Kupiony samochód - złożyć doniesienie o oszustwie?

Data: 2010-12-22 16:30:08
Autor: mleko
On 2010-12-22 14:31, Areq wrote:
Witam,

Po zakupie wstawiłem samochód do znajomego mechanika na wymianę oleju.
Okazało się, że robił w nim przednie zawieszenie w lipcu tego roku.

Ciekawe jest to, że samochód miał wtedy 210k km.
Z komisu kupiłem go z przebiegiem 162k km.

W lipcu mechanik robil zawieszenie i pamieta przebieg tego samochodu?
Ile dziennie przez warsztat tego mechanika przewija sie samochodow?  Ile sie przewinelo od lipca do grudnia? Zna przebieg wszystkich? Notuje? W zadnym wypadku nie twierdze, ze mechanik klamie. Moze serwisowal to auto od dluzszego czasu, ale ta historia wyglada na naciagna.

Data: 2010-12-22 16:40:36
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-22 16:30, mleko pisze:

[...]

Wielu mechaników prowadzi taką ewidencję i notuje. Choćby na wypadek reklamacji.

Data: 2010-12-22 19:17:18
Autor: grin

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:iet65k$4n5$1news2.ipartners.pl...
Wielu mechaników prowadzi taką ewidencję i notuje. Choćby na wypadek reklamacji.

Niektórzy mechanicy (lub sekretarki) zapisują w biurze. Zapisują co im klient powie (np. ja). Mnie przebieg każdego mojego auta mało obchodzi i mogłem się pomylić podając mu jakaś liczbę, którą wpisano.
Nigdy jeszcze nie chciało mi się , ani nie byłem  zmuszony, gonić w tym celu do auta, by sprawdzić przebieg.

Data: 2010-12-23 10:49:01
Autor: Massai
mleko wrote:

On 2010-12-22 14:31, Areq wrote:
> [...]
Notuje? W zadnym wypadku nie twierdze, ze mechanik klamie. Moze
serwisowal to auto od dluzszego czasu, ale ta historia wyglada na

Mój mechanik ma wszystko w excelu wpisane.
Przebieg, co było robione, co najprawdopodobniej nastepnym razem trzeba
zrobić.

Dzięki temu jak się umawiam na przegląd to ma już części w warsztacie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-23 19:21:17
Autor: niusy.pl
sienie o oszustwie?

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl>

> [...]

zrobić.

Dzięki temu jak się umawiam na przegląd to ma już części w warsztacie.

Części mechanikowi chyba w ciągu godziny od zamówienia telefonicznego dostarczają

Kupiony samochód - złożyć doniesienie o oszustwie?