Kupno obiektywu (nowego) w sklepie.......

Data: 2010-09-07 16:48:01
Autor: Polon
Kupno obiektywu (nowego) w sklepie.......
Chce kupić szkło do NIKONa D80. Chodzi o stałkę Nikkor 35 / 1.8. Do tej pory
myślałem ze problemy typu FF / BF dotyczą tylko zoom-ów, ale koledzy z forum
foto mnie wyprowadzili z błędu. Podobno stałki, a zwłaszcza ta 35 / 1.8 ma
często BF lub FF. Niby są tutoriale, opisy gdzie jest opisane jak się to
sprawdza, ale prawdę powiedziawszy nigdy tego nie robiłem.....

No jak to jak?
Bierzesz linijke i lapiesz ostrosc na danej podzialce. Potem sprawdzasz na fotce czy rzeczywiscie ta kreska jest ostra.
Dla mnie to paranoja jakas ale ludzi to kreci.

Czy jak trafi się BF lub FF to czy można zwrócić (lub wymienić) taki obiektyw w
sklepie ? Czy gwarancja obejmuje takie błędy ? Czy może lepiej kupić w sklepie
internetowym (ponoć do 10 dni można zwrócić) ?

Nie wiem jak sie ma prawo do tego ale ludzie zwracaja.

Polon

Kupno obiektywu (nowego) w sklepie.......