Kupno auta i brak oryginalu umowy kupna-sprzedazy

Data: 2009-08-26 19:51:40
Autor: Viking
Kupno auta i brak oryginalu umowy kupna-sprzedazy

"z/svc" <z/svc@> wrote in message

No i teraz pytanie - jak z tego wyjść, gdyby się okazało, że ten kolo,
który sprowadził mi auto, nie jest w stanie dostarczyć mi oryginału
umowy kupna-sprzedaży?

w dokladnie takiej samej sytuacji pisalem samemu umowe i kumple mi ja podpisali
urzedy wziely bez slowa

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Kupno auta i brak oryginalu umowy kupna-sprzedazy