Kupno Motorowera

Data: 2013-11-06 15:41:17
Autor: Jacek
Kupno Motorowera
W dniu 2013-11-05 09:57, daniel4564 pisze:
Cześć Chcę kupić sobie jakąś 50 i nie wiem co mam wybrać Romet Zetka 50
czy Router WS 50. Proszę o szybko poradę. Z góry dziękuje.:)
Widzę, że patrzysz na wygląd i na głos silnika, żeby wyglądało jak motocykl. Oba to motocyklopodobne chińczyki.
Zetka jest nieco lepiej wykonana od Routera, ale licz się z korozją i z wyginaniem stopki centralnej, bo materiał lichutki. Obrotomierz też wymienisz ze 3 razy na gwarancji, bo potem i tak będziesz jeździć bez.
Router jest trochę gorzej wykonany, ale też jeździ, chociaż widziałem filmik, jak gościowi złamała się półka i cały przedni widelec odpadł w czasie jazdy.
Oba nie powalają mocą i są dość ciężkie, jak na swoje 4 KM, więc nie poszalejesz. Jak chcesz coś do jazdy to raczej skuter, a jak do oglądania, to mogą być w/w.
Jacek

Kupno Motorowera