Kupno nowego roweru.

Data: 2010-10-26 13:48:53
Autor: ERYK
Kupno nowego roweru.
Witam, mam problem . Nie wiem jaki rower kupić . Chciałbym kupić rower
górski na części. Proszę o podanie nazw(firma itp.) poszczególnych
części, cenę i ewentualnie linki (allegro lub inne)   Dysponuje
budżetem ok.7tysięcy. Dodam, iż jestem kolarzem i staruję w wyścigach.
Bardzo proszę o rozsądne odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich i z góry
dziękuję za odpowiedzi.

Data: 2010-10-27 07:07:48
Autor: 666
Kupno nowego roweru.
To zupełnie jak z dziewczyną.
Ale zwykle biust, nogi i d... są w całym pakiecie.

-- -- -

Witam, mam problem .
Nie wiem jaki rower kupic.
Chcialbym kupic rower górski na czesci.

Data: 2010-10-27 08:12:42
Autor: Mariusz
Kupno nowego roweru.
Prowokacja?

Data: 2010-10-27 08:16:56
Autor: bans
Kupno nowego roweru.
W dniu 2010-10-27 08:12, Mariusz pisze:
Prowokacja?

Raczej lekcja informatyki w gimnazjum. Ostatnio przeprowadzają zmasowany atak na usenet...

--
bans

Data: 2010-10-27 19:05:37
Autor: Kacper Perschke
Kupno nowego roweru.
Dnia 27.10.2010 bans <goc@o2.pl> napisał:
Prowokacja?
Raczej lekcja informatyki w gimnazjum. Ostatnio przeprowadzają zmasowany atak na usenet...

Gimnazjum w Szczecinie na neostradzie? Natomiast zapewne nie jest to osławiona
gdzieniegdzie Kolina. Ale ogólnie trolisko tyle, że marne. Nawet do KF wrzucać szkoda.

KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Data: 2010-10-27 14:24:04
Autor: Norbert
Kupno nowego roweru.
ERYK napisał(a):
Dodam, iż jestem kolarzem i staruję w wyścigach.
Bardzo proszę o rozsądne odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich i z góry
dziękuję za odpowiedzi.

No kolarzu... to powinieneś wiedzieć dokładnie sam co masz kupic...

Data: 2010-10-27 16:31:17
Autor: mihau
Kupno nowego roweru.
On Oct 26, 10:48 pm, ERYK <erycz...@gmail.com> wrote:

[...]

Za 7 tysięcy poskładam Ci wyśmienity rower do wyścigów. Napisz maila,
to podam Ci numer mojego konta i wykaz części. Przecież nie będę moją
wiedzą dzielił się na publicznym forum :)

Pozdrawiam,

--
mihau

Data: 2010-10-28 12:41:44
Autor: Wojtek Sobociński
Kupno nowego roweru.
Za 7 tysięcy poskładam Ci wyśmienity rower do wyścigów. Napisz maila,
to podam Ci numer mojego konta i wykaz części. Przecież nie będę moją
wiedzą dzielił się na publicznym forum :)

Słusznie! Dobrze gadasz :D

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki