Kupno elektryka

Data: 2019-10-30 09:59:54
Autor: Budzik
Kupno elektryka
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

Kupiłbym elektryka co ma max 100km zasięgu, ale trzeba po niego jechać ... 400km. Jeśli nie lawetą to ... z 10x by trzeba ładować :-)

A nie 4-5x? :)

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2019-10-30 11:04:21
Autor: Myjk
Kupno elektryka
30 Oct 2019 09:59:54 GMT, Budzik
A nie 4-5x? :)

W naszym ciemnogrodzie nie, bo trzeba nadrabiać żeby dotrzeć do ładowarek. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-10-30 22:05:19
Autor: kk
Kupno elektryka
On 2019-10-30 11:04, Myjk wrote:
30 Oct 2019 09:59:54 GMT, Budzik

A nie 4-5x? :)

W naszym ciemnogrodzie nie, bo trzeba
nadrabiać żeby dotrzeć do ładowarek. :P

Nie. Samochód ma maksymalnie 100km zasięgu. Realnie 70. Mamy zimę, czyli 50. Rezerwa ... 10, czyli 40. 400/40=...

Data: 2019-10-31 10:04:23
Autor: ąćęłńóśźż
Kupno elektryka
Będziesz tym jeździł po bułki?

-- -- -
Rezerwa ... 10, czyli 40.

Data: 2019-11-01 13:39:21
Autor: Myjk
Kupno elektryka
Thu, 31 Oct 2019 10:04:23 +0100, ąćęłńóśźż
Będziesz tym jeździł po bułki?

W czym problem? Mojej żonie by wystarczyło 40km dziennie (a w pracy może
się ładować więc teoretycznie mogłaby jeszcze gdzieś pojechać). Dlatego
chciałem jej obok rodzinnego PHEVa kupić i-MiEVa, ale woli swoje
3-cylindrowe pierdzidło, bo przecież elektrykiem by mogła stanąć i nie
ruszyć. :P W PHEV mam 30km zasięgu i też głównie na prądzie się ogarniam.
Gdyby było 80km użytkowej to tylko na dłuższą trasę bym używał prądu.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-11-01 14:41:26
Autor: sirapacz
Kupno elektryka

Gdyby było 80km użytkowej to tylko na dłuższą trasę bym używał prądu.

benzyny:)

Kupno elektryka