Kupno mieszkania - brak odbioru budynku

Data: 2009-08-25 21:49:50
Autor: Scowron
Kupno mieszkania - brak odbioru budynku
Witam
Mam okazję kupić mieszkanie po dobrej cenie. Jest jednak pewien mankament.  Mianowicie od kilku lat nie nastapił odbiór budowlany z powodu małej  ilości miejsc parkingowych. Jakie jest ryzyko takiego kupna? Dodam że  mieszkanie ma wydzieloną KW (i notabene jest z garażem).

p.s. Czy mogą z tego powodu wystąpić jakieś problemy z uzyskaniem kredytu  w banku?

--
Scowron

Data: 2009-08-25 13:10:15
Autor: przypadek
On 25 Sie, 21:49, Scowron <scow...@o2.pl> wrote:
[...]

Jak mieszkanie może mieć KW jak nie zostało wydzielone (bo do
wydzielenia potrzebny jest odbiór?).

Data: 2009-08-25 22:14:03
Autor: Scowron
Dnia 25-08-2009 o 22:10:15 przypadek <przypadek@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Albo podobno wszyscy mieszkańcy w jednym czasie u notariusza - tak mi  przynajmniej powiedzieli :)

--
Scowron

Data: 2009-08-25 13:19:32
Autor: przypadek
On 25 Sie, 22:14, Scowron <scow...@o2.pl> wrote:
Dnia 25-08-2009 o 22:10:15 przypadek <przypa...@gazeta.pl> napisał(a):

> Jak mieszkanie może mieć KW jak nie zostało wydzielone (bo do
> wydzielenia potrzebny jest odbiór?).

Albo podobno wszyscy mieszkańcy w jednym czasie u notariusza - tak mi
przynajmniej powiedzieli :)

To ci mieszkańcy mogą nabyć na współwłasność co najwyżej cały teren,
niepodzielony. Życzę miłej zabawy.

Data: 2009-08-29 16:28:52
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 25 Aug 2009, przypadek wrote:

[...]

  Można powiedzieć: "kupili budowę w toku na współwłasność" :)

Życzę miłej zabawy.

  Byłoby ciekawie usłyszeć jak się skończyło i jaki to developer.
  Bo jak uczciwy, to może skończyć się dobrze :|

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-08-29 17:46:00
Autor: Jacek_P
Gotfryd Smolik news napisal:
  Bo jak uczciwy, to może skończyć się dobrze :|

Znasz takich? 8^)
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-08-31 22:31:41
Autor: Scowron
Dnia 29-08-2009 o 16:28:52 Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl>  napisał(a):

[...]

Z tego co się dowiedziałem to deweloper ogłosił upadłość, nazwy niestety  nie znam.
Wypada sobie dać spokój z tą okazją :|

--
Scowron

Data: 2009-08-27 10:20:22
Autor: ąćęłńóśźż
Kupno mieszkania - brak odbioru budynku
Bank raczej nie zapyta o zezwolenie na uzytkowanie mieszkania posiadającego już KW i kupionego na rynku wtórnym.
Natomiast np. za prąd byc może będziesz musiał płacic jak za budowlany, a to bardzo drogo kosztuje.
Moze tez być kłopot z meldunkiem i uzytkowaniem nieodebranego garażu wielostanowiskowego (szczególnie, gdy "życzliwi" doniosą - był nieco podobny przypadek, gdzie sprawa oparła się o prokuraturę i garaż zamknięto nakazem na lata z powodu jakichś wad).
JaC

-- -- -

Data: 2009-08-25 20:47:08
Autor: witek
Scowron wrote:
[...]

Że nigdy odbioru nie będzie, bo przecież więcej terenu nie urodzą.

Data: 2009-08-26 18:12:34
Autor: Scowron
Dnia 26-08-2009 o 03:47:08 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

Scowron wrote:
[...]

Teoretycznie miejsce na parking jest, tylko trzeba wykupić.
Niemniej zastanwia mnie w jaki sposób uzyskano wpis do KW bez odbioru?

--
Scowron

Kupno mieszkania - brak odbioru budynku