart już był w tym wątku, oprócz tego, że jesteś błyskotliwy, musisz
być też szybki ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-11-04 12:06:45
Autor: yabba
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:n1cnll$pk7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przejrzałem wątek i nie znalazłem analogicznego postu.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-11-04 12:07:01
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-11-04 o 12:06, yabba pisze:
[...]

zhbick, 9:12

--
Liwiusz

Data: 2015-11-04 12:45:36
Autor: tck

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:n1coso$r2r$1node2.news.atman.pl...
[...]

ale tam byl przebieg 5tys wiekszy;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Kupiliby¶cie toyotê z przebiegiem 250 ty¶ km?