Kupno auta...

Data: 2009-06-06 13:31:50
Autor: luko2
Kupno auta...
Witajcie
Chce kupić auto, ale sprzedający oświadczył mi że auto jest na kredyt
i musi mi dać pismo z Banku o tym że auto zostało spłacone.
Nie chciałbym takiego auta kupić żeby mieć potem problem z
przerejestrowaniem....
Formą zabezpieczenia nie jest wpis do dr, tylko Przewłaszczenie.

Czy jeśli Ja dostane pismo oryginał w którym jest napisane że kredyt
spłacony + przeniesienie pełnej własności na własciciela nie będzie
problemu z rejestracją? Czy to ja mogę załatwiać czy musi to robić
obecny właściciel?

Data: 2009-06-07 01:09:01
Autor: scob
Kupno auta...
pl.soc.prawo?

Data: 2009-06-07 10:14:53
Autor: Mirek Ziółek
Kupno auta...

Użytkownik <luko2@go2.pl> napisał w wiadomości news:0e24c62b-3db6-498f-8955-68cbfa851d46r33g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Kupujac taki samochod mozesz miec problem z rejestracja ( nie znaczy ze go nie zarejestruja)
Wszystko zalezy od rodzaju zabezpieczenia. Polecam zapytac w W. Komunikacji gdzie zamierzasz zarejestrowac samochod.
Np. bank jest wspolwlascicielem w dowodzie reje. i karcie pojazdu, w takim przypadku u mnie kazali wykreslic wspolwlasciciela przed sprzedaza, mimo iz mialem dokumenty z banku.

Pozdr
Mirek

Kupno auta...