Kupno nieruchomosci bez przetargu

Data: 2009-08-18 12:29:29
Autor: DzikBagienny
Kupno nieruchomosci bez przetargu
Zwracalem sie do Rady Miasta z prosba o umozliwienie mi kupna dzierzawionej przeze mnie nieruchomosci bez przetargu. Burmistrz razem z prawnikiem przekonywali Rade, ze taka sprzedaz bylaby niezgodna z prawem tym samym rada zostala wprowadzaona w blad i podjela decyzje o sprzedazy w drodze przetargu. Z innych uchwal i artykulow wiem, ze Rada moze podjac decyzje o sprzedazy w drodze bezprzetargowej. Czy w takim razie to, ze Burmistrz wraz z prawnikiem wprowadzili rade w blad moze byc podstawa dla Sadu do uchylenia uchwaly o sprzedazy w drodze przetargu ?

Data: 2009-08-18 13:18:18
Autor: mecenas
DzikBagienny pisze:
[...]

Polecam lekturę ustawy o gospodarce nieruchomościami. Tam jest odpowiedź na Twoje pytanie.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-18 13:37:37
Autor: DzikBagienny
mecenas pisze:
DzikBagienny pisze:
[...]

akurat ustawę znam ale w dalszym ciagu nie znam odp na moje pytanie

Data: 2009-08-18 17:37:18
Autor: Johnson
DzikBagienny pisze:

akurat ustawę znam ale w dalszym ciagu nie znam odp na moje pytanie

Chyba przeceniasz swoją znajomość tej ustawy.

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

Data: 2009-08-18 18:10:10
Autor: DzikBagienny
Johnson pisze:
DzikBagienny pisze:

akurat ustawę znam ale w dalszym ciagu nie znam odp na moje pytanie

Chyba przeceniasz swoją znajomość tej ustawy.

oswiec mnie zatem

Data: 2009-08-18 19:24:02
Autor: Johnson
DzikBagienny pisze:

akurat ustawę znam ale w dalszym ciagu nie znam odp na moje pytanie

Chyba przeceniasz swoją znajomość tej ustawy.

oswiec mnie zatem

Nie jestem żarówką. Weź i przeczytaj jeszcze raz i tak do skutku.

Data: 2009-08-18 19:59:46
Autor: DzikBagienny
Johnson pisze:
DzikBagienny pisze:

akurat ustawę znam ale w dalszym ciagu nie znam odp na moje pytanie

Chyba przeceniasz swoją znajomość tej ustawy.

oswiec mnie zatem

Nie jestem żarówką. Weź i przeczytaj jeszcze raz i tak do skutku.

Napisz lepiej ze sam nie wiesz o co chodzi zamiast robic ze mnie durnia. Tak sie sklada ze tematem interesuje sie od dluzszego czasu. Zasiegalem opinii wielu ludzi i znam interesujace mnie artykuly na pamiec. Tylko dziwi mnie ze zdanie burmistrza i jego prawnika rozni sie od stanu rzeczywistego. Widze ze na grupie nie dowiem sie niczego konkretnego, oprocz tego jak drwic z innych

Data: 2009-08-18 20:19:36
Autor: Johnson
DzikBagienny pisze:

[...]

Nie, to twoje zdanie odbiega od rzeczywistości.

Data: 2009-08-18 20:48:10
Autor: DzikBagienny
Johnson pisze:
DzikBagienny pisze:

[...]

Mozesz jasniej?

Data: 2009-08-18 21:59:54
Autor: Johnson
DzikBagienny pisze:

[...]

Czego nie rozumiesz? Nie masz racji.

Data: 2009-08-18 23:41:25
Autor: DzikBagienny
Johnson pisze:

Mozesz jasniej?

Czego nie rozumiesz? Nie masz racji.

A jak jest Twoja racja zatem? Bo gadac ze nie mam racji to moze 15 letnie dziecko...
Jakies argumenty poprosze...

Data: 2009-08-19 08:03:40
Autor: Johnson
Kupno nieruchomosci bez przetargu
DzikBagienny pisze:

Jakies argumenty poprosze...

A ty uargumentowałeś swoje stan stanowisko, moje dziecko ... ?
Mój aksjomat jest lepszy od twojego, bo jest mój :)

Data: 2009-08-19 12:05:04
Autor: DzikBagienny
Johnson pisze:
DzikBagienny pisze:

Jakies argumenty poprosze...

A ty uargumentowałeś swoje stan stanowisko, moje dziecko ... ?
Mój aksjomat jest lepszy od twojego, bo jest mój :)

widze ze nie dorosles do dyskusji...

Data: 2009-09-02 20:08:20
Autor: Johnson
DzikBagienny pisze:

A ty uargumentowałeś swoje stan stanowisko, moje dziecko ... ?
Mój aksjomat jest lepszy od twojego, bo jest mój :)

widze ze nie dorosles do dyskusji...

Oj, oj, ale sie przejąłem.

Data: 2009-08-18 20:01:10
Autor: DzikBagienny
Johnson pisze:
DzikBagienny pisze:

akurat ustawę znam ale w dalszym ciagu nie znam odp na moje pytanie

Chyba przeceniasz swoją znajomość tej ustawy.

oswiec mnie zatem

Nie jestem żarówką. Weź i przeczytaj jeszcze raz i tak do skutku.

A pozatym idea grup jest taka zeby odpowiadac na pytania, a nie odsyac od lektury. Nie przyszlo Ci do glowy ze lektura czasem bywa niezrozumiala? Po to sa np komentarze do ustawy... Ale z Toba modralo nie pogada widze...

Data: 2009-08-18 20:20:42
Autor: Johnson
DzikBagienny pisze:

Nie przyszlo Ci do glowy ze lektura czasem bywa niezrozumiala? Po to sa np komentarze do ustawy...

Dobra to odsyłam cię do komentarza do ustawy :)