Kupno konsoli (wybor)

Data: 2009-11-30 21:48:30
Autor: Katanka
Kupno konsoli (wybor)
Blind.One wrote:
Czesc.

Chyba bylem ostatnio bardzo mily, bo zona pozwolila mi kupic konsole

Jesli szukasz prawdziwej radosci z prowadzenia auta i prawdziwej symulacji, to uderz w Ferrari Challenge na PS3. Ta gra to potega! Szczególnie na kierownicy G25.

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2009-12-01 03:31:01
Autor: marklar
Kupno konsoli (wybor)
On 30 Lis, 20:48, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Blind.One wrote:
> [...]

uderz w Ferrari Challenge na PS3. Ta gra to potega! Szczególnie na kierownicy

Zostan przy PC lepiej jesli chodzi o symulacje.

Kupno konsoli (wybor)