Kupno mieszkania

Data: 2011-12-16 11:44:38
Autor: Pat
Kupno mieszkania
Bardzo proszę o wskazówki na co zwrócić uwagę
od strony prawnej przy zakupie mieszkania na rynku:
- pierwotnym
- wtórnym
Dużo słyszy się o różnych pułapkach - chcę ich uniknąć.

Pozdrawiam
EZ

Polecam:
http://www.bankron.pl/homebroker/index.html

Data: 2011-12-16 18:52:27
Autor: wromek
Kupno mieszkania
Polecam:
http://www.ban  kron.pl/homebroker/index.html

ale wredny spam...

Data: 2011-12-17 07:11:12
Autor: EZ
Kupno mieszkania
[...]

Dziękuję.
Ktoś napisał później, że to spam. Dlaczego?
To taka choroba polskich grup, że niektórzy we wszystkim
widzą spam lub trollowanie.

Pozdrawiam
EZ

Data: 2011-12-27 20:11:09
Autor: Kamil
Kupno mieszkania

Ktoś napisał później, że to spam. Dlaczego?

chociażby dlatego że nie ma tam odpowiedzi na żadne z Twoich pytań...

To taka choroba polskich grup, że niektórzy we wszystkim
widzą spam lub trollowanie.

a inni z kolei nie zauważają jak się im kit wciska i jeszcze za to dziękują... sam nie wiem co lepsze.

pozdrawiam.

Kupno mieszkania