Kupno konsoli (wybor)

Data: 2009-12-01 00:20:34
Autor: DeSola
Kupno konsoli (wybor)
Chyba bylem ostatnio bardzo mily, bo zona pozwolila mi kupic konsole
na gwiazdke. Poprzednio mialem PS2, przeszedlem pare fajnych gier

Mnie moja przyszla zona tez pozwolila :-) mimo oporów, gralismy nawet na gitarkach w guitar hero - polecam.

Teraz mam zagwozdke co wybrac. XBox Elite, czy PS3 Slim 250 GB za
jakimis 3 grami.

Zalezy na czym bardziej Tobie zalezy - na których exclusivach. Proste.

Uwielbiam Halo, a to wiadomo tylko na Xboxa, ale z drugiej strony
chcialbym tez zagrac w God of War 2 albo cos podobnego do Shadow of
the Colossus.

Takie rzeczy tylko w erze :) albo to albo to

Ja wiem, ze nie da sie okreslic ktora konsola jest lepsza, ale mimo
wszystko chcialbym poznac wasze opinie. Jak to jest z grafika? Dzis w
carrefour widzialem jakas samochodowke na PS3 (chyba GT 5 Prologue) i
wydawala mi sie jakas plastikowa a jezdzilo sie fatalnie.

Kazdy realnie patrzacy na ten problem czlowiek odpowie tak : nie ma odpowiedzi na to pytanie, która konsola jest lepsza jesli chodzi o grafike. Sa identyczne pod tym wzgledem ; znajda sie tytuly, które beda lepiej wygladaly na xbox 360 niz na ps3 i odwrotnie, ale w totalu to jedno i to samo badziewie.

Ogólnie to sa konkurujace ze soba maszynki które sa na jednakowym poziomie. Tutaj nie ma zadnej przepasci jak pomiedzy pecetem z grafika 8600 gt a 8800 gt - cokolwiek by nie gadali fanboye i rózne inne odpaly nie sluchaj tych glupot - obie konsole daja taka sama jakosc grafiki i wszystko sprowadza sie po prostu do tego, na których excsluzivach bardziej Tobie zalezy.

pozdrawiam

Maciek

Data: 2009-12-01 00:25:45
Autor: Blind.One
Kupno konsoli (wybor)
On 1 Gru, 00:20, "DeSola" <pablo8...@op.pl> wrote:

Mnie moja przyszla zona tez pozwolila :-) mimo oporów, gralismy nawet na
gitarkach w guitar hero - polecam.

Moja lubila Singstar na PS2

> Teraz mam zagwozdke co wybrac. XBox Elite, czy PS3 Slim 250 GB za
> jakimis 3 grami.

Zalezy na czym bardziej Tobie zalezy - na których exclusivach. Proste.

I tu lezy pies pogrzebany. Obie konsole maja fajne exclusive'y

Takie rzeczy tylko w erze :) albo to albo to

wlasnie

[...]

Myslalem, ze ze wzgledu na pzniejsza premiere PS3 bedzie ona miala
lepsze grafike. Ale skoro to jeden grzyb to chyba wezme ta, ktora daje
wiecej mozliwosci zastosowania jako domowe centrum rozrywki.
Np.odtwarzacz BR, surfowanie, odtwarzanie DiviXow itp. Klawiature da
sie pewnie podlaczyc do obu konsol?

[...]

Chyba kupie po prostu PS3 a jak mi sie za jakis czas znudzie to ja na
XBoxa na allegro zamienie :)

Dzieki za rady.

Data: 2009-12-01 09:39:14
Autor: KAM_
Kupno konsoli (wybor)
Blind.One pisze:

Chyba kupie po prostu PS3 a jak mi sie za jakis czas znudzie to ja na
XBoxa na allegro zamienie :)

Oj po prostu od razu weĽ obydwie. ;)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-12-01 10:25:12
Autor: Katanka
Kupno konsoli (wybor)
Blind.One wrote:

Myslalem, ze ze wzgledu na pzniejsza premiere PS3 bedzie ona miala
lepsze grafike. Ale skoro to jeden grzyb to chyba wezme ta, ktora daje
wiecej mozliwosci zastosowania jako domowe centrum rozrywki.

No to na 100% PS3.

Np.odtwarzacz BR, surfowanie, odtwarzanie DiviXow itp. Klawiature da
sie pewnie podlaczyc do obu konsol?

Klawiature do obu, ale myszke tylko do PS3. Do X360 nie podlaczysz nic co ma bluetooth, nie masz WiFi wbudowanego, headset masz na kablu. Do X360 nie podlaczysz pecetowego dysku 320GB, drukarki, aparatu cyfrowego. Nie bedziesz mógl kopiowac plików miedzy mediami (dysk wewnetrzny, zewnetrzny, czytnik kart, pendrive, aparat). Nie bedziesz mógl katalogowac plików, zmieniac ich nazwy. IMO X360 jesli chodzi o multimedia jest bardzo, ale to bardzo biedny. Sam ostatnio bawilem sie sprawdzajac co ta kosnola potrafi, podlaczalem wszystko co sie dalo i kicha :( Nawet klawiatura, która normalnie mi z PS3 dziala po radiu nie pozwala uzywac znaków !@#$%^&*, tak jakby shift nie dzialal. No i X360 nie ma przegladarki.

Oczywiscie to wszystkio nie ma sensu jesli patrzysz tylko pod katem grania, wtedy te konsole sa niemal identyczne, ale jesli zalezy ci na multimediach, to tylko PS3.

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2009-12-01 01:42:34
Autor: Blind.One
Kupno konsoli (wybor)
On 1 Gru, 10:25, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:

> [...]
> lepsze grafike. Ale skoro to jeden grzyb to chyba wezme ta, ktora daje
> wiecej mozliwosci zastosowania jako domowe centrum rozrywki.

No to decyzja podjeta. Teraz pozostaje tylko poszukac modelu z jak
najlepszym zestawem gier, zrobic liste "must have" i grac :)
NIestety, albo stety musze jesze miesiac poczekac. No ale moze jakies
promocje ciekawe do tego czasu beda. Jeszcze tylko jakas senowna
bezprzewodowa klawiaturke z trackballem trzeba wyczaic, bo nie chce mi
sie z myszka bawic. Zna ktos cos porzadnego?

No i jakis spisik gier tez by sie przydal :)
Tylko nie pisz mi prosze Katanka, ze wszystkie ;) Twoja kolekcje juz
widzialem.

Blind.One

Data: 2009-12-01 11:05:14
Autor: Katanka
Kupno konsoli (wybor)
Blind.One wrote:

No i jakis spisik gier tez by sie przydal :)
Tylko nie pisz mi prosze Katanka, ze wszystkie ;) Twoja kolekcje juz
widzialem.

Ogólnie to zainteresuj sie perelkami dostepnymi w cyfrowej dystrybucji na PlayStation Store. Jest kilka takich, które urywaja glowe :)

Data: 2009-12-01 11:12:41
Autor: Bartłomiej Kowal
Kupno konsoli (wybor)
Blind.One wrote:
Jeszcze tylko jakas senowna
bezprzewodowa klawiaturke z trackballem trzeba wyczaic, bo nie chce mi
sie z myszka bawic. Zna ktos cos porzadnego?

http://www.lorien.waw.pl/opis.aspx?kat=1099&id=KPM0081
Mam od stycznia, używałem kilka razy - do wpisywania hasła i napisania listu. ;)
Działa także z PC przez BT; w sumie to najtańsza klawiatura BT.

No i jakis spisik gier tez by sie przydal :)

Spośród gier na wyłączność: Uncharted 1&2, Killzone 2, MGS 4, GranTurismo 5 Prologue, Little Big Planet, Ratchet&Clank, inFamuos. To tytuły, o których było głośno i są uznawane za dobre, choć to różne typy gier. Dodaj do tego gry multiplatformowe, których nie miałeś okazji przejść na PC.

Aha, sporo osób gry między sobą wymienia na zasadzie pożyczenia. Dlatego jednym z istotnych kryteriów wyboru platformy jest sprawdzenie, co ma kolega z osiedla/pracy/Internetu.

Bartek

Data: 2009-12-03 12:31:19
Autor: Blind.One
Kupno konsoli (wybor)
On 1 Gru, 11:12, Bartłomiej Kowal <bartu...@gazeta.pl> wrote:
Blind.One wrote:
> [...]

listu. ;)
Działa także z PC przez BT; w sumie to najtańsza klawiatura BT.

Klawiatura rzeczywiscie fajna. Wolalbym trackballa albo to co bylo w
IBMowskich lapotapch, ale wytrzymam tez z touchpadem.

> No i jakis spisik gier tez by sie przydal :)

Spo¶ród gier na wył±czno¶ć: Uncharted 1&2, Killzone 2, MGS 4,
GranTurismo 5 Prologue, Little Big Planet, Ratchet&Clank, inFamuos. To
tytuły, o których było gło¶no i s± uznawane za dobre, choć to różne typy
gier. Dodaj do tego gry multiplatformowe, których nie miałe¶ okazji
przej¶ć na PC.

Poczytalem troche o tych grach i rzeczywiscie sa to tytuly warte
zagrania. Wlasnie szukam konsoli z KZ2 albo Uncharted.

Aha, sporo osób gry między sob± wymienia na zasadzie pożyczenia. Dlatego
jednym z istotnych kryteriów wyboru platformy jest sprawdzenie, co ma
kolega z osiedla/pracy/Internetu.

To odpada. Nie znam nikogo kto mialby PS3 :(

Blind.One

Data: 2009-12-01 11:28:01
Autor: Moltisanti
Kupno konsoli (wybor)

Uzytkownik "Blind.One":

"Katanka" wrote:
No to na 100% PS3.

No to decyzja podjeta.

Zal jak to sie czyta, Katanka to mistrz marketingu.

Wez chlopie sprawdz najpierw co maja Twoi znajomi, lub co zamierzaja kupic, bo moze sie okazac ze w przypadku giercowania online nie bedziesz mial z kim grac albo gier powymieniac. To jest PODSTAWA przy kupnie konsoli.
Bo tak to zostanie ci wciskanie w "samotnosci" znakow @!$ i przenoszenie plikow.

Sprawdz pady, przeciez tym sie gra i trzymasz caly czas w rece, jezeli jestes fanem gier jezdzonych a nie masz ochoty na kupowanie kierownicy, to na dualu jest porazka wgledem pada od Xa. Hint: GT 5 Prlg. na dualu jest niegrywalne, moze dlatego miales takie odczucia, pomysl o innych grach pomacaj, potestuj a nie sluchaj opini. Jak chcesz maszynki multmedialnej to zloz HTPC, albo kup popcorna.

No i jakis spisik gier tez by sie przydal :)
Tylko nie pisz mi prosze Katanka, ze wszystkie ;) Twoja kolekcje juz
widzialem.

Taa, ja sie nabralem swojego czasu na soczyste opisy i ps store wyczyscilem karta kredytowa hurtem, a potem jakies poperdolki pozal sie boze, z opisami jak u filmow Hitchcock`a, nastepnie kubel zimnej wody ... niestety :) Moltsianti

Data: 2009-12-01 04:24:06
Autor: Blind.One
Kupno konsoli (wybor)
On 1 Gru, 11:28, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:
Uzytkownik "Blind.One":

> [...]

karta kredytowa hurtem, a potem jakies poperdolki pozal sie boze, z opisami
jak u filmow Hitchcock`a, nastepnie kubel zimnej wody ... niestety :)

MoltsKwestia wyboru konsoli nie jest czyms ostatecznym. Tak mialem z PS2. Kupilem ja dosc pozno, pogralem w smakolyki i sprzedalem. Nie inaczej bedzie z PS3. Jak mi sie znudzi to sprzedam i kupie XBoxa. Nie przwiazuje sie do urzadzen, predzej do gier. A z tanimi grami to ja wiem jak jest (vide steam) niby zachwalaja osmose a ja juz po demioe wiem, ze ta gra jest dla mnie nudna.
Co do dobrego marketingu w wykonaniu Katanki, to szczerze mowiac, tego
wlasnie oczekuje. Jesli dana konsola kogos tak zafascynowala a ten
ktos potrafi mnie przekonac, to jest spora szansa, ze ja tez sie
podjaram i bede mial duzo zabawy. A przeciez o to w tym wszsystkim
chodzi.
Co do budowania centrum multimedialnego na bazie PC to juz o tym
mylalem. Problemem jest czas a tego mam niestety coraz mniej. Dlatego
tez doceniam w konsoli zasade wrzuc plyte i graj.
Nie znaczy to, ze pozbede sie kompa. Po prostu potrzebuje troche
odmiany :)

Blind.One

P.S. Jeszcze raz dziekuje wszystkim za sugestie.

Data: 2009-12-01 11:56:21
Autor: szczebel
Kupno konsoli (wybor)
Moltisanti napisał:

Uzytkownik "Blind.One":

"Katanka" wrote:
[...]

Moltsianti ma rację. Kilku kumpli z którymi można grać i wymieniać się grami
to zaleta któr± ciężko zlekceważyć. Oprócz kilku tytułów typu exclusive na
PS3 i X360 w 90% wychodz± te same gry.

--
szczebel

Data: 2009-12-01 04:31:44
Autor: Blind.One
Kupno konsoli (wybor)
On 1 Gru, 11:56, szczebel <tgre...@gmail.usun_to.pl> wrote:

Moltsianti ma racj . Kilku kumpli z kt rymi mo na gra i wymienia si grami
to zaleta kt r ci ko zlekcewa y . Opr cz kilku tytu w typu exclusive na
PS3 i X360 w 90% wychodz te same gry.

Tu jest problem, bo moi znajomi nie maja konsol. Sami pececiarze.
Zreszta i tak malo kto w moim srodowisku gra... Pare lat temu sie
przeprowadzilem a z wzgledu na intensywnosc mojej pracy mam malo czasu
na zawiazywanie znajomosci z lokalnymi :)
Zostaje granie ze ludzmi online.

Blind.One

Data: 2009-12-01 12:21:13
Autor: Cezar
Kupno konsoli (wybor)
Użytkownik "szczebel" <tgrenda@gmail.usun_to.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hf2tak$kc0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie przeczę, ale też bez przesady. Internetu nie ma ? Forum Poly zamknęli ? Poczta nie działa ? Tutaj i na forum poznałem ¶wietnych ludzi z którymi wymieniamy gry kiedy tylko chcemy, gramy kiedy chcemy, spotykamy się czasem na zlotach.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-12-01 12:23:43
Autor: Katanka
Kupno konsoli (wybor)
Moltisanti wrote:
Uzytkownik "Blind.One":

"Katanka" wrote:
[...]

Ale to nie jest najwazniejsze. Kupilem Ps3, a w okolicy ma ja tylko mój brat i jeden kumpel. Natomiast moja lista friendsów juz ma 97 ludzi, a miala by okolo 150, gdybym nie wywalal niektórych. Zawsze jest z kim grac, dzieki internetowi, a do tego czasem sie spotykamy, aby wspólnie pograc. Gry wymieniamy oczywiscie via poczta lub kurier.

Ps. Pisal o multimediach. Czyli wybór jest jeden - Ps3

Data: 2009-12-01 16:52:32
Autor: Moltisanti
Kupno konsoli (wybor)

Uzytkownik "Katanka" :

[...]

Jak sam zauwazyles wszystko zalezy od tego ilu tych naszych znajomych
kupilo konsole, jeden ma kolegow graczy na forum, drugi z dziecinstwa.
Glownie gram z obcymi online, ale zadni to dla mnie znajomi, nie dodaje kazdego
po 5minutowej rozmowie,
pytanie tez kim jest "znajomy", jezeli sa to Ci faktycznie znane osoby a nie jakies
przybledy internetowe w stylu "dodaj mnie, wczoraj gralismy
razem", albo "pamietasz mnie ze zlotu?" to ok.

Pomijajac fakt ze Ciebie z natury jest duzo na roznych forach jak
i pracujesz dla Sony :) to sila rzeczy tych "znajomych" nastukales az 97,
co dla mnie jest abstrakcja. Jak tych ich wszystkich kojarzysz?
Bardziej kojarzy mi sie z niektorymi uzytkownikami NK.
Dziwia mnie tez niektorzy gracze online, gram z kims ok.30min
i juz 1,2 osoby znajda sie ktore chca cie dodac.

Dla mnie znajomy w tym sensie o ktorym pisalem wczesniej to ktos kogo
dobrze znam, laczy mnie cos wiecej jak przyjazn
internetowa. Tych jakies 8-10 znajomych ktorzy posiadaja konsole
jest dla mnie wartych wiecej jak 150 i dla podtrzymania tego kontaktu
decydowalbym w znaczacy sposob o wyborze a potem szukal "znajomych"
online.

M.

Data: 2009-12-01 19:00:12
Autor: torq314
Kupno konsoli (wybor)
[...]

to chyba nie tak. nie kazdy gra w sieci. dla jakiejstam niepustej grupy graczy nie siec to "podstawa".

poza tym malo kto ma luksus posiadania znajomych w realu, którzy równoczesnie sa pasjonatami konsol, to dziala w druga strone - najpierw zapoznaje kogos w zwiazku z konsolami, a dopiero potem poznajemy sie w realu.

ja kupilem Ps3 bo nie gram w sieci - dla mnie wazniejsze byly pozostale argumenty, które zgrabnie ujal w zwiezla liste Katanka.

torq314

Data: 2009-12-01 11:20:07
Autor: Tomek Wojciechowski
Kupno konsoli (wybor)
  > Oczywiscie to wszystkio nie ma sensu jesli patrzysz tylko pod katem
grania, wtedy te konsole sa niemal identyczne, ale jesli zalezy ci na multimediach, to tylko PS3.

Prawda, prawda. Cieszy mnie to, z.e w koncu do obiektywnych konkluzji wszyscy dochodza;. Zazwyczaj jest tak, z.e ten kto ma Xa to twierdzi, z.e jego z?om jest lepszy, a kto PS3 to analogicznie. Ja osobis'cie gdyby nie wiadome wzgle;dy to bym nigdy Xa nie kupi?. Co prawda me;cze; juz. kolejnego ale jedyna; funkcja; multimedialna; z jakiej korzystam jest ogla;danie filmów z urza;dzen' udoste;pniaja;cych multimedia.

Kupno konsoli (wybor)