Kupno na portalach za oceanem

Data: 2013-09-12 11:11:26
Autor: T.V.
Kupno na portalach za oceanem
Witam szanowne grono!

Chcialbym sie dowiedziec jak to jest z tymi zakupami za oceanem?
W sieci jest wiele opinii na ten temat - jedni pisza ze kupujac na amazon
czy innych, niektorzy sprzedawcy kozystaja z posrednikow sprzedazy, ktorzy
to dokladaja do ceny kolosalne oplaty wlasne + eksportowe itd...

Jesli udalo by mi sie dogadac ze sprzedawca by nie kozystal z takiego
posrednika - jak wten czas wygladaja oplaty?

Mam zamowienie za ponad 2000$, po wstepnych rozmowach ze sprzedajacym udalo
mi sie dogadac co do ceny przesylki, suma wyniosla by jakies 2100$-2300$
(towar + przsylka) tylko jak to jest z clem, oplatami skarbowymi i innymi
pierdolami w naszym kraju - jak to dziala? Co mi moga doliczyc, lub czego
sie spodziewac? Mozna to jakos obejsc?

T.V.

Kupno na portalach za oceanem