Kupno konsoli (wybor)

Data: 2009-12-01 10:16:59
Autor: Catalyst
Kupno konsoli (wybor)

"Blind.One" <damian.szewczykowski@gmail.com> wrote in message news:438f34c5-be26-4ceb-b7cd-7768e6ad0176o13g2000vbl.googlegroups.com...
Mam nadzieje, ze nie zlinczujecie mnie za kolejne pytanie z serii
ktora konsole wybrac ;)

Ja niedawno stalem znów przed tym wyborem po awarii mojego poprzedniego Xa. Z gotówka w reku stalem i patrzylem na obie konsole i po malej kalkulacji wzialem znowu xboxa - elite 120gb z 2 grami. Moje krótkie wahanie spowodowane bylo kilkoma rzeczami: MGS4, niedlugo Heavy Rain oraz Blu_rayem. Doszedlem do wniosku, ze blu-ray to jeszcze nie teraz dla mnie zabawka, mgs i HR skoncze jak pozycze konsole od kumpla. Jak dla mnie - i to równiez tylko i wylacznie subiektywnie - to obraz na HDMI w porównaniu do xboxowej VGA jest jakis taki... biedny ale to jest dla kazdego inaczej. No i darmowe uslugi sieciowe w PS3 to jest jakas tam zaleta w stosunku do platnego LIVE. Pozostaje relacja jakosci tych 2 uslug co niestety nie mi osadzac.

Pozdr
C __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4650 (20091130) __________

Data: 2009-12-01 12:06:23
Autor: Mirek Ptak
Kupno konsoli (wybor)
Dnia 2009-12-01 10:16,  *Catalyst* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
sygnatur wirusow 4650 (20091130) __________

http://forum.softgroup.pl/viewtopic.php?t=20

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-04 09:33:46
Autor: Catalyst
Kupno konsoli (wybor)

"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:hf2tbd$bob$1news.onet.pl...
http://forum.softgroup.pl/viewtopic.php?t=20

Done?

:)

Pozdr

Data: 2009-12-04 10:01:58
Autor: Mirek Ptak
Kupno konsoli (wybor)
Dnia 2009-12-04 09:33,  *Catalyst* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

http://forum.softgroup.pl/viewtopic.php?t=20

Done?

Tak jest :)

Pozdrawiam - Mirek