Kupno matrycy - problem

Data: 2010-06-01 00:01:01
Autor: Mateusz
Kupno matrycy - problem
Cześć wszystkim !

Usiłuję kupić matrycę do lapka. Laptop to Acer Aspire 6530G-743G32Mn.
S/N matrycy to: LTN160AT01.
Szukałem w action, allegro i wszędzie wkurza mnie ta sama kwestia.
Gwarancja rozruchowa 3 miesiące, pomimo tego, że sprzęt jest nowy, nie
pochodzi z demontażu itp. Dlaczego wobec tego 3 miechy ?

Rzucicie mi jakimś namiarem na sklep, który daje na takie podzespoły
normalną gwarancję (najlepiej w Katowicach)

Data: 2010-06-01 11:46:12
Autor: ApanasBudriszko
Kupno matrycy - problem
W dniu 2010-06-01 09:01, Mateusz pisze:
[...]

chcesz normalna gwarancję ?  to do serwisu acera

Data: 2010-06-01 03:18:46
Autor: Mateusz
Kupno matrycy - problem
On 1 Cze, 11:46, ApanasBudriszko <cic...@gazeta.pl> wrote:
chcesz normalna gwarancję ?  to do serwisu acera

No weź... 860zł za matrycę+koszty przesyłki.

Data: 2010-06-01 03:39:34
Autor: Karthoon
Kupno matrycy - problem
On 1 Cze, 12:18, Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> wrote:
On 1 Cze, 11:46, ApanasBudriszko <cic...@gazeta.pl> wrote:

> chcesz normalna gwarancję ?  to do serwisu acera

No weź... 860zł za matrycę+koszty przesyłki.

Nie.
Za matrycę+koszty przesyłki+normalną GWARANCJĘ.

Data: 2010-06-01 04:11:17
Autor: Mateusz
Kupno matrycy - problem
On 1 Cze, 12:39, Karthoon <karth...@gmail.com> wrote:

> No weź... 860zł za matrycę+koszty przesyłki.

Nie.
Za matrycę+koszty przesyłki+normalną GWARANCJĘ.

no dobra: tutaj też jest normalna gwarancja:
http://allegro.pl/item1064080757_nowa_matryca_16_samsung_ltn160at01_lcd_gwa..html.
Cena też. Tyle, że te komentarze... Dzoniłem, pytałem, podtrzymuje, że
jest gwarancja 12sto miesięczna. Nawet rozmowę mam nagraną... biorę
to. nóż mi się w kieszeni otwiera jak widzę te marże z kosmosu rodem z
ASO.

Data: 2010-06-01 14:13:03
Autor: zly
Kupno matrycy - problem
Dnia Tue, 1 Jun 2010 03:18:46 -0700 (PDT), Mateusz napisał(a):

No weź... 860zł za matrycę+koszty przesyłki.

To może do Ery skocz zapytaj?
--
marcin

Data: 2010-06-01 13:41:55
Autor: W.P.
Kupno matrycy - problem
Użytkownik Mateusz napisał:
[...]

Moze "olej" gwarancje i jak cos to dzialaj z tej slynnej "niezgodnosci
towaru z umowa". Tam masz 2 lata.

W.P.

Kupno matrycy - problem