Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY

Data: 2013-05-29 19:30:55
Autor: RaQ
Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY
Witam!
Zakupi│em motor za 500 z│ i mam zamiar go od razu sprzedaŠ, czy muszŕ iŠ do urzŕdu skarbowego i wype│niŠ PCC3?
Pozdrawiam
R.

--
Wys│ano z czytnika Žcigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-05-29 21:36:19
Autor: Kuczu
Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY
W dniu 2013-05-29 21:30, RaQ pisze:
Witam!
Zakupiłem motor za 500 zł i mam zamiar go od razu sprzedać, czy muszę
i┼Ť─ç do urz─Ödu skarbowego i wype┼éni─ç PCC3?
Pozdrawiam

Transakcje do 1000 pln sa zwolnione z tego obowiazku.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-05-29 23:11:52
Autor: Jacot
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]

Niestety nie bedzie zwolniona z rozliczenia w PIT.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2013-05-29 23:18:59
Autor: Kuczu
W dniu 2013-05-29 23:11, Jacot pisze:
[...]

to inna bajka i nie o to pytano.

Data: 2013-06-06 17:42:07
Autor: maverik
Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY

U┼╝ytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:ko5lbi$a1p$1node2.news.atman.pl...

Transakcje do 1000 pln sa zwolnione z tego obowiazku.

wczorajsza odpowied┼║ pani z US apropo auta, "do 1997 roku prod. u nas normalnie jest naliczany podatek", mo┼╝liwe ┼╝e teraz mimo "czynnego ┼╝alu" dostan─Ö mandat

Data: 2013-06-06 18:47:43
Autor: masti
Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY
Dnia pi─Öknego Thu, 06 Jun 2013 17:42:07 +0200 osobnik zwany maverik
napisał:

[...]

pani to mo┼╝e sobie m├│wi─ç. A w zasadzie nie mo┼╝e bo wypowiada si─Ö jako urz─Ödnik. PCC to *deklaracja* wi─Öc urz─Ödnik nie ma prawa ┼╝─ůda─ç jej zmiany bo by┼éoby to zmuszenie podatnika do po┼Ťwiadczenia nieprawdy. PCC si─Ö sk┼éada, bad┼║ nie do 1000z┼é, a jak sie urz─Ödowi nie podoba to musi wyda─ç decyzj─Ö administracyjn─ů, kt├│r─ů musi Ci dostarczy─ç informuj─ůc o prawie do odwo┼éania. Nic na g─Öb─Ö. Musz─ů przyj─ů─ç to co napisa┼ée┼Ť i ju┼╝. je┼Ťli odmawiaj─ů to niech to napisz─ů.  Je┼Ťli nie chc─ů to pisa─ç od razu skarg─Ö/
za┼╝alenie. Ciekaw jestem kiedy kto┼Ť ich w ko┼äcu pogoni za te pr├│by nielegalnych nacisk├│w

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-06-06 20:57:37
Autor: maverik
Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY

U┼╝ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:koqlgf$tt2$1dont-email.me...

[...]
składa, badź nie do 1000zł, a jak sie urzędowi nie podoba to musi wydać
[...]

walka z US nie jest opłacalna, więc ja po prostu zapłacę

Data: 2013-06-06 19:08:44
Autor: masti
Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY
Dnia pi─Öknego Thu, 06 Jun 2013 20:57:37 +0200 osobnik zwany maverik
napisał:

[...]

się składa, badź nie do 1000zł, a jak sie urzędowi nie podoba to musi
[...]

t─ů metod─ů zawsze b─Ödziemy j─Öcze─ç, ┼╝e nas dymaj─ů

Data: 2013-06-10 16:46:26
Autor: maverik
Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY

U┼╝ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:koqmns$tt2$2dont-email.me...

t─ů metod─ů zawsze b─Ödziemy j─Öcze─ç, ┼╝e nas dymaj─ů

jestem jedynie realist─ů i chc─Ö zarejestrowa─ç auto

Data: 2013-06-11 08:08:54
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2013-06-10 16:46, maverik pisze:

jestem jedynie realist─ů i chc─Ö zarejestrowa─ç auto

Czyli na wniosek 'paszczom' urzedasa, poswiadczysz nieprawde w zeznaniu podatkowym ?
Nie wiem czy odwazne, czy glupie.

pozdr
newrom

Data: 2013-06-12 13:45:17
Autor: Jacot
Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

W dniu 2013-06-10 16:46, maverik pisze:

jestem jedynie realist▒ i chcŕ zarejestrowaŠ auto

Czyli na wniosek 'paszczom' urzedasa, poswiadczysz nieprawde w zeznaniu podatkowym ?
Nie wiem czy odwazne, czy glupie.

Powszechne. Samonapedzajaca sie maszynka;)
To juz Kopernik sformulowala zdaje sie jakies prawo, wprawdzie o kasie
ale ma szersze zastosowanie.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2013-06-06 22:04:31
Autor: Kuczu
W dniu 2013-06-06 20:47, masti pisze:

[...]
składa, badź nie do 1000zł

Teraz to sobie mozna zlozyc PCC przez net i miec to w dupie.

Data: 2013-06-06 22:06:09
Autor: Kuczu
W dniu 2013-06-06 17:42, maverik pisze:

[...]

Dajesz sie dymac. PCC to deklaracja podatkowa od czynnosci cywilno-prawnych czyli, oficjalnie, od kazdej transakcji o wartsoci ponad 1000 pln. Gdybym kupil pojazd o wartosci (na umowie) nizszej, to nawet bym sie do US nie fatygowal.

Data: 2013-06-07 12:27:50
Autor: Jacot
[...]

dostanŕ mandat

[...]

Kiedys, dawno temu, kiedy wszedl PCC, w jednym takim US w przypadku
transakcji ponizej tysiaca  domagali sie z│ozenia "wniosku o
zwolnienie z PCC";) Ale to tylko przez pierwsze kilka miesiecy zanim
sie nie douczyli. Ale zeby po tylu latach obowiazywania PCC wiazac
sprawe z data produkcji a nie zawarcia transakcji to juz naprawde
karkolomna kombinacja;)  I jaki to mialby byc naliczony podatek i od
czego?
Sadze, ze ta pani jest sprzataczka w US.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2013-06-07 13:07:34
Autor: krak
Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY
W dniu 2013-06-06 17:42, maverik pisze:
mo┼╝liwe ┼╝e teraz mimo "czynnego ┼╝alu"
dostan─Ö mandat

Wystarczy przeczyta─ç kilka linijek o zwolnieniach z PCC.
A idź, wypełnij deklarację i zapłać.
Potem z┼é├│┼╝ skarg─Ö na pierdz─ůc─ů w sto┼éek darmozjadk─Ö, ┼╝e mimo przedstawienia ustawy i paragraf├│w zwalniaj─ůcych Ci─Ö od zap┼éacenia podatku skierowa┼éa Ci do tej czynno┼Ťci.
Pzdr.
PS Nie wykluczam, bo nie wiem czy nie trzeba z┼éo┼╝y─ç i zosta─ç zwolnionym, poniewa┼╝ urz─ůd mo┼╝e weryfikowa─ç (podwy┼╝szy─ç lub obni┼╝y─ç) cen─Ö transakcji.

Data: 2013-06-07 11:17:12
Autor: masti
Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY
Dnia pięknego Fri, 07 Jun 2013 13:07:34 +0200 osobnik zwany krak napisał:

PS Nie wykluczam, bo nie wiem czy nie trzeba złożyć i zostać zwolnionym,
poniewa┼╝ urz─ůd mo┼╝e weryfikowa─ç (podwy┼╝szy─ç lub obni┼╝y─ç) cen─Ö
transakcji.

nie trzeba. Jak poni┼╝ej 1000z┼é to nic nie robisz. Urz─ůd i tak dostanie z WK dane i sprawdzi