Kupno Wii + FR FN4

Data: 2009-06-16 07:44:59
Autor: Uzytkownik
Kupno Wii + FR FN4
Witam grupe po dlugiej przerwie!

Zeby nie rozpoczynac 2 watkow, lacze odrebne tematy:)
Moze zaczne od kupna Wii, o ktorym na pewno napisano juz miliony
postow. Sytuacja jest o tyle wyjatkowa, ze zawsze doskonale czulem
klimat N. Jako fan (zaczynalem od snesa) skusilem sie nowatorskim
system sterowania. Kilka pozycji ze stajni Ninty (Zelda, Super Mario
Galaxy) oraz klimat arcadowych strzelanek na szynach przekonaly mnie
do wylozenia tałzena na sam sprzet.
Po paru dniach łupania w powyzsze tytuly niestety uczucia mam
mieszane. Wiadomo, nie sama grafika czlowiek zyje, ale poziom
niektorych tytulow to max GCN... Natomiast system sterowania to taki
stylus od NDSa w troche innym formacie. Ogolnie rzecz biorac, nie
kumam szalu na ta konsolke...

Na szczescie do prawdziwej rozpierduchy korzystam z X'a. Gral ktos w
demko w Fight Night 4? Jak dla mnie absolutna miazga. UFC w porownaniu
wyglada naprawde blado.

Pozdrawiam,

uzytkownik

Data: 2009-06-17 08:16:02
Autor: spaceman
Kupno Wii + FR FN4
Uzytkownik <jajeden@googlemail.com> wrote:
Na szczescie do prawdziwej rozpierduchy korzystam z X'a. Gral ktos w
demko w Fight Night 4? Jak dla mnie absolutna miazga. UFC w porownaniu
wyglada naprawde blado.

A mi nie podeszlo. Do tej pory wszystkie FN przechodzilem na tzw. "calaka".
Potem odpalilem demo UFC, demo FN4 no i kupilem UFC. Gra fajna, ale kariera
do dupy.
--
spaceman

Data: 2009-06-17 08:44:55
Autor: torq314
Kupno Wii + FR FN4
Po paru dniach łupania w powyzsze tytuly niestety uczucia mam

w powyższe, czyli w jakie?
nie chcesz chyba powiedzieć, że nie podszedł Ci chociażby Mario Galaxy?

niektorych tytulow to max GCN... Natomiast system sterowania to taki

a Metroid? a Okami? a Zack & Wiki? a MadWorld? a No More Heroes?

kumam szalu na ta konsolke...

może jeszcze za mało pograłeś?

Na szczescie do prawdziwej rozpierduchy korzystam z X'a. Gral ktos w

ciekawe czy Xa też oceniałeś swego czasu "po paru dniach łupania" ;)

torq314

Data: 2009-06-17 10:17:06
Autor: Greg McRazy
Kupno Wii + FR FN4
torq314 pisze:

może jeszcze za mało pograłeś?

Grałem około 30 godzin na Wii - pożyczone od kumpla, ok 20 gier. Ten sprzęt to dramat. Najlepiej wchodziły mi "kłóliki" (muzyczne zadania) ale to już w drugim etapie imprezy, kiedy nawet brzydkie kobiety są piękne. Niedokładność sterowania odrzuca mnie najbardziej. Ninny zresztą o tym wie i dlatego wypuszcza dokładniejszy kontroler - za dodatkową kasę ;) Druga rzecz to cena tego badziewia. Kupiłbym Wii za 300 pln przy grach za 30pln. Dla mnie nie jest to warte więcej. Trzecia - gówniane gry (nie lubię mariana, a w zeldzie prawie zszedłem z nudów po blisko 2 godzinach grania) Próbowałem metroida, próbowałem far cry (to był dopiero dramat). Czwarta i ostatnia rzecz: grafika jest straszna. Do zniesienia u kumpla na 21" CRT z 5 metrów. Nie do zniesienia u mnie na 37" LCD z 2 metrów.

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-06-17 14:56:01
Autor: torq314
Kupno Wii + FR FN4
Grałem około 30 godzin na Wii - pożyczone od kumpla, ok 20 gier. Ten sprzęt to dramat. Najlepiej wchodziły mi "kłóliki" (muzyczne zadania)

dla mnie króliki to kupa. mam coś około 18 gier i akurat tę, jako jedną z dwóch, sprzedałem.

grach za 30pln. Dla mnie nie jest to warte więcej. Trzecia - gówniane gry (nie lubię mariana, a w zeldzie prawie zszedłem z nudów po blisko 2 godzinach grania) Próbowałem metroida, próbowałem far cry (to był

będę nudny.
grałeś w Mad World? grałeś w No More Heroes? grałeś w Okami, w Zack & Wiki?

nad crapami typu far cry oczywiście możesz się znęcać, ale to nie ma sensu - gry słabe są na każdej konsoli.
moim zdaniem "koloryzujesz" twierdząc, że grałeś w 20 gier albo "kumpel" ma nietypowy gust i dostałeś same crapy, typu właśnie far cry.

a jeśli wymienione przeze mnie tytuły są "gówniane", to ciekawe jakie nie są?

dopiero dramat). Czwarta i ostatnia rzecz: grafika jest straszna. Do zniesienia u kumpla na 21" CRT z 5 metrów. Nie do zniesienia u mnie na 37" LCD z 2 metrów.

to rzecz gustu. gram na 42'' lcd z 2 metrów i nie zachwycam się ale też nie krzywię się.

pozdr,
torq314

Data: 2009-06-17 15:12:21
Autor: Greg McRazy
Kupno Wii + FR FN4
torq314 pisze:

będę nudny.
grałeś w Mad World? grałeś w No More Heroes? grałeś w Okami, w Zack & Wiki?

I jak zagram w te cztery gry (i mi się spodoba) to będzie znaczyło, że Wii jest super? Za taką cenę chcę czegoś więcej niż 4 gier. Tym bardziej, że wymieniałeś też Mario (nie lubię) i Metroida (nie podobał mi się).

nad crapami typu far cry oczywiście możesz się znęcać, ale to nie ma sensu - gry słabe są na każdej konsoli.

Farcry na PC bardzo mi się podobał. A moja kobietka go nawet skończyła.

moim zdaniem "koloryzujesz" twierdząc, że grałeś w 20 gier albo "kumpel" ma nietypowy gust i dostałeś same crapy, typu właśnie far cry.

Jak będę u niego następnym razem to zrobię zdjęcie jego kolekcji. Ma też już Wii Fit oczywiście i się podnieca, że przy "tańczeniu" trzeba po nim łazić :)

a jeśli wymienione przeze mnie tytuły są "gówniane", to ciekawe jakie nie są?

Nie wiem jak wymienione ale możemy po prostu różnić się gustem co do gier. Na pewno kumpel nie ma Mad World, No more heroes i Okami. Nie jestem pewien Zak&Wiki.

Data: 2009-06-17 15:56:02
Autor: torq314
Kupno Wii + FR FN4
I jak zagram w te cztery gry (i mi się spodoba) to będzie znaczyło, że Wii jest super? Za taką cenę chcę czegoś więcej niż 4 gier. Tym

jasne, że nie.
ale Twoja ocena jest dokładnie taka, tylko że w drugą stronę - nie trafiłeś jeszcze na nic co by Ci podeszło i kwitujesz, że "gry są gówniane".

Nie wiem jak wymienione ale możemy po prostu różnić się gustem co do gier. Na pewno kumpel nie ma Mad World, No more heroes i Okami. Nie jestem pewien Zak&Wiki.

bardziej chodzi mi o wyczucie tego co mogłoby Ci się spodobać.

mi też nie podobają się WSZYSTKIE gry na Wii, uważam że spora część z nich to właśnie "gry gównane", ale na pewno nie wszystkie.
tyle, że żeby być uczciwym - na pozostałych konsolach jest podobnie, też jest sporo gier, które uważam za "gównane" i kilka takich, które są super.

torq314

Kupno Wii + FR FN4