Kupno nowego samochodu z Rosji

Data: 2014-12-15 21:21:57
Autor: Czesław Wiśniak
Kupno nowego samochodu z Rosji
Obecna sytuacja rubla skłoniła mnie do zajrzenia do rosyjskich cenników nowych samochodów i przeliczania tego na złotówki >(na stan dnia dzisiejszego). To, co ujrzałem, strasznie mnie zaciekawiło:

Clo+akcyza+vat+koszty badan, rejestracji. Koszty transportu, byc moze rosyjski podatek eksportowy.
Obawiam sie, ze zarowno panstwo polskie jaki putin skutecznie wybija ci to z glowy, ale bede obserwowal czy biznes sie rozwija :)

Kupno nowego samochodu z Rosji