Kupno pojazdu z DE

Data: 2013-12-01 19:24:15
Autor: fifak
Kupno pojazdu z DE
Jak to jest teraz z kupnem samochodu pochodzenia niemcy?

Jak kupuje od handlarza a on daje mi fakture VAT to jest najlepiej.

Co w innych przypadkach i jakie są możliwości.?
Dokumenty? co muszę dostać?

Data: 2013-12-02 17:21:55
Autor: huri_khan
Kupno pojazdu z DE
Dnia Sun, 01 Dec 2013 19:24:15 +0100, fifak napisał(a):

Jak to jest teraz z kupnem samochodu pochodzenia niemcy?

Jak kupuje od handlarza a on daje mi fakture VAT to jest najlepiej.

Co w innych przypadkach i jakie są możliwości.?
Dokumenty? co muszę dostać?

Dostaniesz umowę podpisaną przez niemca, który tego kawałka papieru nie
widział na oczy :)
Do tego dostaniesz brief.

Resztę załatwiasz w UC, US, WK. P.S. Hadlarz oficjalnie nie pojawi się na żadnym dokumencie więc nie
będziesz mógł mieć do niego żadnych roszczeń. A niemca możesz samemu
szukać, a jak go znajdziesz to dowiesz się kilku ważych informacji o swoim
samochodzie :)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2013-12-02 18:20:32
Autor: fifak
Kupno pojazdu z DE

Dostaniesz umowę podpisaną przez niemca, który tego kawałka papieru nie
widział na oczy :)
Do tego dostaniesz brief.

Hmm, niech ktoś mi wyjaśni:

powiedzmy przychodzi ktoś do mnie kupić mój samochód, daje mi kasę a ja mu kluczyki oraz papiery ???

bo przecież sprzedając samochód w polsce, dowodem zbycia jest umowa, to jest podstawa do wszystkiego, a co i jak robi niemiec?

Data: 2013-12-02 18:52:33
Autor: Cavallino
Kupno pojazdu z DE

Użytkownik "fifak" <fifAk@wp.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:529cc15f$0$2155$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Robi tak samo, tylko potem polski handlarz fałszuje (z pomocą kupującego) umowę, żeby oszukać na podatkach.

Data: 2013-12-02 19:08:24
Autor: Ergie
Kupno pojazdu z DE
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:529cc8cf$0$2156$65785112@news.neostrada.pl...

Robi tak samo, tylko potem polski handlarz fałszuje (z pomocą kupującego) umowę, żeby oszukać na podatkach.

Podatki podatkami, ale przy okazji pozbywa się odpowiedzialności z tytułu rękojmi.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-12-02 18:42:39
Autor: masti
Kupno pojazdu z DE
Dnia pięknego Mon, 02 Dec 2013 19:08:24 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

UĹźytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup

Robi tak samo, tylko potem polski handlarz fałszuje (z pomocą
kupującego) umowę, żeby oszukać na podatkach.

Podatki podatkami, ale przy okazji pozbywa się odpowiedzialności z
tytułu rękojmi.

i karnej jak jest coś lewego. A potem przychodzi policja i mówi, że samochód nadal jest niemca bo nie została zapłacona cała kwota. A handlarza nie ma :(

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-02 19:09:27
Autor: fifak
Kupno pojazdu z DE

Robi tak samo, tylko potem polski handlarz fałszuje (z pomocą
kupującego) umowę, żeby oszukać na podatkach.

czyli oryginalna umowa istnieje tylko do momentu sprzedaży i nie widzi jej nikt oprócz niemca i niemieckich instytucji ?

a tak bardziej szczegółowo jakby ktoś napisał punkt po punkcie jak co się odbywa ?

Data: 2013-12-02 19:12:04
Autor: Cavallino
Kupno pojazdu z DE

Użytkownik "fifak" <fifAk@wp.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:529cccd6$0$2156$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Dokładnie.

a tak bardziej szczegółowo jakby ktoś napisał punkt po punkcie jak co się odbywa ?

Ale co?
Fałszowanie umowy?
Kartka papieru, długopis, ew. komputer.

Data: 2013-12-02 19:26:23
Autor: fifak
Kupno pojazdu z DE

Ale co?
Fałszowanie umowy?
Kartka papieru, długopis, ew. komputer.

coś w stylu:

1 handlarz kupuje od niemca pojazd, umowa na niemca i siebie?
2 handlarz załatwia papiery w DE na podstawie tej umowy
3 samochód przyjeżdża do PL i  ...?

7 znajduje się klient w PL, powstaje umowa klient PL - niemiec

Data: 2013-12-02 19:31:32
Autor: Cavallino
Kupno pojazdu z DE

Użytkownik "fifak" <fifAk@wp.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:529cd0cf$0$2186$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Mniej więcej, przy czym nie wiem czy umowa jest na handlarza w p.1.
Bywa, że pośredników jest kilku, pierwszym kupującym jest np. Turek, a potem już obrót odbywa się bez dokumentów.

Data: 2013-12-02 20:30:10
Autor: sqlwiel
Kupno pojazdu z DE
W dniu 2013-12-02 19:26, fifak pisze:

[...]

Czy komputery nie wyłapią niezgodności / podwójności umowy od tego samego Niemca na dwóch różnych kupujących?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-03 18:20:58
Autor: Cavallino
Kupno pojazdu z DE

Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:529cdfbf$0$2171$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Cz polski urząd komunikuje się z niemieckim w sprawie potwierdzenia wyrejestrowania tamże, auta które jest rejestrowane u nas?

Data: 2013-12-02 19:11:41
Autor: Maciek
Kupno pojazdu z DE
W dniu 2013-12-02 17:21, huri_khan pisze:
[...]
Albo samochodach, gdyby okazało się, że przez przypadek kupiłeś kilka
sztuk :->

Maciek

Data: 2013-12-02 19:14:05
Autor: fifak
Kupno pojazdu z DE
W dniu 2013-12-02 19:11, Maciek pisze:
[...]

polak na moje dane kupi samochody w niemczech?

Data: 2013-12-09 20:30:41
Autor: Rafał Grzelak
Kupno pojazdu z DE
fifak wrote:

> Albo samochodach, gdyby okazało się, że przez przypadek kupiłeś
> kilka sztuk :->

polak na moje dane kupi samochody w niemczech?

Nie.
Mogles kupic kilka zespawane w jedno. :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Kupno pojazdu z DE