Kupno Samochodu

Data: 2010-06-17 11:34:10
Autor: BaX
Kupno Samochodu
lat tylko 40 tys. - dlatego stwierdziłem, że taniej wyjdzie mi pojechać do Niemiec niż bujać się po 300 km za autem zobaczyć i stwierdzić, że auto mi nie odpowiada.

Tylko nie bądz zdziwiony po drugiej stronie granicy innymi cenami za niby te same auta. ;)))

Data: 2010-06-17 12:26:19
Autor: Ariusz
Kupno Samochodu
W dniu 2010-06-17 11:34, BaX pisze:
[...]

Nie wiem co masz na myśli?

Chodzi Ci o to, że np. Laguna II z 2001 r. może kosztować od 2,5 do 6 tys. E

Czy chodzi Ci o to, że ta sama laguna w Polsce po opłatach wychodzi wychodzi wiele taniej niż w Niemczech.

Ariusz

Data: 2010-06-17 12:43:17
Autor: MZ
Kupno Samochodu
W dniu 2010-06-17 12:26, Ariusz pisze:

Czy chodzi Ci o to, że ta sama laguna w Polsce po opłatach wychodzi
wychodzi wiele taniej niż w Niemczech.

?? Znaczy mamy handlarzy-filantropów którzy kupują drogo na zachodzie
żeby w Polsce sprzedać taniej? Koledze chodziło raczej o to, ze ten sam
rocznik z podobnym wyposażeniem w DE będzie droższy. Tylko że
prawdopodobnie nie będzie klepany po dzwonie który rozwalił pół auta,
raczej też nie będzie spawany z dwóch. Taka pozornie drobna aczkolwiek w
dłuższej perspektywie niezmiernie istotna różnica:)

--
MZ

Data: 2010-06-17 13:03:11
Autor: Ariusz
Kupno Samochodu
W dniu 2010-06-17 12:43, MZ pisze:
[...]

I to było głównym powodem decyzji by samochód kupić w Niemczech i nie liczę tu na jakieś szczególne oszczędności, a raczej na średnią cenę i porządne auto. Dlatego nie nastawiam się na konkretny model. Podoba mi się wiele aut, ważne by auto było sprawne i zadbane.

Ariusz

Data: 2010-06-17 13:12:16
Autor: BaX
Kupno Samochodu

[...]

O coś w ten deseń, w dodatku jeżeli liczysz na te gwarancję 'dla miejscowych' bo będzie kupował dla Ciebie miejscowy to licz się z wyższą ceną. Cena na rynek krajowy 'ich' jest inna niż na wywóz. /przynajmniej tak było dwa lata temu/

Data: 2010-06-17 13:27:45
Autor: Ariusz
Kupno Samochodu
W dniu 2010-06-17 13:12, BaX pisze:
[...]

I nadal jest bo Niemiec nie kupi, a komis nie sprzeda auta, które nie przejdzie niemieckich badań stąd takie auta są i były sprzedawane tylko na eksport. No jedno jest pewne informacja o aucie jaką uzyskam będzie w 90% rzetelna.

Ariusz

Kupno Samochodu