Kupno nowego samochodu z Rosji

Data: 2014-12-15 21:29:43
Autor: J.F.
Kupno nowego samochodu z Rosji
Dnia Mon, 15 Dec 2014 10:38:47 -0800 (PST), matpekl@gmail.com
Obecna sytuacja rubla skłoniła mnie do zajrzenia do rosyjskich cenników nowych samochodów i przeliczania tego na złotówki (na stan dnia dzisiejszego). To, co ujrzałem, strasznie mnie zaciekawiło:
Toyota Corolla - 680 000 rubli - ok. 39 000 zł
Toyota Camry - 998 000 rubli - ok. 57 000 zł
Land Cruiser V8 - 2 998 000 rubli - ok. 171 000 zł (dla porównania - w Polsce od 399 000 zł)

Clo, akcyza, VAT ... i te V8 mocno podrozeje

- czy producenci będą nadążali za rublem w aktualizacji cenników?

Na pewno ... ale u nas to mam wrazenie ze wyprzedzaja, czy tez
asekuruja sie.

- jak wygląda sprawa sprowadzania i zarejestrowania takiego pojazdu w Polsce (cło itd.)? Czy jest to w ogóle realne, aby coś po dopełnieniu formalności przywieźć na kolach z Kaliningradu?

Na kolach ... pewnie bedzie  problem ..

J.

Kupno nowego samochodu z Rosji