Kupno auta w prezencie - niespodzianka ???

Data: 2010-11-20 17:35:30
Autor: to
Kupno auta w prezencie - niespodzianka ???
begin zaemka
Witam - jak to zrobić formalnie ???
Chcę kupić córce autko w prezencie i chcę żeby to była niespodzianka pod
choinkÄ™,
tak aby było zapakowane małe pudełeczko, a w środku kluczyki + dokumenty
+ ubezpieczenie + na parkingu czeka auto. Czy w ogóle w naszym kraju
można to wykonać ?

Nie, w naszym kraju jest to absolutnie niemożliwe. Nie ma tak dużych małych pudełeczek, żeby pomieściły kluczyki, dokumenty i ubezpieczenie, a auto pozostawione na parkingu momentalnie obszczają okoliczne kundle i osrają gołębie.

--
ignorance is bliss

Kupno auta w prezencie - niespodzianka ???