Kupno mieszkania

Data: 2011-12-11 17:42:00
Autor: EZ
Kupno mieszkania
Bardzo proszę o wskazówki na co zwrócić uwagę
od strony prawnej przy zakupie mieszkania na rynku:
- pierwotnym
- wtórnym
Dużo słyszy się o różnych pułapkach - chcę ich uniknąć.

Pozdrawiam
EZ

Data: 2011-12-11 18:23:53
Autor: jameno
Kupno mieszkania

Ogólnie - zobacz tu - http://www.kupiedom.eu/jak-kupic-nieruchomosc.html

Data: 2011-12-11 19:51:22
Autor: EZ
Kupno mieszkania
[...]

Coś takiego byłoby cenne, gdyby było bardziej szczegółowe.
Ponadto przykłady czyhających pułapek byłyby bardzo pouczające.

Dziękuję i pozdrawiam
EZ

Data: 2011-12-11 23:54:32
Autor: Piotr M
Kupno mieszkania
Dnia 11-12-2011 o 17:42:00 EZ <computer@domain.com> napisa³(a):

Du¿o s³yszy siê o ró¿nych pu³apkach - chcê ich unikn±æ..

Jakich?

--
"Dzisiaj ¦wiat sta³ siê aren± o ¿ycie.
Trwa walka miêdzy cywilizacj± ¿ycia, a cywilizacj± ¶mierci" JPII

Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2011-12-16 11:44:38
Autor: Pat
Kupno mieszkania
Bardzo proszê o wskazówki na co zwróciæ uwagê

Polecam:
http://www.bankron.pl/homebroker/index.html

Data: 2011-12-16 18:52:27
Autor: wromek
Kupno mieszkania
Polecam:
http://www.ban  kron.pl/homebroker/index.html

ale wredny spam...

Data: 2011-12-17 07:11:12
Autor: EZ
Kupno mieszkania
[...]

Dziêkujê.
Kto¶ napisa³ pó¼niej, ¿e to spam. Dlaczego?
To taka choroba polskich grup, ¿e niektórzy we wszystkim
widz± spam lub trollowanie.

Pozdrawiam
EZ

Data: 2011-12-27 20:11:09
Autor: Kamil
Kupno mieszkania

Kto¶ napisa³ pó¼niej, ¿e to spam. Dlaczego?

chocia¿by dlatego ¿e nie ma tam odpowiedzi na ¿adne z Twoich pytañ...

To taka choroba polskich grup, ¿e niektórzy we wszystkim
widz± spam lub trollowanie.

a inni z kolei nie zauwa¿aj± jak siê im kit wciska i jeszcze za to dziêkuj±... sam nie wiem co lepsze.

pozdrawiam.

Kupno mieszkania