Kupno rowera

Data: 2011-04-20 18:28:30
Autor: ...::QRT::...
Kupno rowera
Dnia Wed, 20 Apr 2011 10:16:25 +0200, Młody napisał(a):

Witam ;)

Mam w zamiarze robic weekendowe wycieczki rowerowe, zarówno lasami jak i aswaltami. I tu mam mały dylemat. Jaki typ rowerów doradzilbyści mi do kupna?? W moim zamyśle jest organizacja wycieczek zarówno po górach, miastach, parkach, lasach itd. Nie znam sie za bardzo na rowerach dlatego prosiłbym o informacje na temat samych rowerów jak i sprzętu(hamulce, przeżutki itp). Z góry dziekuje za pomoc ;]

napisz ile masz kasy to wtedy dopiero możemy pogadać :)
Ale zasadniczo - jak masz mniej niż 2000 to kup taki jak ci sie podoba.
Byle w sklepie rowerowym. Oczywiście zakup używanego był by najlepszą opcją
ale to warto by sie znać. Jam masz 2000-3500 - wówczas naprawde można coś pomyśleć, pokombinować bo
to w takim przedziale można wykombinować naprawde fajny sprzęt albo i coś
wielce przeciętnego. Jak masz więcej niż 3500 to zasadniczo znowu możesz kupowac takiego co ci w
oko wpadnie :D Choć oczywiście w tym przedziale można kupić coś o słabej
relacji cena/jakość aczkolwiek na szit już raczej się nie nadziejesz.

Kupno rowera