Kupno auta w prezencie - niespodzianka ???

Data: 2010-11-22 09:23:39
Autor: gosmo
Kupno auta w prezencie - niespodzianka ???
Użytkownik "zaemka" <NOSPAMzaemka@wp.pl> napisał w wiadomości news:ic8ucr$j2p$1mx1.internetia.pl...
Witam - jak to zrobić formalnie ???
Chcę kupić córce autko w prezencie i chcę żeby to była niespodzianka pod choinkę,
tak aby było zapakowane małe pudełeczko,
a w środku kluczyki + dokumenty + ubezpieczenie + na parkingu czeka auto.
Czy w ogóle w naszym kraju można to wykonać ?

Ja osobiście nie rejestrowałem auta, jednak musiałem wypisać upoważnienie. Chyba, możesz jej podsunąć papierek z upoważnieniem do podpisania np. pod pretekstem zarejestrowania córki do własnego auta. Najlepiej jednak dowiedzieć się w urzędzie komunikacji jak takie upoważnienie powinno wyglądać.

Kupno auta w prezencie - niespodzianka ???