Kupno auta w prezencie - niespodzianka ???

Data: 2010-11-20 18:07:06
Autor: zbigniew
Kupno auta w prezencie - niespodzianka ???

Użytkownik "zaemka" <NOSPAMzaemka@wp.pl> napisał w wiadomości news:ic8ucr$j2p$1mx1.internetia.pl...
Witam - jak to zrobić formalnie ???
Chcę kupić córce autko w prezencie i chcę żeby to była niespodzianka pod choinkę,
tak aby było zapakowane małe pudełeczko,
a w środku kluczyki + dokumenty + ubezpieczenie + na parkingu czeka auto.
Czy w ogóle w naszym kraju można to wykonać ?

oczywiście że tak, własnie ostatnio tez miałem podobny problem, czy kupic córce na maturę wypasiony samochód czy garsonierę, w końcu zdecydowałem sie na samochód

Data: 2010-11-22 13:48:10
Autor: Dman-666
Kupno auta w prezencie - niespodzianka ???
Patrze a tu w szybce robal taki: news:ic8v7i$pp3$1news.onet.pl ! Pewnie
kiero jakis, ten zbigniew . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
uszy:
oczywiscie że tak, własnie ostatnio tez miałem podobny problem, czy
kupic córce na maturę wypasiony samochód czy garsonierę, w końcu
zdecydowałem sie na samochód

Ogolnie nie na temat, ale ciekawe podejscie masz odnosnie "dawania" prezentow ;)
--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Kupno auta w prezencie - niespodzianka ???