Kupno motocykla z Niemiec od handlarza - jakie dokumenty?

Data: 2013-03-27 19:00:24
Autor: Johnny
Kupno motocykla z Niemiec od handlarza - jakie dokumenty?
U¿ytkownik "Yorick" to wci±¿ za ma³o:

- Czy potrzebujê od handlarza kopiê jego wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci
gospodarczej?

Tak, i jeszcze nie zapomnij o za¶wiadczeniu, ¿e jest wolny od hemoroidów, nie rzezany, i ¿e brzuch frau Trunschke to nie jego robota =(-:o) Oczywi¶cie wszystko w oryginale i koniecznie z piecz±tk± " za zgodno¶æ z orygina³em" ;-)

Pozdrawiam zdroworozs±dkowo Johnny

Data: 2013-03-27 20:40:25
Autor: Kuczu
Kupno motocykla z Niemiec od handlarza - jakie dokumenty?
W dniu 2013-03-27 19:00, Johnny pisze:
Użytkownik "Yorick" to wciąż za mało:

- Czy potrzebuję od handlarza kopię jego wpisu do ewidencji działalności
gospodarczej?

Tak, i jeszcze nie zapomnij o zaświadczeniu, że jest wolny od
hemoroidów, nie rzezany, i że brzuch frau Trunschke to nie jego robota
=(-:o) Oczywiście wszystko w oryginale i koniecznie z pieczątką " za
zgodność z oryginałem" ;-)

Pozdrawiam zdroworozsÄ…dkowo Johnny

Nie poszlo Ci. Wiekszosc WK wymaga kopie zaswiadczenia o dzialalnosci sprzedajacego jesli dowodem zakupu jest faktura VAT.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-03-27 21:12:12
Autor: Johnny
Kupno motocykla z Niemiec od handlarza - jakie dokumenty?
Użytkownik "Kuczu" sprowadził mnie na ziemię:

[...]

A to przepraszam bardzo! Do tej pory czytałem tylko Mrożka, a tu widzę że on już zagościł w naszych urzędach :-(

Zdroofka Johnny

Data: 2013-03-27 21:26:38
Autor: Kuczu
W dniu 2013-03-27 21:12, Johnny pisze:

A to przepraszam bardzo! Do tej pory czytałem tylko Mrożka, a tu widzę
że on już zagościł w naszych urzędach :-(

To nie jest takie glupie. Jest to jednak sposob na, przynajmniej czesciowe, wyeliminowanie okazywania lewych faktur zakupu i unikanie w ten sposob placenia podatku do czynnosci cywilnoprawnych - PCC.

Data: 2013-03-28 00:10:20
Autor: Jacot
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

To nie jest takie glupie. Jest to jednak sposob na, przynajmniej czesciowe, wyeliminowanie okazywania lewych faktur zakupu i unikanie w ten sposob placenia podatku do czynnosci cywilnoprawnych - PCC.

Tylko ze od podatkow to jest US i UKS a nie WK a zadanie jakiegos
dokumentu w WK musi miec podstawe prawna.
Wiec Johny i Mrozek maja racje.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2013-03-28 08:37:13
Autor: Magic
Kupno motocykla z Niemiec od handlarza - jakie dokumenty?
W dniu 2013-03-27 21:12, Johnny pisze:
Użytkownik "Kuczu" sprowadził mnie na ziemię:

- Czy potrzebujÄ™ od handlarza kopiÄ™ jego wpisu do ewidencji
[...]

Już ? Wiesz jakie jaja były jak chciałem parę lat temu zarejestrować motocykl _zarejestrowany_w_Polsce_, kupiony w _polskim_ komisie z fakturą VAT-Marża?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-27 20:42:31
Autor: Hinek
Kupno motocykla z Niemiec od handlarza - jakie dokumenty?
U¿ytkownik "Johnny" <johnny@plusnet.pl> napisa³

[...]

Zdrowy rozs±dek nie pasuje do otaczaj±cej nas rzeczywisto¶ci.
Ze dwa lata temu wymagano takiego kwitu. Nie wiem jak obecnie.

--
Hinek

Kupno motocykla z Niemiec od handlarza - jakie dokumenty?